Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Er det denne "players"-mappa i i folderen til spillet som inneholder saves til spillet på PC mon tro? Skal installere Windows 7, men må være 100% sikker på å få med meg alle save-files... Og hvordan er det med multiplayer, lagres det lokalt eller ligger alt av klasser, titler, accolades osv. online?

 

Edit: Prøvde å flytte players-mappa, og det viste seg at ALT av både single player, spec-ops OG multiplayer ble borte. Funka bra ved å flytte mappa tilbake, så da kan jeg bekrefte at players-mappa inneholder alt!

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brukar ein del SCAR, og sidan det fort går tomt for ammo, og eg må lade ofte. So trenge eg eit godt secondary våpen. Kva skal eg bruke? Det går jo veldig for å bytte til f.eks Magnum, og sakte til ein hagle. Usikker.. :hmm:

 

Skaff Magnum akimbo :)

 

eller PP2000

PP2000 har eg brukt lenge. Er lei den :p Skal teste ut Magnum Akimbo :)

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle prøve silencer på sniper våpenet mitt og så prøvde jeg en runde. Jeg skjøt en fyr rett i hodet og han døde ikke :p generelt så er silencer på sniper helt udugelig og det synes jeg er ganske merkelig :S

 

+1

 

Jævlig irriterende at man overlever headshots med Barrett + Silencer. Merket det hele tiden da jeg gjorde den challengen.

Lenke til kommentar
Er det denne "players"-mappa i i folderen til spillet som inneholder saves til spillet på PC mon tro? Skal installere Windows 7, men må være 100% sikker på å få med meg alle save-files...

Jeg la også inn W7 for bare et par uker siden. Da installerte jeg Steam på nytt og kopierte over hele Steamapps-mappen fra den gamle installasjonen. Fungerte som bare det.

Lenke til kommentar
Brukar ein del SCAR, og sidan det fort går tomt for ammo, og eg må lade ofte. So trenge eg eit godt secondary våpen. Kva skal eg bruke? Det går jo veldig for å bytte til f.eks Magnum, og sakte til ein hagle. Usikker.. :hmm:

 

Bruk Scavenger pro

 

 

Hvis man har silencer MÅ man uansett bruke mer enn ett skudd. Det er forståelig, for i 90% av tilfellene vet man ikke hvor sniperen er.

Lenke til kommentar

Jupp, hode er kill uansett avstand eller lyddemper.

Selv har jeg to sniperklasser, en til hardcore og en til non-hardcore.

 

Non hardcore

- Intervention - Heartbeat sensor

- USP/M9 med tactical knife

- Marathon Pro

- Stopping Power Pro

- Commando Pro

 

 

Hardcore

- Intervention - Heartbeat sensor og Silencer

- Raffica - Red dot sight og silencer

- Bling Pro

- Cold Blooded

- Ninja Pro

Lenke til kommentar
Man behøver ikke 2 skuddd med silencer, treffer du hode så er det kill.

 

Hvis du leser lengre oppe så ser du det at jeg faktisk traff en fyr i hodet med sniper med silencer og han døde ikke men han ble truffet.

 

Da er jeg også rimelig sikker på at du ikke traff hodet. Kunne sikkert se ut som om at du gjorde det, men iw.net er så koslig at vi ikke alltid har den hitboxen vi tror vi har;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...