PIN-kode Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har skjedd meg en del ganger også. Enda verre var det i går da jeg kom inn på en bugga server som hadde flashforward, hvor alle spillerne plutselig falt om på bakken og alle ble tvunget til å se på en 137 sekunder lang cut-scene fra fremtiden eller noe. Etter at de 137 sekundene hadde gått ble folk helt crazy over voice-chatten og enten skrek og bar seg, eller jublet av glede. Men jeg, jeg så ingenting i min flash-forward. Alt var bare svart. Alt var bare svart.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Flere som er like dum som meg og klarer å kaste røyk til carepackage under tak, broer etc? Helt ute av rekkevidde Skjer ikke ofte men er irriterende... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Flere som er like dum som meg og klarer å kaste røyk til carepackage under tak, broer etc? Helt ute av rekkevidde Skjer ikke ofte men er irriterende... Har klart det selv, heldigvis blitt mer forsiktig med det nå. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 WOW!! Hadde nettopp min beste runde noengang! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Faktisk ikke, FAL (Heartbeat + silencer + stopping power + ninja pro) og 1 attack helicopter + 2 Pawe Low (1 i carepack) = Win Camping har jeg ikke tålmodighet til! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg camper til tider, men samtidig beveger meg mye rundt. Scrambler og cold blooded og hearbeatsensor = win. Folk blir så overrasket noen ganger Om jeg oppdager noen på vei mot meg finner jeg nærmeste hjørne og tar frem secondary (automathagle) - to-tre skudd og de er borte. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Spørsmål: Jeg, på mitt elskbare Ninja-oppsett, har det problemet at jeg stadig går tom for ammo. Mitt oppsett består av en SCAR-H med hearbeatsensor og silencer, sammen med en automathagle (nr 2, husker ikke navnet) med silencer og grip. Er det andre våpen som tar med seg merkbart mer ammo enn disse, uten å miste for mye firepower osv? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du nevner Scrambler og Cold-Blooded, men hva bruker du som Perk 1? Med Scar foretrekker jeg å bruke Scavenger. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Bling, selvfølgelig. Iom. at jeg har to attachments. Ikke villig til å gi opp hverken hearbeatsensor eller silencer, da det er disse som gjør oppsettet. Skulle gjerne hatt muligheten til å bruke Scavenger også, ja. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ah, ser det nå. Det er ikke mye å gjøre med den saken. I det siste (før jeg gikk for Prestige) brukte jeg Scar + HBS med Scav, CB og Ninja. Det fungerte utmerket for meg. Skal du være über-stealth, så er lite ammo prisen du må betale... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skal prøve ut litt nå, offre silenceren på Scar. La dog merke til at TAR-21 hadde merkbart mer ammo. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 TAR-21 er også et merkbart dårligere våpen... ACR/M4A1 er mine favoritter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når jeg tenker meg om har jeg jo mesteparten av unlocks med M4. Den er jo fin. Gleder meg litt til M16. Lenke til kommentar
bas Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 TAR-21 er også et merkbart dårligere våpen... ACR/M4A1 er mine favoritter. Litt avhengig av bane så er TAR-21 en av de beste våpnene. Det har ikke bra accuracy, men eier det meste på damage, ett par kuler holder lenge for å få et kill. I stedenfor og spraye alt man kan, så bør man tappe triggern hurtig på dette våpenet, da eier det det meste. Er dog ganske ubrukelig på store åpne kart, og det tar litt tid til å venne seg til dette våpenet. Det har også et elendig rødpunktssikte som fyller neste hele skjermen (ikke selve det røde punktet, men housingen til siktet). Både ACR og SCAR bruker alt for mye ammo, men scavenger i kombo med en av disse er win. Lenke til kommentar
juicetyven Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 AUG HBAR, Bling Pro (Grip og Silencer), Stopping Power Pro og Steady Aim Pro eller AUG HBAR med Sleight of Hand Pro, Stoppingpower pro og steadyaimpro er en sikker vinner spør du meg. Evt kan man banke red dot sight og FMJ. Uje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 hvorfor bruker folk stopping power på våpen som FAL og AUG? det er jo totalt waste med en perk slot, de våpnene er usaklig kraftg fra før, Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) TAR-21 er også et merkbart dårligere våpen... ACR/M4A1 er mine favoritter. Litt avhengig av bane så er TAR-21 en av de beste våpnene. Det har ikke bra accuracy, men eier det meste på damage, ett par kuler holder lenge for å få et kill. I stedenfor og spraye alt man kan, så bør man tappe triggern hurtig på dette våpenet, da eier det det meste. Er dog ganske ubrukelig på store åpne kart, og det tar litt tid til å venne seg til dette våpenet. Det har også et elendig rødpunktssikte som fyller neste hele skjermen (ikke selve det røde punktet, men housingen til siktet). Både ACR og SCAR bruker alt for mye ammo, men scavenger i kombo med en av disse er win. Enig. TARen er fantastisk. Helt klart min favoritt AR. Den dreper på to skudd så her har du ammo lenge om du ikke sprayer som en tulling. TAR og Intervention er stort sett de eneste våpnene jeg bruker. @NIrD, fordi alle andre perks i den sloten er useless. Mer kraft kan forøvrig ikke undervurderes. Endret 22. desember 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er vanskelig nok å treffe én gang med Fal, så da vil nok folk helst slippe å må treffe med tre skudd for å drepe. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor jeg aldri har brukt Scavenger, jeg som går tom for ammo heele tiden. Tror jeg har vendt meg til Sleight og Hand, elsker den perken. ACR kan spraye uten rekyl, så jeg går greit fort for ammunisjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå