AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg fant en sånn en som lå og gjemte seg i går, HBS gjorde at jeg fikk lurt meg opp bak han og der sto jeg og så på at han lå i gresset og så dum ut. Måtte jo skyten til slutt sånn at ikke en annen sniper fikk has på meg men jeg sto der og koste meg Åh, så mange ganger jeg har driti meg ut på den måten Følger gjerne etter en fiende i mange minutter bare for å få meg en god latter når jeg endelig dolker ham i ryggen, og plutselig snur han seg og setter en kule i hodet mitt x) Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg fant en sånn en som lå og gjemte seg i går, HBS gjorde at jeg fikk lurt meg opp bak han og der sto jeg og så på at han lå i gresset og så dum ut. Måtte jo skyten til slutt sånn at ikke en annen sniper fikk has på meg men jeg sto der og koste meg Åh, så mange ganger jeg har driti meg ut på den måten Følger gjerne etter en fiende i mange minutter bare for å få meg en god latter når jeg endelig dolker ham i ryggen, og plutselig snur han seg og setter en kule i h Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gått på en smell der ja Men moro når det går, og fikk gjort det nå igjen nå jeg spilte nå nettopp Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gått på en smell der ja Men moro når det går, og fikk gjort det nå igjen nå jeg spilte nå nettopp ..For ikke å snakke om hvor hysterisk morsomt det er når du er den som blir skutt i ryggen til skjermen blinker rødt, men klarer likevel å runde veggen for å knerte spilleren som kommer løpende etter Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Føler det er ingen andre enn meg som bruker kastekniv. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg fikk det aldri særlig til, så jeg droppa det. Er større fan av Semitex, for da kan jeg enkelt ta ut pinglene med Riot Shield Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 herregud jeg blir så pist forbanna når jeg spiller domination med en gjeng idioter. Ser fienden tar over A,B eller C så bare springer folk forbi uten å bry seg...f.eks på derail når de tar C...alle sprang forbi..ingen brydde seg. Kunne faanme bare snudd seg 90 grader å skutt han, men de gjorde de ikke..var for opptatt med å ta B nedi gropa, fordi alle var der å skøyt verandre og fikk kills... mens jeg sprang fram og tilbake..mesteparten av gangene rakk jeg det ikke. Bare en gjeng med idioter. Start å spill TDM istedenfor Lenke til kommentar
TheXboxFreek Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Trowing knife blir brukt av meg også Noen som har sett den videon fra derail hvor han står bak en fiende, finner han på "spillere møtt", sender han en melding om "turn around", når han snur seg, blir han skutt Så eid! Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Trowing knife blir brukt av meg også Noen som har sett den videon fra derail hvor han står bak en fiende, finner han på "spillere møtt", sender han en melding om "turn around", når han snur seg, blir han skutt Så eid! link? Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Trowing knife blir brukt av meg også Noen som har sett den videon fra derail hvor han står bak en fiende, finner han på "spillere møtt", sender han en melding om "turn around", når han snur seg, blir han skutt Så eid! Hehe seriøst? Få link da, jeg må se den Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 TazDog, du må ha en viss aksept på at ikke alle sitter på Twitter 24/7Jeg har det, jeg skrev bare ''velkommen etter''. Big deal? Mente ikke å være frekk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen andre som har opplevd ekstreme skurrelyder? Eller er det bare lydkortet mitt som snart går dukken? PC Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen andre som har opplevd ekstreme skurrelyder? Eller er det bare lydkortet mitt som snart går dukken? PC Vanlig. Eller har ikke fått det i mw2, men får det SPESIELT i crysis menyen (sånn høy piping fraskjermkortet) Lenke til kommentar
Gene Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Trowing knife blir brukt av meg også Noen som har sett den videon fra derail hvor han står bak en fiende, finner han på "spillere møtt", sender han en melding om "turn around", når han snur seg, blir han skutt Så eid! Høhø, så en identisk film fra CoD:WaW. Mistenker det som inspirasjonskilde Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 trenger ikke kaste ny TI for hver gang. Så lenge ingen smasher TIen spawner man så mange ganger man orker med den? Men ja, ikke opplevd det selv men er jo fullt ut mulig så lenge begge to har cold blood + ninja pro og bruker silenced våpen og gjemmer seg en lur plass hvor ingen ser de. Stemmer bra det ja, Det vill jeg kalle misbruk av Insertion men greit nok Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ikke mye hjelp i han her nei.. (Klikk for større) hehe. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 haha, han sitter å spiller CS 1.6 xD på Militia. genialt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Trowing knife blir brukt av meg også Noen som har sett den videon fra derail hvor han står bak en fiende, finner han på "spillere møtt", sender han en melding om "turn around", når han snur seg, blir han skutt Så eid! link? Her er én http://www.youtube.com/profile?user=BobLee...u/4/JuTSh8hltiM http://www.youtube.com/watch?v=4vjB5Fo7GIc. Og en annen: http://www.youtube.com/watch?v=4vjB5Fo7GIc. Endret 18. desember 2009 av Slikape Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 haha, han sitter å spiller CS 1.6 xD på Militia. genialt. Faktisk så er det de nuke (ct spawn) :-P Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når man bruker Riot shield og trykker på den midterste museknappen kommer det sånn svart ring rundt skjermen. Hva er det? hjelm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå