Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1887 er enda urørt. Bowling har bekreftet at det er en balansering under arbeid, men vi må nok enda vente. Samme gjelder forøvrig matchmaking på xbox 360. PS3 fikk en fix på dette, men den er visst enda ikke satt i drift på xboxen.

 

Er rimelig sikker på at PC-versjonen har fått oppdateringen. Oppdaterte for et par dager siden, og jeg er skråsikker på at rekkevidden på våpenet har blitt kraftig nedsatt.

Lenke til kommentar
1887 er enda urørt. Bowling har bekreftet at det er en balansering under arbeid, men vi må nok enda vente. Samme gjelder forøvrig matchmaking på xbox 360. PS3 fikk en fix på dette, men den er visst enda ikke satt i drift på xboxen.

 

Er rimelig sikker på at PC-versjonen har fått oppdateringen. Oppdaterte for et par dager siden, og jeg er skråsikker på at rekkevidden på våpenet har blitt kraftig nedsatt.

 

Jepp, den har blitt kraftig redusert på PC- versjonen ja - det kan jeg også bekrefte. Langt mindre rekkevidde nå enn tidligere.

Lenke til kommentar

Hehe..en litt artig happening..fikk care package..men jeg brukte den ikke med en gang, så fikk jeg harrier strike, så fikk jeg emergancy care package...Jeg slengte seff alt ut på en plass..å alle fra begge lagene stormet plassen siden det var sentry gun, AC 130, attach helicopter, harrier strike og EMP:P tok sin tid før noen fikk noe. Jeg brydde meg bare om AC 130..å den fikk jeg etter å ha død 2-3 ganger:P

 

 

Edit: Fikk akkurat 39-1 (domination - rundown)

 

Først fikk jeg carepackage med Chopper Gunner, men fikk ikke så mange kills for alle sprang inn. Så fikk jeg harrier. Så fikk jeg emergancy care package. Der fikk jeg, pave low, harrier, air strike, predator missile og attack helicopter:P skal si de sikkert ble frustrert:P

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...