Attityd Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hva synes dere om Ranger egentlig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det er et godt balansert våpen. Dårlig range, men god skade på veldig nært hold. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) 1887 har altfor lang rekkevidde. Ranger virker kun noen meter Hadde. Har de fiksa litt på model 1887?! I så fall er det FLOTT!! Den var/er (?) litt for god, spesielt med akimbo. Endret 20. desember 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Endelig 1. prestige Merkelig hvor mange våpen jeg ikke har prøvd engang Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 1887 er enda urørt. Bowling har bekreftet at det er en balansering under arbeid, men vi må nok enda vente. Samme gjelder forøvrig matchmaking på xbox 360. PS3 fikk en fix på dette, men den er visst enda ikke satt i drift på xboxen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 1887 er enda urørt. Bowling har bekreftet at det er en balansering under arbeid, men vi må nok enda vente. Samme gjelder forøvrig matchmaking på xbox 360. PS3 fikk en fix på dette, men den er visst enda ikke satt i drift på xboxen. Er rimelig sikker på at PC-versjonen har fått oppdateringen. Oppdaterte for et par dager siden, og jeg er skråsikker på at rekkevidden på våpenet har blitt kraftig nedsatt. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Flere som savner å kunne prate (skrive) mellom spillene? Ville vært en (naturlig) forbedring på PC versjonen. Endret 20. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Mener du når man venter på å begynne å spille? I "intermission"-tiden? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Mener du når man venter på å begynne å spille? I "intermission"-tiden? ja. savner også å kunne leane. Endret 20. desember 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Skaffet meg MW2 i går. Spilte 7 timer i strekk. Befinner meg nå på lvl 23 - koslig spill Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Savner også å kunne leane. Det gjør jeg også. Skjønner ikke hvorfor de måtte fjerne det. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Savner også å kunne leane. Det gjør jeg også. Skjønner ikke hvorfor de måtte fjerne det. Fordi de er redde for forskjellsbehandling av konsoll og PC Lenke til kommentar
sib Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Savner også å kunne leane. Det gjør jeg også. Skjønner ikke hvorfor de måtte fjerne det. Det var en av de mange detaljene IW fjernet for at PC versjonen skulle bli så lik konsollversjonene som mulig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det var vel heller det at de ikke gadd å legge det til konsollversjonen når de portet det til PC. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 herregud sniper med silencer er udugelig...fikk aldri tatt noen på 1 skudd uansett hvor nerme de stod...å om du traff en gang så var det ikke like lett å treffe andre gang..jeg har vertfall endelig klart den challengen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er bare å spille på Hardcore, så er det problemet løst. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 1887 er enda urørt. Bowling har bekreftet at det er en balansering under arbeid, men vi må nok enda vente. Samme gjelder forøvrig matchmaking på xbox 360. PS3 fikk en fix på dette, men den er visst enda ikke satt i drift på xboxen. Er rimelig sikker på at PC-versjonen har fått oppdateringen. Oppdaterte for et par dager siden, og jeg er skråsikker på at rekkevidden på våpenet har blitt kraftig nedsatt. Jepp, den har blitt kraftig redusert på PC- versjonen ja - det kan jeg også bekrefte. Langt mindre rekkevidde nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hehe..en litt artig happening..fikk care package..men jeg brukte den ikke med en gang, så fikk jeg harrier strike, så fikk jeg emergancy care package...Jeg slengte seff alt ut på en plass..å alle fra begge lagene stormet plassen siden det var sentry gun, AC 130, attach helicopter, harrier strike og EMP:P tok sin tid før noen fikk noe. Jeg brydde meg bare om AC 130..å den fikk jeg etter å ha død 2-3 ganger:P Edit: Fikk akkurat 39-1 (domination - rundown) Først fikk jeg carepackage med Chopper Gunner, men fikk ikke så mange kills for alle sprang inn. Så fikk jeg harrier. Så fikk jeg emergancy care package. Der fikk jeg, pave low, harrier, air strike, predator missile og attack helicopter:P skal si de sikkert ble frustrert:P Endret 20. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Endelig 70! Burde jeg gå prestige eller bare få gjort alle challengene på de våpnene jeg har nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå