Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Takk for tips.

 

Men våpena eg brukar er SCAR, M4 og Intervention. Er kun level 23 da ;)

 

SCAR er jo et veldig godt våpen, så det bør ikke stå på det.. Bruk det sammen med Scavenger og Extended Mags for eksempel, det tror jeg vil være en god kombinasjon. Perk 2 er ikke så viktig egentlig, men på perk 3 anbefaler jeg å bruke Ninja Pro-perken, så slipper du å bli oppdaga av Heartbeat Sensor-folk, + at folk ikke hører deg løpe. Synes du at du gir lite dmg kan du jo legge til Stopping Power på perk 2, selv om jeg ikke synes det gjør allverdens forskjell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke spring som en villmann med mindre du har 1887-model akimbo!

Jeg springer alltid som en villmann, og tok nettopp 3 fiender som kom samtidig mot meg utelukkende ved hjelp av kniv (hadde ingen perks som gjør at jeg løper fort eller er bedre med kniv). Funker å løpe, men man må bare passe på å ha veldig kjapp reaksjon, ellers fungerer det ikke. Jeg syns camping o.l. er drita kjedelig, + at camping er en smule feigt også. Man får sikkert høy K/D-ratio ved å spille defensivt, men herre min hatt så kjedelig. Jeg har trukket opp min egen fra 0.6-0.7 i begynnelsen (hadde negativ ratio til jeg hadde rundt 6000 kills) til 1.15, og jeg løper nesten konstant. Bare man har ninja pro funker det som juling.

 

Jaja såklart er dette måten å spille for noen. En eller annen gang er man nesten dømt til å ha overtaket av 2-3 fiender man møter sån rett ut av det blå. Men om man er ny i spillet og ikke har unlocket så veldig mange våpen, som jeg nå har fått med meg at han som stilte spørsmålet ikke har, så er vel ikke det å springe rundt å ha godt reaksjon så veldig lett for en nybegynner. Er det jeg mener. Jeg regna med at han var en nybegynner, for alle som har spilt over 5k kills har ikke så lav k/d ratio, det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

Nei, funker nok ikke så bra med å løpe konstant om man er ny, det merka jo jeg også. M4 er dog perfekt våpen for slik spilling imo. Funker fantastisk bra på lange avstander, kurant nære og man løper ikke så treigt som med f.eks. AUG (som jeg syns er hakket bedre som våpen, men man går jo så sinnsykt sakte med det).

 

Begynner forresten å bli J*VLIG lei 1887 (og i og for seg Ranger) akimbo nå. Spilte nettopp TDM mot en klan hvor alle kjørte dette. Samme fanken hvor god man er blir man da grusa med M4A1 eller hva som helst annet enn det de har. Fikk selvfølgelig negativ K/D-ratio, men det skulle jo bare mangle. Møtte alltid folk face to face, og da er man jo dømt til å dø før man får skutt ett eneste skudd...Kraftig irriterende, når jeg egentlig har en god periode med knallbra aim.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Jeg har sett på killcam mange ganger at man kan sikte 1 meter ved siden av, og likevel treffe. Det skal MYE til å bomme. Jeg plukka opp fiendens 1887's en gang når jeg ble pissed, bare for å prøve, og joda: Er bare å trykke når man ser noen, så dør de. Easy as that.

 

+1 har Ranger Akimbo som secondary jeg nå, på enkelte classes. Jeg er så lei av PP2000 (flere hundre kills).

Lenke til kommentar
tingen med akimbo 1887-model er at det er faktisk ikke absolutt død om man møter en med det våpenet på nært hold..for det er ikke alltid de treffer så utrolig bra, å da tar det litt lang tid før de kan skyte igjen, som gir deg overtaket.

 

Åhjoda. Med akimbo, så skyter du jo gjerne ikke alltid begge haglene likt, og da er du ganske fucked om han bommer på første, da bare fyrer han av nr 2 og hvis han bommer da så er nr 1 klar. osv osv.

 

Meeeen.

syns 1887 mod, er no drit når jeg blir eid av det, men fy så gøy når man bruker det selv XD

Lenke til kommentar
Nei, funker nok ikke så bra med å løpe konstant om man er ny, det merka jo jeg også. M4 er dog perfekt våpen for slik spilling imo. Funker fantastisk bra på lange avstander, kurant nære og man løper ikke så treigt som med f.eks. AUG (som jeg syns er hakket bedre som våpen, men man går jo så sinnsykt sakte med det).

 

Begynner forresten å bli J*VLIG lei 1887 (og i og for seg Ranger) akimbo nå. Spilte nettopp TDM mot en klan hvor alle kjørte dette. Samme fanken hvor god man er blir man da grusa med M4A1 eller hva som helst annet enn det de har. Fikk selvfølgelig negativ K/D-ratio, men det skulle jo bare mangle. Møtte alltid folk face to face, og da er man jo dømt til å dø før man får skutt ett eneste skudd...Kraftig irriterende, når jeg egentlig har en god periode med knallbra aim.

Negativ K/D ratio fikk du nok ikke, men det er fullt mulig at den var under 1.

Er også enig, faen ta 1887 og ranger. Accuracyen burde bli kraftig nerfet, den er jo latterlig nøyaktig! Hadde ikke gjort noe om man trengte mer enn et skudd for å drepe heller.

Lenke til kommentar
hvordan sletter jeg COD mw 2 singleplayer uten å slette steam? jeg skal altså kun slette singleplayer delen..

 

Ehh, hvorfor vil du slette singleplayern? og mener du dine saved games i singelplayeren eller singleplayeren generelt?

jeg må slette singleplayer fordi det er en bug som har lagt seg i arkivet virker det som. når jeg starter siste oppdrag i act 2 kommer jeg ikke videre, jeg får en error om at spillet har sluttet å virke så detter jeg ut. mener slette hele singleplayer, for så å laste ned igjen :)

Lenke til kommentar
Negativ K/D ratio fikk du nok ikke, men det er fullt mulig at den var under 1.

Hehe, ikke negativ som i et negativt tall, men det er negativt å få K/D under 0. Altså negativt for meg, men ikke i tallet :p Har selvsagt såpass peil i matte at jeg ikke mente at ratio-tallet var negativt :p

Da vet du kanskje også at et negativt tall er et tall med minus forran, altså mindre enn 0. Du vet også at for å få et negativt produkt trenger du to tall med forskjellige fortegn, noe det er umulig å få i en K/D ratio.

Men det er OT.

Lenke til kommentar
Mangler kun wetwork og overwatch på special ops nå. Noen som har noen tips for å klare wetwork?

Wetwork er bare å få med en til og passe på å treffe fiendene og ikke skyte hostages. Resten av banen er bare om å gjøre å ikke dø. Jeg og en til tok den på andre forsøk på veteran, ikke noe stress. De to siste banene derimot ga vi opp, syns det er helt idiotisk vanskelig. Var liksom ikke i nærheten av noe der.

 

Da vet du kanskje også at et negativt tall er et tall med minus forran, altså mindre enn 0. Du vet også at for å få et negativt produkt trenger du to tall med forskjellige fortegn, noe det er umulig å få i en K/D ratio.

Men det er OT.

Veit alt det ja :) Som sagt mente jeg ikke negativt angående tallet, men på samme måte som at det er negativt å tape en runde.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Er nok linja di som kan være for dårlig da ja. Har du porter åpne, så du kan koble til flest mulig?

Den seneste "patchen" gjorde jo slik at bor du i norge, setter den servere hostet av nordmenn øverst i prioriteringen.

Sjekka speedometer nå nettopp. Fikk 16 mbitt ned og 14 mbit opp. Det burde holde. Ms på 4. Får prøve å laste ned patchen. Har bare installert spillet etter å ha lastet ned illegal utgave og så senere kjøpt det. Hvor laster jeg ned patch i grunn?

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...