Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Mangler kun wetwork og overwatch på special ops nå. Noen som har noen tips for å klare wetwork?

Wetwork er bare å få med en til og passe på å treffe fiendene og ikke skyte hostages. Resten av banen er bare om å gjøre å iekke dø. Jeg og en til tok den på andre forsøk på veteran, ikke noe stress. De to siste banene derimot ga vi opp, syns det er helt idiotisk vanskelig. Var liksom ikke i nærheten av noe der.

 

Da vet du kanskje også at et negativt tall er et tall med minus forran, altså mindre enn 0. Du vet også at for å få et negativt produkt trenger du to tall med forskjellige fortegn, noe det er umulig å få i en K/D ratio.

Men det er OT.

Veit alt det ja :) Som sagt mente jeg ikke negativt angående tallet, men på samme måte som at det er negativt å tape en runde.

 

Veldig lite vits i å være kverulant når alle vet at en negativ k/d rate er når du har flere deaths en kills

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er nok linja di som kan være for dårlig da ja. Har du porter åpne, så du kan koble til flest mulig?

Den seneste "patchen" gjorde jo slik at bor du i norge, setter den servere hostet av nordmenn øverst i prioriteringen.

Sjekka speedometer nå nettopp. Fikk 16 mbitt ned og 14 mbit opp. Det burde holde. Ms på 4. Får prøve å laste ned patchen. Har bare installert spillet etter å ha lastet ned illegal utgave og så senere kjøpt det. Hvor laster jeg ned patch i grunn?

 

Steam gjør dette automatisk..

Lenke til kommentar
jeg må slette singleplayer fordi det er en bug som har lagt seg i arkivet virker det som. når jeg starter siste oppdrag i act 2 kommer jeg ikke videre, jeg får en error om at spillet har sluttet å virke så detter jeg ut. mener slette hele singleplayer, for så å laste ned igjen :)

 

@ Jens viking

 

Den stopper under loadingen av oppdraget? Hvis det er det du har kan du prøve å skru ned på AA, shadow og lignende, burde iallefall prøve det før du avinstallerer. Det funket for meg (for meg ble oppdraget nesten ferdig loadet så stoppa alt i en error og jeg kom ikke videre, da skrudde jeg ned instillingene og alt har gått fint etter det).

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
Spilte en forferdelig runde nå, lagg hele tiden nesten.

 

post-86344-1261146865_thumb.jpg

 

:S

 

 

7/1 K/D ration elendig ? :0

 

Er ikke så bra det der nei. Ikke det at han spilte dårlig eller noe, men han fikk ikke så mange kills, pga lagging som jeg ser han har pga dårlig ping-bar. Jeg er ikke fornøyd med scoren før jeg har minst 20 kills og litt under 10 deaths

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Må si jeg hadde glemt hvor digg UAV er. Brukte selvfølgelig helt andre killstreaks mot slutten i første gjennomkjøring til level 70, men er i Prestige nå og bruker UAV mye. Helt genialt rett og slett. Spilte en runde TDM på Quarry istad, og ved hjelp av UAV knerta jeg en haug av campere etter hverandre. Tok en, så på UAV hvor neste satt, og fortsatte sånn rundt hele banen...Det verste var at det i utgangspunktet var dyktige spillere også, men ingen så at jeg kom engang. Merkelig få folk som bruker cold-blooded egentlig, er jo nesten ingen jevnt over (ikke jeg heller, bruker derimot ninja pga. alle med HBS + at det er vanvittig digg å knive folk uten at de visste du kom).

Lenke til kommentar

Det er vel såpass få som bruker Cold-Blooded nettopp fordi UAV ikke er i nærheten av like mye brukt som på CoD4:MW :p

Jeg bruker ikke UAV med mindre jeg får den via air drops, og det er ikke så veldig ofte jeg noterer at UAV blir brukt av noen i spillet. Og når det skjer, trengs det bare 3-4 skudd med M16 og Stopping Power Pro så er den nede for telling.

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
Jeg har sett på killcam mange ganger at man kan sikte 1 meter ved siden av, og likevel treffe. Det skal MYE til å bomme. Jeg plukka opp fiendens 1887's en gang når jeg ble pissed, bare for å prøve, og joda: Er bare å trykke når man ser noen, så dør de. Easy as that.

Ja, men så er det også slik om du sikter på dem, så treffer du 1 meter vedsiden av dem også.. :p

Lenke til kommentar

Jeg bruker Cold-Blooded både pga UAV og pga helikoptre og slikt. Deilig å ikke bli skutt av disse. Men for å bruke CB så må man dessverre ofre Stopping Power. Derfor bruker jeg for tiden Scar. Ved et uhell valgte jeg en annen profil i sted. Da klikket jeg på den profilen hvor jeg bruker ACR med SP. Det var egentlig en utrolig deilig avveksling. Det gikk plutselig an å skyte folk på litt avstand uten å miste fullstendig kontroll over våpenet.

 

Fristende å bruke denne profilen mer, men det er så deilig med CB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...