Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig 70!

Burde jeg gå prestige eller bare få gjort alle challengene på de våpnene jeg har nå?

 

Jeg ville ha prestiget nå. Vil du virkelig få 2500 kills og 1000 headshots på våpnene dine først? jeg tenkte jeg skulle maxe challenge med M4A1 og få 1000 kills med Barrett 50.cal og PP2000 før jeg går 2.prestige..å jeg kjenner at det kan ta sin tid. Har brukt de våpnene siden jeg var rank 1 første prestige, å nå er jeg rank 52.

 

M4A1: 1587/2500 kills

176/1000 headshot

 

Barret 50.cal: 667/2500 kills

107/1000 headshot

 

PP2000: 301/2500 kills

29/1000 headshots (tror jeg står over den)

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Hehe..en litt artig happening..fikk care package..men jeg brukte den ikke med en gang, så fikk jeg harrier strike, så fikk jeg emergancy care package...Jeg slengte seff alt ut på en plass..å alle fra begge lagene stormet plassen siden det var sentry gun, AC 130, attach helicopter, harrier strike og EMP:P tok sin tid før noen fikk noe. Jeg brydde meg bare om AC 130..å den fikk jeg etter å ha død 2-3 ganger:P

 

 

Edit: Fikk akkurat 39-1 (domination - rundown)

 

Først fikk jeg carepackage med Chopper Gunner, men fikk ikke så mange kills for alle sprang inn. Så fikk jeg harrier. Så fikk jeg emergancy care package. Der fikk jeg, pave low, harrier, air strike, predator missile og attack helicopter:P skal si de sikkert ble frustrert:P

 

Choppergunner slår AC130 anyday

Lenke til kommentar
Mister man challenges?

 

Ja. Det eneste du ikke mister er titles og emblems. Uten om det, er det som å starte som første gang.

 

Men når du går inn i de neste prestigene beholder du noen av challengene, de såkaldte prestige challengene...

 

Det tror jeg, men har ikke tatt mer enn en prestige, så er ikke sikker.

Man får forresten en x-tra custom class når man tar prestige.

Lenke til kommentar

Jeg har lest mye om og med om hvorvidt man bør prestige eller ikke, men jeg mener man bør gjøre det ASAP pga prestige challenges. For det første er det ekstra titles/emblems på våpen, ekstra titles/emblems i forhold til "Prestige" challenge gruppen og det er ekstra titles knyttet til å nå forskjellige lvls under forskjellige prestiges. Den ekstra custom class sloten kan jeg ikke si jeg har fått brukt for, menmen. Uten noe å strekke seg etter for å oppnå blir spillet fort jævelig kjedelig for min del.

Lenke til kommentar
Hvis du akkurat ble level 70, så må du fortsatt ha over 70.000 poeng før du kan gå prestige. Jeg kom dit i går, men jeg vet ikke om jeg orker. Begynner å bli litt smålei av MW2 nå. Det virker litt demotiverende å begynne helt på nytt.

 

Jeg var på 70. Og det var demotiverende. Nå har jeg begynt på Prestige. Og motivasjonen er på topp igjen, for å få alle våpnene, perks osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...