Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

haha spilte terminal ground war (domination) nå. Jeg møtte 3 fiender nederst ved det store vinduet hvor folk pleier å hive care-package nate. Jeg brukte sniper med ACOG sikte, så jeg følte jeg hadde liten sjans, så jeg i all tro drog frem pp2000 og gjømte meg bak en søyle...tok alle tre selv om de sto på litt avstand :p så komisk...elsker sånne *følesegpro* øyeblikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

 

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

Lenke til kommentar
Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

 

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

 

Hehe, du ANER ikkje kor mykje lyd betyr. Har sjølv et Turtle Beach X1-headset. Ganske enkelt og billig - men gir en stor fordel i å høre motspelarar og kva retning dei kjem frå :)

 

Brukar ikkje noko spesielle lydinnstillingar anna enn volumknappen ;)

 

Spelar på 360.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i hele dag med en kompis, og han har fått dobbelt til tre ganger så mye Match Bonus som jeg har, hver eneste gang. Det er jævlig irrterende å se at jeg får 500 match bonus når jeg har mest kills, mest assists og mest poeng på runden, og han som ligger nederst får 3000.

 

AmonAmarth: Stemmer det. Hehe :p

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det er vel ikke feigt?

Syns ikke jeg.

 

Var hos en kompis idag å spilte terminal, i bestemte oss å bruke Riot Shield og det ble den artigste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Ikke en sjel som klare å komme seg inn i flyet å være der i mer enn 10 sekunder.

Lenke til kommentar

Robert Bowling sier i to twitter-meldinger nå:

"PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon"

"The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs"

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...