Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

^

This One Time, At Band Camp...

 

Huh?

 

Anyways. Spilte nettop domination på scrapyard. Det lagga noe jævlig etter hvert, men ville ikke baile for scoren var passe bra. Det var 2 ting som irriterte meg. Tenkte å slå to fluer i en smekk å ta 'kill 1000 people with a silence weapon' og '2500 kills' med M4A1. Det virker for meg at når jeg har silencer så tar den minimalt med skade over midels avstand. For flere ganger når jeg skøt folk så havnet de altid i 'last stand' å jeg måtte uansett pepre resten av magasinet før de skulle dø. Å skyte gjennom vegger var jo nesten ikke vits i. En annen ting som irriterte meg var at en fyr (som helst sikkert hadde lightweight, marathon og commando) sprang rundt å knifa alle. Det er helt greit i og for seg. Men han var så jævla rask. Når han kniva så var det som han teleporterte seg den siste biten bort til meg. Dette synest jeg er ganske urealistisk. Han sprang ganske hakkete, men det var pga laggen. Men det at han "teleporterer" seg siste biten bort til meg har jeg oppdaget før med clean linje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt å spelte Mosh Pit igår kveld. So 3-4 gangar skjedde det ein ting; Eg skaut ein, so for han ned i last stand. Det såg eg, so eg sikta på hovudet hans og traff. Men neida, ikkje død. So eg peppra av med det eg hadde. Neida, ikkje død. Til slutt drepte han meg :hmm:

 

Og da hadde eg 10 i killstreak på han eine, hadde fått Chopper Gunner hadde han blitt drept!

Lenke til kommentar
Satt å spelte Mosh Pit igår kveld. So 3-4 gangar skjedde det ein ting; Eg skaut ein, so for han ned i last stand. Det såg eg, so eg sikta på hovudet hans og traff. Men neida, ikkje død. So eg peppra av med det eg hadde. Neida, ikkje død. Til slutt drepte han meg :hmm:

 

Og da hadde eg 10 i killstreak på han eine, hadde fått Chopper Gunner hadde han blitt drept!

 

Jeg har også lakt merke til at de som havner i last-stand (som er forbausende ofte) tåler ekstremt mye. Var ikke sån før.

 

Edit: Jeg skal faanmeg skaffe meg en sån recorder til PS3! Jeg har så mange heldige og drit fine kills jeg sku ha vist andre :p

 

Nå spilte jeg Quarry domination, så var det noen som tok B (nede i det runde tårnet) så jeg og en annen sprang ned..så såg vi en fyr litt på avstand..å han ene på laget mitt klarte ikke å ta han så han gjømte seg..å der stod jeg med barret 50.cal..(igjen)..og non-scopa mens jeg bevegde meg...headshot! minst 15 meter unna

 

Edit 2. Fy faan så teit...Fikk care backage...kasta den på et ganske åpent sted, ingen tak eller noe den kunne ha havnet på...fikk AC 130..men den datt under bakken...så aldri den komme heller, bare at AC 130 ikonet spawnet under bakken og den røde røyken forsvant...

Endret av xitto
Lenke til kommentar
^

This One Time, At Band Camp...

 

Huh?

 

Anyways. Spilte nettop domination på scrapyard. Det lagga noe jævlig etter hvert, men ville ikke baile for scoren var passe bra. Det var 2 ting som irriterte meg. Tenkte å slå to fluer i en smekk å ta 'kill 1000 people with a silence weapon' og '2500 kills' med M4A1. Det virker for meg at når jeg har silencer så tar den minimalt med skade over midels avstand. For flere ganger når jeg skøt folk så havnet de altid i 'last stand' å jeg måtte uansett pepre resten av magasinet før de skulle dø. Å skyte gjennom vegger var jo nesten ikke vits i. En annen ting som irriterte meg var at en fyr (som helst sikkert hadde lightweight, marathon og commando) sprang rundt å knifa alle. Det er helt greit i og for seg. Men han var så jævla rask. Når han kniva så var det som han teleporterte seg den siste biten bort til meg. Dette synest jeg er ganske urealistisk. Han sprang ganske hakkete, men det var pga laggen. Men det at han "teleporterer" seg siste biten bort til meg har jeg oppdaget før med clean linje.

 

Det med at han teleporterer kalles Commando

Lenke til kommentar
^

This One Time, At Band Camp...

 

Huh?

 

Anyways. Spilte nettop domination på scrapyard. Det lagga noe jævlig etter hvert, men ville ikke baile for scoren var passe bra. Det var 2 ting som irriterte meg. Tenkte å slå to fluer i en smekk å ta 'kill 1000 people with a silence weapon' og '2500 kills' med M4A1. Det virker for meg at når jeg har silencer så tar den minimalt med skade over midels avstand. For flere ganger når jeg skøt folk så havnet de altid i 'last stand' å jeg måtte uansett pepre resten av magasinet før de skulle dø. Å skyte gjennom vegger var jo nesten ikke vits i. En annen ting som irriterte meg var at en fyr (som helst sikkert hadde lightweight, marathon og commando) sprang rundt å knifa alle. Det er helt greit i og for seg. Men han var så jævla rask. Når han kniva så var det som han teleporterte seg den siste biten bort til meg. Dette synest jeg er ganske urealistisk. Han sprang ganske hakkete, men det var pga laggen. Men det at han "teleporterer" seg siste biten bort til meg har jeg oppdaget før med clean linje.

 

 

Det med at han teleporterer kalles Commando

Veit, synest det bare er ganske cheezy

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...