deaktivert443556 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis du akkurat ble level 70, så må du fortsatt ha over 70.000 poeng før du kan gå prestige. Jeg kom dit i går, men jeg vet ikke om jeg orker. Begynner å bli litt smålei av MW2 nå. Det virker litt demotiverende å begynne helt på nytt. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mister man challenges? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er selv usikker på om jeg skal gå i prestige mode. Har lyst til å prøve AK-47 en stund før jeg evt. gjør det iallefall. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Endelig 70!Burde jeg gå prestige eller bare få gjort alle challengene på de våpnene jeg har nå? Jeg ville ha prestiget nå. Vil du virkelig få 2500 kills og 1000 headshots på våpnene dine først? jeg tenkte jeg skulle maxe challenge med M4A1 og få 1000 kills med Barrett 50.cal og PP2000 før jeg går 2.prestige..å jeg kjenner at det kan ta sin tid. Har brukt de våpnene siden jeg var rank 1 første prestige, å nå er jeg rank 52. M4A1: 1587/2500 kills 176/1000 headshot Barret 50.cal: 667/2500 kills 107/1000 headshot PP2000: 301/2500 kills 29/1000 headshots (tror jeg står over den) Endret 20. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hehe..en litt artig happening..fikk care package..men jeg brukte den ikke med en gang, så fikk jeg harrier strike, så fikk jeg emergancy care package...Jeg slengte seff alt ut på en plass..å alle fra begge lagene stormet plassen siden det var sentry gun, AC 130, attach helicopter, harrier strike og EMP:P tok sin tid før noen fikk noe. Jeg brydde meg bare om AC 130..å den fikk jeg etter å ha død 2-3 ganger:P Edit: Fikk akkurat 39-1 (domination - rundown) Først fikk jeg carepackage med Chopper Gunner, men fikk ikke så mange kills for alle sprang inn. Så fikk jeg harrier. Så fikk jeg emergancy care package. Der fikk jeg, pave low, harrier, air strike, predator missile og attack helicopter:P skal si de sikkert ble frustrert:P Choppergunner slår AC130 anyday Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 kan godt hende..fått den en del i dag også. men dette fikk jeg via care-packages..lite jeg kunne gjøre da:P men den duger Lenke til kommentar
Herr Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mister man challenges? Ja. Det eneste du ikke mister er titles og emblems. Uten om det, er det som å starte som første gang. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mister man challenges? Ja. Det eneste du ikke mister er titles og emblems. Uten om det, er det som å starte som første gang. Men når du går inn i de neste prestigene beholder du noen av challengene, de såkaldte prestige challengene... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mister man challenges? Ja. Det eneste du ikke mister er titles og emblems. Uten om det, er det som å starte som første gang. Statistikkene forblir også. Lenke til kommentar
Herr Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mister man challenges? Ja. Det eneste du ikke mister er titles og emblems. Uten om det, er det som å starte som første gang. Men når du går inn i de neste prestigene beholder du noen av challengene, de såkaldte prestige challengene... Det tror jeg, men har ikke tatt mer enn en prestige, så er ikke sikker. Man får forresten en x-tra custom class når man tar prestige. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det dTd sa var fakta, ikke et spørsmål Man får forøvrig ny slot annenhver prestige. Slik at man til slutt ender med 10 slots. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Choppergunner slår AC130 anyday Langt i fra, har du prøvd å skyte ned AC130? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Må en ha mer XP for å gå opp i rank i prestige eller er det søm før? Lenke til kommentar
Herr Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det dTd sa var fakta, ikke et spørsmål Ser det nå som jeg leser det igjen Lenke til kommentar
teehee Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Må en ha mer XP for å gå opp i rank i prestige eller er det søm før? Det er samme xp som før. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg har lest mye om og med om hvorvidt man bør prestige eller ikke, men jeg mener man bør gjøre det ASAP pga prestige challenges. For det første er det ekstra titles/emblems på våpen, ekstra titles/emblems i forhold til "Prestige" challenge gruppen og det er ekstra titles knyttet til å nå forskjellige lvls under forskjellige prestiges. Den ekstra custom class sloten kan jeg ikke si jeg har fått brukt for, menmen. Uten noe å strekke seg etter for å oppnå blir spillet fort jævelig kjedelig for min del. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Digg, har kommet hjem fra en LANG helg uten spilling, og nå eier jeg så jævlig. Har vært på topp av lista de siste rundene jeg har spilt nå Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvis du akkurat ble level 70, så må du fortsatt ha over 70.000 poeng før du kan gå prestige. Jeg kom dit i går, men jeg vet ikke om jeg orker. Begynner å bli litt smålei av MW2 nå. Det virker litt demotiverende å begynne helt på nytt. Jeg var på 70. Og det var demotiverende. Nå har jeg begynt på Prestige. Og motivasjonen er på topp igjen, for å få alle våpnene, perks osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 JUpp, ble demotivert med engang jeg dinga 70, hadde ikke noe å "oppnå" lenger... Er prestige 1, 28 nå Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er egentlig enig. Tanken på å få 0 poeng etter hver runde virket kjedelig, så jeg gikk rett til Prestige selv. Det var ikke noe kult å løpe rundt med Famas, men jeg klarte meg greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå