Gene Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/...10_pt1_mwp2.mp4 Ganske grundig intervju med Infiniti Ward-folk om MW2. Har ikke sett hele enda, men er verdt å ta en titt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva er greia med at det noen ganger kommer pengesedler (eller noe lignende) ut av deg når du dauer i MP? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva er greia med at det noen ganger kommer pengesedler (eller noe lignende) ut av deg når du dauer i MP? Sjønner ikke jeg heller Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva heter musikken som brukes i traileren? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Leser litt rundt at det er Hans Zimmer's verk, men ikke noen spesifik sang, bare lagd for mw2 Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må innrømme jeg gleder meg til å finne frem et nytt spraye våpen og ha jugernaut på og bare kicke ass! Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vet noen hva slags post cdon sender med for at det skal komme på release? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må si de Hitler videoene begynner å bli litt oppbrukt gitt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Må innrømme jeg gleder meg til å finne frem et nytt spraye våpen og ha jugernaut på og bare kicke ass! Synd Juggernaut ikke er med i MW2 da. Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser på gamezone på ordrestatus at det står "plukkliste"....Hva betyr det egentlig? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fikk mail fra Platekompaniet om at Pakken er sendt. Bestillte likegodt en ny kontroll og Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser på gamezone på ordrestatus at det står "plukkliste"....Hva betyr det egentlig?At ordren er sendt til gutta på lageret som så skal plukke det ned fra hylla og sende det. Regn med at den kan stå der noen timer siden det er så mange som skal sendes i dag. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Mange som skal på nattåpent hos Platekompaniet her i Trondheim ? Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ser på gamezone på ordrestatus at det står "plukkliste"....Hva betyr det egentlig?At ordren er sendt til gutta på lageret som så skal plukke det ned fra hylla og sende det. Regn med at den kan stå der noen timer siden det er så mange som skal sendes i dag. Bah!...jaja:), første gang gamezone ikke har sendt et spil i posten slik jeg har fått det før release:O.Men men en gang for bli den første=/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Relevant for this thread. Ikke noe nytt though. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Damn, burde nok ha bestilt fra dvdhuset.no Jaja, fikk nettopp melding fra Gamezone.no om at spillet har blitt sendt, så det er vel på plass i morgen formiddag. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 På cdon står det at MW2 er sendt, går det ann å håpe at MW2 ligger i postkassen imorgen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det går det an å håpe på. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Fullt mulig det, Forza Motorsport ble sendt til meg på fredag og var fremme på lørdag, men det var fra Absolutt Spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå