Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Noen som har noe tips til hva man skal gjøre med disse med skjold? Med mindre jeg tilfeldigvis kommer bak dem er det jo klin umulig å gjøre noe, så blir jo som regel til at jeg bare løper en annen vei istedenfor å daue...Hender seg jeg klarer å smette rundt dem og knive, men det er ikke akkurat hver gang...

Semtex? Eller så kan du late som om du løper rundt en sak, og så snu, slik at han vender ryggen til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noe tips til hva man skal gjøre med disse med skjold? Med mindre jeg tilfeldigvis kommer bak dem er det jo klin umulig å gjøre noe, så blir jo som regel til at jeg bare løper en annen vei istedenfor å daue...Hender seg jeg klarer å smette rundt dem og knive, men det er ikke akkurat hver gang...

 

Bruk en eller annen one-shot-one-kill hagle, rush ham, hopp og skyt ham i hodet. Like morsomt hver gang :p

Lenke til kommentar
Wh0t! klarte å drepe en fiende med Carepackage! :w00t:

 

Var nok meg, løp bort til fienden sin carepackage, hvor jeg så en fiende prøvde å hente den opp, jeg gikk såklart for å knife han, da rullet carepackagen over meg og jeg døde -_-

 

Det var demolition i den byen med lekeplassen og de byggningene.

 

til Iskall:

 

 

Nei jeg var i en bakgård, kasta carepackage granaten. Så kom det en kis og skøyt meg, så så jeg bare at jeg fikk challengen gjort. Men så ikke at det skjedde dog. En annen gjorde det.

Lenke til kommentar

Det som er bra, er at team-mates kan også dø av din carepackage :D

 

åssn får jeg lakt inn youtube filmer direkte?

 

Ser du øverst til venstre hvor det står "Sett inn spesialelement", klikk på den. Deretter velger du "Sett inn: Youtube fil". Så skriver/limer inn den siste delen av youtube-linken.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...