Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ossn funker tactical knife egentlig? bruker aldri gønner, bare hagle og stinger så bare lurer på om det er noe vits å opgradere noen av pistolene..

 

Tactical knife gjør at du kan knife raskere. Kniven er jo allerede framme ved pistolen så slipper liksom å "bytte" til kniv får å knife.

Lenke til kommentar
Så utrolig teit! Jeg bruker Scrambler og Tactical Knife(magnum) og det som skjer når jeg knifer folk er at killene ikke registreser som close-range kills...

 

Helt **** irriterende!!

Virker som det kun er close range kills med skytevåpen som teller. Dette står det selvfølgelig ingenting om, men det er sånn i praksis. Jeg bruker ikke Tactical Knife, men prøvde å få 250 close range kills med scrambler før jeg gikk Prestige for challengen, men ga opp da det tok altfor lang tid (close range så kniver jeg nesten alltid)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Så utrolig teit! Jeg bruker Scrambler og Tactical Knife(magnum) og det som skjer når jeg knifer folk er at killene ikke registreser som close-range kills...

 

Helt **** irriterende!!

Virker som det kun er close range kills med skytevåpen som teller. Dette står det selvfølgelig ingenting om, men det er sånn i praksis. Jeg bruker ikke Tactical Knife, men prøvde å få 250 close range kills med scrambler før jeg gikk Prestige for challengen, men ga opp da det tok altfor lang tid (close range så kniver jeg nesten alltid)

 

Dette virker rart, for med Ninja så funker det med kniv..

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg til de grader er at det virker som om kuler du skyter i det du dør selv aldri når frem. Har spilt endel sniper de siste dagene, og flere ganger når jeg har møtt på 2 stk så har jeg helt klart skutt på ene personen, men siden han andre dreper meg så skjer det ikke en dritt med han jeg skjøt på. Er ikke det at jeg bommer heller .. :<

 

Også virker det som om kuler fra noscoping ikke er i nærheten av like kraftige som når du scoper. Har på stopping power og dreper 80-90% av de jeg skyter med 1 skudd, men når jeg noscoper dør de ALDRI på 1 skudd, noen ganger tåler de 2 og

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg til de grader er at det virker som om kuler du skyter i det du dør selv aldri når frem. Har spilt endel sniper de siste dagene, og flere ganger når jeg har møtt på 2 stk så har jeg helt klart skutt på ene personen, men siden han andre dreper meg så skjer det ikke en dritt med han jeg skjøt på. Er ikke det at jeg bommer heller .. :<

 

Også virker det som om kuler fra noscoping ikke er i nærheten av like kraftige som når du scoper. Har på stopping power og dreper 80-90% av de jeg skyter med 1 skudd, men når jeg noscoper dør de ALDRI på 1 skudd, noen ganger tåler de 2 og

 

Kommer vel litt ann på hvor på kroppen du treffer, hvis du skyter ham i foten så må det jo 2 skudd til.

Lenke til kommentar
Joda, så klart, men dette skjer jo så ofte at jeg umulig kan treffe folk i føttene hver gang. Møter personer rundt et hjørne og har hele skjermen planta i brystet på'n men likevel skal det uvanlig mange skudd til for å drepe

 

Åssn sniper er det du bruker? å bruker du silencer?

 

Jeg bruker Barret 50.cal å har non-scopa folk flere ganger å tatt de med 1 skudd uansett hvor langt unna de står så lenge jeg treffer. Men jeg prøvde med silencer, å da hadde jeg akkurat det samme problemet som du har.

Lenke til kommentar
Noe som irriterer meg til de grader er at det virker som om kuler du skyter i det du dør selv aldri når frem. Har spilt endel sniper de siste dagene, og flere ganger når jeg har møtt på 2 stk så har jeg helt klart skutt på ene personen, men siden han andre dreper meg så skjer det ikke en dritt med han jeg skjøt på. Er ikke det at jeg bommer heller .. :<

 

Også virker det som om kuler fra noscoping ikke er i nærheten av like kraftige som når du scoper. Har på stopping power og dreper 80-90% av de jeg skyter med 1 skudd, men når jeg noscoper dør de ALDRI på 1 skudd, noen ganger tåler de 2 og

Se filmen hos Youtube :yes:

Lenke til kommentar
Åssn sniper er det du bruker? å bruker du silencer?

 

Jeg bruker Barret 50.cal å har non-scopa folk flere ganger å tatt de med 1 skudd uansett hvor langt unna de står så lenge jeg treffer. Men jeg prøvde med silencer, å da hadde jeg akkurat det samme problemet som du har.

 

Barett med thermal + stopping power og sleight of hand

 

^Og den videoen, greit at det kan være lagg, men jeg kommer ALDRI til å bare drite i det, irriterer meg grønn hver jævla gang :p

Lenke til kommentar

Noen som har noe tips til hva man skal gjøre med disse med skjold? Med mindre jeg tilfeldigvis kommer bak dem er det jo klin umulig å gjøre noe, så blir jo som regel til at jeg bare løper en annen vei istedenfor å daue...Hender seg jeg klarer å smette rundt dem og knive, men det er ikke akkurat hver gang...

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om det var lagg eller noe annet, men en gang jeg spilte på Team Deathmatch og løp rundt med pistol og brukte mye kniv (ikke tactical). HVER gang jeg møtte en spesiell fyr så klarte jeg aldri å drepe ham med kniv. Dette skjedde hver gang, jeg bommer, et halvt sekund senere ble jeg drept av hans kniv. Anti-knife-hack eller bare host?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...