Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mer enn to og et halvt døgn spilletid, så har min beste killstreak vært 22 kills. Det er lenge siden jeg fikk denne, og jeg hadde begynt å miste troen på om jeg noen gang skulle klare å forbedre den. I dag fikk jeg 25, og i den neste runden (mot andre folk) fikk jeg 28. Totalt endte jeg på 62-8 over disse to rundene, og det kan jeg innrømme er rimelig langt over snittet mitt.

 

For øvrig så har jeg gått tilbake til å bruke bling ACR med red dot og heart beat monitor, stopping power og ninja. Jeg føler nesten at jeg jukser med dette oppsettet. 1887-haglene skal visst nedjusteres litt, og det kunne de egentlig godt ha gjort med HBM også. De kunne latt den oppdatere seg bare halvparten så ofte.

Lenke til kommentar
Etter mer enn to og et halvt døgn spilletid, så har min beste killstreak vært 22 kills. Det er lenge siden jeg fikk denne, og jeg hadde begynt å miste troen på om jeg noen gang skulle klare å forbedre den. I dag fikk jeg 25, og i den neste runden (mot andre folk) fikk jeg 28. Totalt endte jeg på 62-8 over disse to rundene, og det kan jeg innrømme er rimelig langt over snittet mitt.

en gledesdreper: klarte akkurat å få en killstreak på 50 :D

ground war @ wasteland

intervention med thermal scope -> harrier -> chopper gunner -> nuke -> imba killstreak og enda bedre stats på slutten av runda :p

følte meg litt slem når jeg satte i chopperen og det spawna folk på folk på folk på det "lille" uteommrådet på wasteland

Lenke til kommentar
#MW2 Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.

 

DIGG!!

 

Utnytter private match glitchen for å ha kontroll selv.. Liker å ha kontroll, som på PC.. Syns de kunne lagd matchmakinga sånn jeg! Velge map, mode, invitere inn alle på vennelista, velge tid, regler.. Sånn det skulle vært..

Lenke til kommentar
#MW2 Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.

Velkommen etter.

 

Ooh, så tøff! Bare fordi du sitter å passer på 402's twitter så du kan si ifra først i alle tråder her og på Gamer trenger du ikke være så hoven, alle fikk det ikke med seg første gangen det ble postet

Lenke til kommentar
#MW2 Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.

 

DIGG!!

 

Utnytter private match glitchen for å ha kontroll selv.. Liker å ha kontroll, som på PC.. Syns de kunne lagd matchmakinga sånn jeg! Velge map, mode, invitere inn alle på vennelista, velge tid, regler.. Sånn det skulle vært..

Hva nøyaktig innebærer dette? At private matches kan være public? Eller at de har kunnet vært public men at det blir fikset?

Lenke til kommentar
Du låser opp alle challenges ved første prestige, men man får et nytt ikon for hver prestige man går.

 

Så bra, da trenger jeg bare å gå prestige 1 gang :)

 

Det er fortsatt noen få titles som unlockes i forskjellige prestige lvls, så man må ta alle 10 for å få alle titles :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...