Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man bruker Riot shield og trykker på den midterste museknappen kommer det sånn svart ring rundt skjermen. Hva er det? hjelm?

Jepp. det er 'Blast Shield' du har istedet for granater osv. Du får mindre synsvinkel, men tåler mere mot explosive ting ;p

 

Så en trernger ikke Blast shield equipment på for å ha det, bare skjold?

Lenke til kommentar
Når man bruker Riot shield og trykker på den midterste museknappen kommer det sånn svart ring rundt skjermen. Hva er det? hjelm?

Jepp. det er 'Blast Shield' du har istedet for granater osv. Du får mindre synsvinkel, men tåler mere mot explosive ting ;p

 

Så en trernger ikke Blast shield equipment på for å ha det, bare skjold?

Du må nok ha blash shield i tillegg for at du skal tåle mere mot explosiver.

 

Men du kan fint 'absorbere' en granat om den blir kastet forran deg, mens du har skjoldet fremme, uten at du har blash shield.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

vel k/d ratioen min er på 1.36, så jeg er vel en av de som dreper deg (om du spiller på ps3)

 

Om du bruker SMG, bytt til assault. SMG har høy rekyl og lav range å blir brukt i kompakte baner pga fire-rate. Bruk isåfal assault. Bedre damage, lavere rekyl og lengere range.

 

Som noen andre her tidligere sa. Attachment/equipment/perks er en subjektiv ting som betyr at det er din mening som teller, ikke andres.

Finn det utstyret/gearet du liker å bruk det slik du bruker det best.

 

Sist men ikke minst. Når du spiller så må du alltid være et skritt forran fienden. Før du runder et hjørne må du tenke hvor fienden kan stå. Vær derfor beredt med siktet å vær klar til å skyte til enhver tid. Attatchment og second hand som f.eks grenade-launcher og rocket-launcher bør nedprioriteres. Om du har noobtube framme og runder et hjørne vet du aldri hvor fienden står. Kommer han plutselig deg i møte så er det ikke stort annet du kan gjøre en å knive, eller satse på at du får et "direct impact" treff med launcheren.

 

Ikke spring som en villmann med mindre du har 1887-model akimbo!

Lenke til kommentar
Ikke spring som en villmann med mindre du har 1887-model akimbo!

Jeg springer alltid som en villmann, og tok nettopp 3 fiender som kom samtidig mot meg utelukkende ved hjelp av kniv (hadde ingen perks som gjør at jeg løper fort eller er bedre med kniv). Funker å løpe, men man må bare passe på å ha veldig kjapp reaksjon, ellers fungerer det ikke. Jeg syns camping o.l. er drita kjedelig, + at camping er en smule feigt også. Man får sikkert høy K/D-ratio ved å spille defensivt, men herre min hatt så kjedelig. Jeg har trukket opp min egen fra 0.6-0.7 i begynnelsen (hadde negativ ratio til jeg hadde rundt 6000 kills) til 1.15, og jeg løper nesten konstant. Bare man har ninja pro funker det som juling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...