Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dropp stopping power og commando (hvis du ikke er ekstreeeemt glad i å knive/knifer mer enn 10+ personer hver runde). Bruk heller hardline eller cold blooded og f.eks ninja på siste. Du kan også med stor fordel bytte ut SCAR med f.eks ACR (de er ganske like, bare at ACR er mye mer digg og går ikke så satans fort tom for ammo) og bruke bling istedenfor scavenger. Lær deg å skyte istedenfor å spraye hjelper også en del. I starten da jeg spillte gikk jeg alltid tom for ammo, nå kan jeg få opp til 10 kills uten å gå tom. M16A4 er også ganske digg å bruke hvis du lærer deg den. Ikke så fort gjort å gå tom for ammo heller hvis du bruker stopping power med den.

Bytta ut stopping power og scavenger, etter 3 kills var jeg tom for ammo, og jeg sprayer ikke. 40 kuler er jo ikke så mye heller :s

Lenke til kommentar
dropp stopping power og commando (hvis du ikke er ekstreeeemt glad i å knive/knifer mer enn 10+ personer hver runde). Bruk heller hardline eller cold blooded og f.eks ninja på siste. Du kan også med stor fordel bytte ut SCAR med f.eks ACR (de er ganske like, bare at ACR er mye mer digg og går ikke så satans fort tom for ammo) og bruke bling istedenfor scavenger. Lær deg å skyte istedenfor å spraye hjelper også en del. I starten da jeg spillte gikk jeg alltid tom for ammo, nå kan jeg få opp til 10 kills uten å gå tom. M16A4 er også ganske digg å bruke hvis du lærer deg den. Ikke så fort gjort å gå tom for ammo heller hvis du bruker stopping power med den.

Bytta ut stopping power og scavenger, etter 3 kills var jeg tom for ammo, og jeg sprayer ikke. 40 kuler er jo ikke så mye heller :s

Med et våpen som ACR, som trenger endel kuler for å drepe, finner jeg scavanger veldig nyttig. I tillegg fyller den opp med claymores, noe som er en stor fordel for meg.

 

Hva er galt med å bruke stopping power? Har prøvd å ta den av noen ganger på ACR, men føler ikke jeg får like gode resultater uten.

 

Scavanger pro (hva er vitsen med bling? Gjør siktet kanskje litt bedre, men er lett å bli vant til det normale siktet. Ekstra ammo er langt mer nyttig. Hender jeg går tom selv med scavanger, det sier sitt.)

Stopping Power pro (gjør denne perken slik at jeg dreper med ett mindre skudd velger jeg denne)

Ninja pro (De fleste perksa her er crap. Å kunne gå stille rundt kan være veldig nyttig, er alltid lett å høre folk hvor de kommer fra)

 

Mitt favoritt oppsett hittil. Cold blooded ser jeg ikke helt nytteverdien i. Sikkert greit når du får harrier eller chopper gunner over deg, men de kan lett tas ned med stinger.

 

Hva gjør egentlig cold blooded pro?

Lenke til kommentar
hardline og steady aim er jo gull

Finner steady aim kun nyttig på SMG`s, som ikke er spesiellt gode våpen generellt. Det lønner seg absolutt å sikte i dette spillet. Med mindre du sniper, da er steady aim pro ypperlig.

 

Hardline er flott, men safer litt mer med SP.

 

Cold blooded pro gjør at det ikke kommer rødt kryss eller navnet ditt når en fiende peker på deg med våpenet. Med andre ord, hvis du legger deg i et hjørne inni en busk så skal det en del til for å legge merke til deg :p

Det er jo fordel =) Ihvertfall hvis du spiller sniper med silencer.

Lenke til kommentar
Harrier blir skutt ned med en gang. Hvis ikke, så fortjener de å dø.

En harrier trenger bare å gi to kills før du har pave low, så har du plutslig chopper gunner og vinner lett.

 

Overraskende mange som ikke har stinger faktisk. En stor fordel med scavanger et at den eliminerer behovet for ett ekstra våpen.

Lenke til kommentar

Hardline er mega gull for å få inn flere killstreak rewards. Det ene killen man trenger mindre er ofte gull verdt. Cold blooded pro gjør at når en fiende sikter mot deg får han hverken opp rødt crosshair eller navnet ditt. Perfekt hvis du proner eller gjemmer deg et sted fordi han faktisk er nødt til å enten se deg i line of sight eller identifisere "skinet" ditt for å se at du er en fiende. I tillegg dukker du ikke opp på UAV, thermal scopes, air support (AC130/Chopper Gunner/Predator missile, du får ikke den røde firkanten rundt deg, men harriers, pavelows etc. tar deg fortsatt) eller av Sentry guns. Bruker du Ninja i tillegg (+ninja pro) er du lydløs når du går/løper pluss at du ikke dukker opp på heartbeat sensor. Har du silencer på våpenet ditt i tillegg får du heller ikke opp en rød prikk på radaren når du skyter. Ergo du er komplett og fullstendig usynlig med ninja+cold blooded pro så lenge de ikke ser deg i line of sight.

 

For å bruke cold blooded + ninja riktig krever det litt. Man kan ikke rushe rundt og tro man er usynlig, for det er meget enkelt å spotte folk. Man må spille passivt, gå ikke løpe, stå på steder hvor folk vanligvis ikke ser og bruke terrenget til sin fordel. Folk som virkelig behersker taktikken kan skape usansynlig mye hodebry for andre når de spiller.

 

Stopping power bruker jeg kun sammen med snipers, FAL/M16/FAMAS. De våpnene hvor man ofte er avhengig av å drepe på 1-3 skudd for å ikke bli tatt selv. På full-auto er det ikke noe stress. Bruker det også med akimbo SMGs.

 

Den eneste gangen jeg har funnet scavenger nyttig er med noob tubes ellers har jeg kun brukt den for å ta ferdig challengen.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan folk klarer å treffe med granat over et stort bygg hvor jeg står på andre sida, og motspilleren uten tvil mente å treffe meg? Traff akkurat der den skulle. Skjer ikke ofte, men hender iblant, og jeg fatter bare ikke hvordan de kan treffe helt 100%. Flaks eller vanvittig skills?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
I tillegg dukker du ikke opp på UAV, thermal scopes, air support (AC130/Chopper Gunner/Predator missile, du får ikke den røde firkanten rundt deg, men harriers, pavelows etc. tar deg fortsatt) eller av Sentry guns.

 

Tror ikke det stemmer helt, bruker Cold blooded Pro og Ninja pro å har aldri blitt tatt av Harrier eller Pavelow.

Lenke til kommentar
I tillegg dukker du ikke opp på UAV, thermal scopes, air support (AC130/Chopper Gunner/Predator missile, du får ikke den røde firkanten rundt deg, men harriers, pavelows etc. tar deg fortsatt) eller av Sentry guns.

 

Tror ikke det stemmer helt, bruker Cold blooded Pro og Ninja pro å har aldri blitt tatt av Harrier eller Pavelow.

 

Kan bekrefte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...