Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Veldig demotiverende fra 70 til Prestige, jeg trodde kanskje man kunne begynne på 1 med en gang man kom til 70. Men neida, måtte ha 80000 poeng til, som tar temmelig lang tid om man ikke er en typisk gamer. Morsomt å bygge seg oppover igjen dog, og ekstra pluss at det er noen ekstra challenges på våpen slik at man får litt påfyll av XP iblant. Alt utover én stk Prestige kommer jeg derimot til å overlate til de med mer nerdete tendenser enn meg, for jeg har tross alt sitti og spilt alt for mye i ukesvis for å komme til 1. Prestige level 44...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får å få end of line titlen, må man ha 5 nukes iløpet av en prestige da? eller går det over fler? samme med emblemet du får ved 10 nukes, må du ha alle på en prestige? :p

 

Jeg fikk 2/5 nukes før jeg gikk prestige å etter å ha gått prestige hadde jeg 0/5..så regner nok med at det er slik for 5 og 10 også.

Lenke til kommentar
Får å få end of line titlen, må man ha 5 nukes iløpet av en prestige da? eller går det over fler? samme med emblemet du får ved 10 nukes, må du ha alle på en prestige? :p

 

Jeg fikk 2/5 nukes før jeg gikk prestige å etter å ha gått prestige hadde jeg 0/5..så regner nok med at det er slik for 5 og 10 også.

 

 

Okå :) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål. Når jeg prestiger for andre gang, beholder jeg prestige challenges da? altså de to challengene jeg får for hvert våpen pluss den prestige kattegorien? I såfal går jeg lett inn i andre prestige

 

Ja, du beholder alle prestige challenges hver gang du går ny prestige. Både prestige våpen challengene, og challengene i Prestige kategorien.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål. Når jeg prestiger for andre gang, beholder jeg prestige challenges da? altså de to challengene jeg får for hvert våpen pluss den prestige kattegorien? I såfal går jeg lett inn i andre prestige

 

Ja, du beholder alle prestige challenges hver gang du går ny prestige. Både prestige våpen challengene, og challengene i Prestige kategorien.

 

Ja, men ikke 100% riktig. Du beholder de fleste challengesene i prestige kategorien, det er noen som blir reset (5stk ell no? er ikke sikker, er iallefall de siste nederst i prestige kategorien som blir reset for hver prestige).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...