Dellers Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Veldig demotiverende fra 70 til Prestige, jeg trodde kanskje man kunne begynne på 1 med en gang man kom til 70. Men neida, måtte ha 80000 poeng til, som tar temmelig lang tid om man ikke er en typisk gamer. Morsomt å bygge seg oppover igjen dog, og ekstra pluss at det er noen ekstra challenges på våpen slik at man får litt påfyll av XP iblant. Alt utover én stk Prestige kommer jeg derimot til å overlate til de med mer nerdete tendenser enn meg, for jeg har tross alt sitti og spilt alt for mye i ukesvis for å komme til 1. Prestige level 44... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Digg runde nå ass, fikk 4420 points, 44 kill og 9 deaths på Estate. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvor mange Prestiges er det? Jeg har tenkt å ta alle. Og på den siste skal jeg ta alle challenges! Det blir nok litt å holde på med i 2010 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Litt fra igårkveld: Følte meg litt usynlig denne runden her, løp blant fienden og plukka dem en etter en Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Huff. kjedelig med cheatere på annehver server http://ingame.name/movies/mw2 Håper det kommer noe godt anti-cheat system snart. Endret 21. desember 2009 av Merkoen Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Huff. kjedelig med cheatere på annehver server http://ingame.name/movies/mw2 Håper det kommer noe godt anti-cheat system snart. Måtte spillfanden ta og rævpule de stygge cheaterne sine pc-er og konsoller sånn at de aldri kan jukse på et spill igjen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Spørsmål ang. Prestige: Når man begynner på lvl 1 igjen er det lettere å levle med prestige enn vanlig levling? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ja og nei. Det er ikke lettere i teorien, men siden du allerede har spillt såpass mange timer og er på et mye bedre nivå enn da du først startet vil jeg si det er letter i den forstand Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er også litt lettere pga nye challenges. Anbefaler å gå ihvertfall i prestige 1. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Forstår det slik at man mister våpen når man prestiger. Men får man våpnene når man ranker i Prestige? Eller er man stuck med eit våpen? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg har et spørsmål. Når jeg prestiger for andre gang, beholder jeg prestige challenges da? altså de to challengene jeg får for hvert våpen pluss den prestige kattegorien? I såfal går jeg lett inn i andre prestige Endret 21. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 En får igjen våpnene når en går opp i rank, ja. Lenke til kommentar
Hansa1991 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Får å få end of line titlen, må man ha 5 nukes iløpet av en prestige da? eller går det over fler? samme med emblemet du får ved 10 nukes, må du ha alle på en prestige? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva tjener du på å gå Prestige egentlig? Du mister jo alle våpnene og må starte fra scratch? Eller? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Får å få end of line titlen, må man ha 5 nukes iløpet av en prestige da? eller går det over fler? samme med emblemet du får ved 10 nukes, må du ha alle på en prestige? Jeg fikk 2/5 nukes før jeg gikk prestige å etter å ha gått prestige hadde jeg 0/5..så regner nok med at det er slik for 5 og 10 også. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hva tjener du på å gå Prestige egentlig? Du mister jo alle våpnene og må starte fra scratch? Eller? Flere challenges og custom clases tror jeg. Lenke til kommentar
Hansa1991 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Får å få end of line titlen, må man ha 5 nukes iløpet av en prestige da? eller går det over fler? samme med emblemet du får ved 10 nukes, må du ha alle på en prestige? Jeg fikk 2/5 nukes før jeg gikk prestige å etter å ha gått prestige hadde jeg 0/5..så regner nok med at det er slik for 5 og 10 også. Okå Takk for svar! Lenke til kommentar
sib Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har et spørsmål. Når jeg prestiger for andre gang, beholder jeg prestige challenges da? altså de to challengene jeg får for hvert våpen pluss den prestige kattegorien? I såfal går jeg lett inn i andre prestige Ja, du beholder alle prestige challenges hver gang du går ny prestige. Både prestige våpen challengene, og challengene i Prestige kategorien. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har et spørsmål. Når jeg prestiger for andre gang, beholder jeg prestige challenges da? altså de to challengene jeg får for hvert våpen pluss den prestige kattegorien? I såfal går jeg lett inn i andre prestige Ja, du beholder alle prestige challenges hver gang du går ny prestige. Både prestige våpen challengene, og challengene i Prestige kategorien. Ja, men ikke 100% riktig. Du beholder de fleste challengesene i prestige kategorien, det er noen som blir reset (5stk ell no? er ikke sikker, er iallefall de siste nederst i prestige kategorien som blir reset for hver prestige). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå