Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trenger ikke kaste ny TI for hver gang. Så lenge ingen smasher TIen spawner man så mange ganger man orker med den? Men ja, ikke opplevd det selv men er jo fullt ut mulig så lenge begge to har cold blood + ninja pro og bruker silenced våpen og gjemmer seg en lur plass hvor ingen ser de.

Lenke til kommentar
#MW2 Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.

Velkommen etter.

 

Ooh, så tøff! Bare fordi du sitter å passer på 402's twitter så du kan si ifra først i alle tråder her og på Gamer trenger du ikke være så hoven, alle fikk det ikke med seg første gangen det ble postet

Jeg mente ikke å være tøff, gjorde du?
Lenke til kommentar
Derail er by far det kjedeligste brettet/det brettet jeg takler dårligst.

Husker den gedigne snøbanen på CoD2 (tror jeg det var. Eller CoD:UO). Med en bunkers og en bru i midten. Den var stilig på lan, når alle var snipers og alle campa. Da satt du med hjertet i halsen og håpet at ingen så deg, mens du prøvde å se andre. Og en eller annen gang hørte du et skudd, etterfult av et 'NEEEEI!"

Lenke til kommentar
Da hadde jeg blitt gærn, da hadde du sett en tulling som løp rundt å prøvde å finne de som lå og gjemte seg. Jeg kan stryke med mange ganger, bare jeg får tatt en som sitter å camper.

 

Haha, akkurat slik tenker jeg og... Husker jeg ble tatt av en som campa i bunkersen mellom A og B (domination) på Afghan. Er sikker på at han tok meg minst 10 ganger på rad før jeg omsider fikk tatt rotta på han og han holdt sikkert på å le seg ihjel, men faen å jeg kosa meg da jeg fikk den ene killen :p

Lenke til kommentar

K/D ratio er noe jeg bryr meg fint lite om, så min kamikaze spillestil får gjennomgå til tider. Men som sagt hvis jeg klarer å knerte en camper så kan jeg godt daue 10 ganger som du også sier, plager meg ikke i det hele tatt, tilfredstillelsen over å ha fått has på den jævelen er mye større :)

Lenke til kommentar
Er greit nok med random brett, men når jeg ender opp på wastlands (er det ikke det det heter?), 3-4 ganger på kort tid og da snakker vi i løpet av 8-9 runder, skjedde i går senest så blir jeg litt lei. Er vel kanskje det brettet som jeg ikke liker i det hele tatt.

 

Digger Wastelands (right name?)

 

Ligge i gresset og kose seg med snipern sin!

Har holdt på å bli trakka ihjel av motstanderene.

 

Hjertet banka litt da ja... må få dei litt på avstand før du kan skyte dei ned....

 

Killcam er litt slemt... er vel derfor dei kjem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...