Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut hvordan jeg kan bli ustoppeli på Cod! Den WA2000 sniperen med Thermal Scope :p Fy faen så digg det er !

 

Husker jeg elska sniperene i Cod 4, men fikk ikke helt sansen for de som var i cod 6. Men nå har jeg endelig funnet den perfekte sniperen :p

 

Jeg likte ikke snipingen i CoD4 pga at banene var så altfor små for sniping. Mens sniping på CoD5 var genialt imo.

Sniping på CoD6 er også ganske bra synest jeg. Men snipingen på CoD5 var desidert best

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg skrudde all grafikk og oppløsning på lavest nå, hjalp ikke! når den loader oppdraget, og tracker det stedet i usa med firkant rundt så klikker spillet. var det slik hos deg også?

 

Ikke helt, til meg var det på siste oppdraget. Spillet stoppet bare opp liksom når loadingen var nesten ferdig.

 

Vet ikke hvordan du får avinstallert bare singleplayeren heller. Men du kan jo avinstallere alt og installere på nytt, online profilen din lagres på steam så den blir ikke borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

For ikke så lenge siden hadde jeg en "Turn Around" greie på Derail, lå en sniper og campet, snek meg opp bak fyren og ventet en liten stund så kill cam skulle vises at jeg sto bak han. Kastet så en sticky på han å sprang.

 

Relativt kjent campeplass:

 

Den røde sirkelen er sniperen.

Lenke til kommentar
Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

 

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

 

Hehe, du ANER ikkje kor mykje lyd betyr. Har sjølv et Turtle Beach X1-headset. Ganske enkelt og billig - men gir en stor fordel i å høre motspelarar og kva retning dei kjem frå :)

 

Brukar ikkje noko spesielle lydinnstillingar anna enn volumknappen ;)

 

Spelar på 360.

 

Ja, det var det jeg tenkte, men etter å ha brukt det en stund, føler jeg ikke jeg kan høre hvor kommer fra.

Lenke til kommentar

hadde akkurat en herlig runde TDM på Karachi! Alle sammen møttes ved den mørke "bakgata" som fører fra C på domination og ut til der bussen står. Fienden sto på taket og kom en etter en mot oss..mens vi sto bak bilen og rundt hjørnet og prøvde å presse oss fremover..vi kastet stun, flash og smoke som bare rakkern :p hadde M4A1 + akimbo PP2000 som de fleste sikkert har fått med seg.

 

Ene gangen så dro jeg fram de to PP2000 pistolene og bare sprang frem og pepret alt og alle:P fikk 4-5 kill bare av det, men så døde jeg.

En annen artig kill var når jeg så en som stod oppe på taket, så jeg kastet en flash opp dit som utløste claymoren hans og drepte han :p

Og sist men ikke minst, jeg fikk en herlig matchwinning kill :) Jeg så bare hodet til en av de som stod på taket som forsvant bak et skilt, så jeg såg han egentlig ikke lenger, men jeg pepra skiltet og fikk siste killen :) Herlig runde!

 

Var mange nordmenn der også som ropte "ballestein!" 25 ganger. Han ene har jeg spilt med mange ganger før, han kaller seg Petter-er-feit. Jeg heter Petter, så jeg synest det er litt rart at han dukker opp på mange av matchene jeg spiller på, men han prata østlending i micen i dag..så er ganske sikker på at det ikke er en kjenning:P

Lenke til kommentar
En annen artig kill var når jeg så en som stod oppe på taket, så jeg kastet en flash opp dit som utløste claymoren hans og drepte han :p

 

Vært borti den jeg også og jeg skjønte ikke bæret av hvordan han kunne daue av en flash granat når det skjedde :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...