Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Har skjedd meg en del ganger også. Enda verre var det i går da jeg kom inn på en bugga server som hadde flashforward, hvor alle spillerne plutselig falt om på bakken og alle ble tvunget til å se på en 137 sekunder lang cut-scene fra fremtiden eller noe. Etter at de 137 sekundene hadde gått ble folk helt crazy over voice-chatten og enten skrek og bar seg, eller jublet av glede. Men jeg, jeg så ingenting i min flash-forward. Alt var bare svart. Alt var bare svart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål: Jeg, på mitt elskbare Ninja-oppsett, har det problemet at jeg stadig går tom for ammo. Mitt oppsett består av en SCAR-H med hearbeatsensor og silencer, sammen med en automathagle (nr 2, husker ikke navnet) med silencer og grip. Er det andre våpen som tar med seg merkbart mer ammo enn disse, uten å miste for mye firepower osv?

Lenke til kommentar
TAR-21 er også et merkbart dårligere våpen... ACR/M4A1 er mine favoritter.

 

Litt avhengig av bane så er TAR-21 en av de beste våpnene. Det har ikke bra accuracy, men eier det meste på damage, ett par kuler holder lenge for å få et kill. I stedenfor og spraye alt man kan, så bør man tappe triggern hurtig på dette våpenet, da eier det det meste. Er dog ganske ubrukelig på store åpne kart, og det tar litt tid til å venne seg til dette våpenet. Det har også et elendig rødpunktssikte som fyller neste hele skjermen (ikke selve det røde punktet, men housingen til siktet).

 

Både ACR og SCAR bruker alt for mye ammo, men scavenger i kombo med en av disse er win.

Lenke til kommentar
TAR-21 er også et merkbart dårligere våpen... ACR/M4A1 er mine favoritter.

 

Litt avhengig av bane så er TAR-21 en av de beste våpnene. Det har ikke bra accuracy, men eier det meste på damage, ett par kuler holder lenge for å få et kill. I stedenfor og spraye alt man kan, så bør man tappe triggern hurtig på dette våpenet, da eier det det meste. Er dog ganske ubrukelig på store åpne kart, og det tar litt tid til å venne seg til dette våpenet. Det har også et elendig rødpunktssikte som fyller neste hele skjermen (ikke selve det røde punktet, men housingen til siktet).

 

Både ACR og SCAR bruker alt for mye ammo, men scavenger i kombo med en av disse er win.

 

Enig. TARen er fantastisk. Helt klart min favoritt AR. Den dreper på to skudd så her har du ammo lenge om du ikke sprayer som en tulling. TAR og Intervention er stort sett de eneste våpnene jeg bruker.

 

@NIrD, fordi alle andre perks i den sloten er useless. Mer kraft kan forøvrig ikke undervurderes.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...