Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

haha spilte terminal ground war (domination) nå. Jeg møtte 3 fiender nederst ved det store vinduet hvor folk pleier å hive care-package nate. Jeg brukte sniper med ACOG sikte, så jeg følte jeg hadde liten sjans, så jeg i all tro drog frem pp2000 og gjømte meg bak en søyle...tok alle tre selv om de sto på litt avstand :p så komisk...elsker sånne *følesegpro* øyeblikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rekorden min her er noe med 60..men var et engangs tilfelle, har vert noen ganger oppe på 40, 30 er helt greit og 20 skjer ganske så ofte..å da snakker vi rundt +- 10 i død.

Endelig noen som ligger på mitt nivå. Føler denne tråden er for full av supermenn, eller folk som påstår de er det :p

Lenke til kommentar
Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

Lenke til kommentar
Er det noen her som spiller med surroundheadset, og kan høre folk komme mye lettere?

I så tilfelle, har du noe spesielt oppsett? At du har høyere lyd på noen av høytalerene for å høre føttene til folk bedre?

TVn min har noe som heter volum..jeg bruker å skru den opp om jeg trenger lyd. Ganske heftig.

Hehe, du ANER ikkje kor mykje lyd betyr. Har sjølv et Turtle Beach X1-headset. Ganske enkelt og billig - men gir en stor fordel i å høre motspelarar og kva retning dei kjem frå :)

Brukar ikkje noko spesielle lydinnstillingar anna enn volumknappen ;)

Spelar på 360.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i hele dag med en kompis, og han har fått dobbelt til tre ganger så mye Match Bonus som jeg har, hver eneste gang. Det er jævlig irrterende å se at jeg får 500 match bonus når jeg har mest kills, mest assists og mest poeng på runden, og han som ligger nederst får 3000.

AmonAmarth: Stemmer det. Hehe :p

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Det er vel ikke feigt?

Syns ikke jeg.

Var hos en kompis idag å spilte terminal, i bestemte oss å bruke Riot Shield og det ble den artigste opplevelsen jeg har hatt på lenge. Ikke en sjel som klare å komme seg inn i flyet å være der i mer enn 10 sekunder.

Lenke til kommentar

Robert Bowling sier i to twitter-meldinger nå:

"PS3 patch just went live! Includes the Akimbo 1887s re-balancing, fix for Prestige hack, & fix for Public "private" Match. 360/PC soon"

"The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs"

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...