Gumpen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 haha spilte terminal ground war (domination) nå. Jeg møtte 3 fiender nederst ved det store vinduet hvor folk pleier å hive care-package nate. Jeg brukte sniper med ACOG sikte, så jeg følte jeg hadde liten sjans, så jeg i all tro drog frem pp2000 og gjømte meg bak en søyle...tok alle tre selv om de sto på litt avstand så komisk...elsker sånne *følesegpro* øyeblikk Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 elsker sånne *følesegpro* øyeblikk ..Selv om moralen synker ganske mange hakk igjen når en blir ræveid neste runde Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 70 - 5 - 2 på domination idag. Herlig følelse! Hva er deres rekord i antall kills på en runde? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Tror jeg hadde 70ish under en Sabotage-runde på CoD4:MW. På MW2 har jeg ikke vært i nærheten av like heldig, tror rekorden ligger på noen og tredve Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 100 ellernoe på headquarters på mw, men bare rundt 40 på mw2. Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Noen andre som sliter litt med IWNet? (PC) Får ikke joinet noen servere, og heller ikke i party. Står btw bare; "Connecting to IWNet" Endret 19. desember 2009 av Solemdal Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 rekorden min her er noe med 60..men var et engangs tilfelle, har vert noen ganger oppe på 40, 30 er helt greit og 20 skjer ganske så ofte..å da snakker vi rundt +- 10 i død. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 rekorden min her er noe med 60..men var et engangs tilfelle, har vert noen ganger oppe på 40, 30 er helt greit og 20 skjer ganske så ofte..å da snakker vi rundt +- 10 i død. Endelig noen som ligger på mitt nivå. Føler denne tråden er for full av supermenn, eller folk som påstår de er det Lenke til kommentar
Herr Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere? I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre? TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre? TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig. Hehe, du ANER ikkje kor mykje lyd betyr. Har sjølv et Turtle Beach X1-headset. Ganske enkelt og billig - men gir en stor fordel i å høre motspelarar og kva retning dei kjem frå Brukar ikkje noko spesielle lydinnstillingar anna enn volumknappen Spelar på 360. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg bruker også headset til Xbox. Det gir deg, som Heddee sa, en vanvittig fordel. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Hvordan blir Match Bonus regnet ut? Har spilt i hele dag og har oppdaget at score, kills og assists er helt irrelevant.. Endret 19. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå snakker vi headset som i øretelefoner, og ikke live-headset'et. Men det forsto du kanskje plutselig, siden du fjernet det forrige du skrev Det virker av og til som at Match Bonus er helt random. Men jeg tror egentlig det er en blanding av alle de tre, samt hvor lenge du har vært i gamet. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 jeg gjetter helt random at det regnes ut fra hvor stor forskjell det er på scoren mellom ditt og det andre laget. Correct me if Im wrong. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg har spilt i hele dag med en kompis, og han har fått dobbelt til tre ganger så mye Match Bonus som jeg har, hver eneste gang. Det er jævlig irrterende å se at jeg får 500 match bonus når jeg har mest kills, mest assists og mest poeng på runden, og han som ligger nederst får 3000. AmonAmarth: Stemmer det. Hehe Endret 19. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) haha! Jeg har den perfekte komboen av våpen! 50.cal med acog og FMJ + pp2000 akimbo + FMJ! funker fjell og er driiit artig Det er vel ikke feigt? Endret 19. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Ny killstreak rekord, 15 Har forelsket meg i FAL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Det er vel ikke feigt? Syns ikke jeg. Var hos en kompis idag å spilte terminal, i bestemte oss å bruke Riot Shield og det ble den artigste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Ikke en sjel som klare å komme seg inn i flyet å være der i mer enn 10 sekunder. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Robert Bowling sier i to twitter-meldinger nå: "PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon" "The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs" Endret 19. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå