Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

 

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

 

Hehe, du ANER ikkje kor mykje lyd betyr. Har sjølv et Turtle Beach X1-headset. Ganske enkelt og billig - men gir en stor fordel i å høre motspelarar og kva retning dei kjem frå :)

 

Brukar ikkje noko spesielle lydinnstillingar anna enn volumknappen ;)

 

Spelar på 360.

Headset er en veldig stor fordel, ja. Har samme headset som deg deg, Heddee. Merker at når jeg bruker headsettet er det mange færre som stabber meg i ryggen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På singelplayer, etter at man har fulgt etter han duden i båten og skutt han ned (i helikopteret) er det meningen at man ikke skal dette ned fossen? Når jeg gjør det loader spillet en ny level (viser kun svart skjerm + loading bar) men når den kommer klikker spillet ...

 

 

Ja du skal ned fossen.

Dette var det problemet jeg hadde, loadingen stoppet mot slutten og endte i en error. Jeg løste dette ved å skru ned på AA / shadow, (prøv med standard / lave instillinger).

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
jeg skrudde all grafikk og oppløsning på lavest nå, hjalp ikke! når den loader oppdraget, og tracker det stedet i usa med firkant rundt så klikker spillet. var det slik hos deg også?

 

Ikke helt, til meg var det på siste oppdraget. Spillet stoppet bare opp liksom når loadingen var nesten ferdig.

 

Vet ikke hvordan du får avinstallert bare singleplayeren heller. Men du kan jo avinstallere alt og installere på nytt, online profilen din lagres på steam så den blir ikke borte.

sletta hele steam jeg, så installerer på nytt nå!

 

btw; AC130 i aksjon IRL

når man får AC130 ingame, tiden man får bruke det, er den begrenset av ammo eller av en bestemt tid?

 

Går på tid, så bruk så mye som mulig.

 

Nice video forresten XD

Lenke til kommentar

På singelplayer, etter at man har fulgt etter han duden i båten og skutt han ned (i helikopteret) er det meningen at man ikke skal dette ned fossen? Når jeg gjør det loader spillet en ny level (viser kun svart skjerm + loading bar) men når den kommer klikker spillet ...

Det er meningen ja. Btw, putt det i spoiler-tags neste gang

 

Det samme gjelder deg mister... grunnen til at hans innlegg fra din quote er i spoiler var fordi jeg gjorde det.

 

Edit: nå har han gjort om innlegget sitt til spoiler, men det har ikke du, så nå er du den eneste spoiler-sjefen her

Endret av xitto
Lenke til kommentar

off-topic.

 

Spontanhandling deluxe! Jeg har bøkene mine på TV'n min, å når jeg skulle til å snu TVn for å spille MW2 så falt en bok om andre verdenskrig i armene mine..jeg skrudde straks av TVn å stakk på stua å begynte å lese... Har aldri hatt en så spontan handling før! Litt komisk egentlig:P

Lenke til kommentar
off-topic.

 

Spontanhandling deluxe! Jeg har bøkene mine på TV'n min, å når jeg skulle til å snu TVn for å spille MW2 så falt en bok om andre verdenskrig i armene mine..jeg skrudde straks av TVn å stakk på stua å begynte å lese... Har aldri hatt en så spontan handling før! Litt komisk egentlig:P

 

Hehe, takk for infoen :p

Lenke til kommentar
ser ut som akimbohagla endelig blir ordnet.. skal fikse ammoglitchen og.. lurer på om de kommer til å gjøre noe med ranger hagla.. har nettop fått den selv i akimbo, mighty overpowered den også spør du meg men..

 

http://www.modernwarfare247.com/news/multi...es-being-tested

 

Jeg synes ikke Ranger er overpowered. Den funker bra på kort avstand men suger på lang avstand slik som det skal være, mens 1887 er veldig god på både kort OG lang avstand. Og det er så mange som bruker 1887 og marathon og lighweight og spurter rundt å dreper utrolig mange

Lenke til kommentar

Når det kommer til den diskusjonen tidligere i tråden om at det er best å spille med skikkelig headsett for å få med seg mer og spille bedre så vil jeg si at jeg spiller best med musikk (går i Thomas Dybdahl for tida) samt en snus. Da slapper jeg mer av og bare tar det med ro. Blir ikke så sur heller om det ikke går min vei, å som jeg har sakt tidligere så kan det få drastiske utfall om jeg blir sur.

 

Edit: Føler PP2000 er den nye 1887-modelen nå som den virkelige 1887-modellen er nerfa. Den kicker ass! Fikk trippel kill med den akkurat:P

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Når det kommer til den diskusjonen tidligere i tråden om at det er best å spille med skikkelig headsett for å få med seg mer og spille bedre så vil jeg si at jeg spiller best med musikk (går i Thomas Dybdahl for tida) samt en snus. Da slapper jeg mer av og bare tar det med ro. Blir ikke så sur heller om det ikke går min vei, å som jeg har sakt tidligere så kan det få drastiske utfall om jeg blir sur.

 

Edit: Føler PP2000 er den nye 1887-modelen nå som den virkelige 1887-modellen er nerfa. Den kicker ass! Fikk trippel kill med den akkurat:P

 

Jeg spiller best med musikk, uten headset. Musikk (house/trance, kanskje noe tilfeldig techno/minimal) i høyttalerne og lyden i cod skrudd ned til 50% så er alt perfekt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen som vet om det er slik at Pave Low kills ikke teller på killstreaken, sånn at du ikke får neste kill streak reward?

Pave Low kills teller på killstreaken, har brukt det flere ganger å fått CG å AC130.

Lenke til kommentar
Når det kommer til den diskusjonen tidligere i tråden om at det er best å spille med skikkelig headsett for å få med seg mer og spille bedre så vil jeg si at jeg spiller best med musikk (går i Thomas Dybdahl for tida) samt en snus. Da slapper jeg mer av og bare tar det med ro. Blir ikke så sur heller om det ikke går min vei, å som jeg har sakt tidligere så kan det få drastiske utfall om jeg blir sur.

 

Edit: Føler PP2000 er den nye 1887-modelen nå som den virkelige 1887-modellen er nerfa. Den kicker ass! Fikk trippel kill med den akkurat:P

 

Jeg spiller best med musikk, uten headset. Musikk (house/trance, kanskje noe tilfeldig techno/minimal) i høyttalerne og lyden i cod skrudd ned til 50% så er alt perfekt :)

 

;)

 

Hadde en herlig kill akkurat nå. Bare utrolig kjedelig at disse nice killsa mine ikke blir killcam.

Stod på terminal på ene siden av denne lange gangen. Såg ikke en sjel, så jeg skøyt med 50.call i veggen bare på random å fikk headshot :p

I går hadde jeg også en ganske nice kill med 50.call som jeg sku ønske var killcam. Var på skidrow. Stod oppe på det "taket" (der det er to hull i veggen.)

Så skimtet jeg en fiende springe under meg, men såg han ikke så godt. Han sprang mot trappa så jeg bare hoppa ned. I lufta klarte jeg å non-scope han med snipern :p

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...