Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat vært med på årets opplevelse når jeg satt og spilte nettopp.

Sitter å spiller på Afgan brettet, modern ringer på mobilen, jeg setter spillet på "pause" og blir drept mens jeg prater i telefonene. Jeg spawner da inne i den ene flykroppen, fremdeles i pause menyen, ser da en skygge som løper inn i flykroppen som da er foran meg, jeg trykker på startknappen for å se om jeg klarer å skyte jævelen når jeg sitter å prater i telefonen og prøver å sikte og skyte med venstrehånden, fyrer løs en salve akkurat i det en ny jævle skal ta han jeg prøver å skyte, jeg treffer han første og tar deretter nr. 2 på akkurat samme måte. Jeg sitter da selvfølgelig å flirer som en idiot i telefonen med en mor som ikke skjønner bæret i andre enden.

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg søkte på vanlig ground wars, men kom inn på en av disse unlimited ammo serverne i går. Det var ikke på Rust, men vanlig mapcycle. Jeg fikk AC130 fire ganger. Ettersom man får 40-50 kills med denne hver gang (se tidligere postede videoer her), resulterte det i 4 nukes. Det føles ut som om jeg har juksa:/ Spesielt kjipt er det at det nå står 65 som killstreak rekord, noe som alltid virker mistenkelig.

Lol, er dette på PS3?

xbox

Lenke til kommentar

dropp stopping power og commando (hvis du ikke er ekstreeeemt glad i å knive/knifer mer enn 10+ personer hver runde). Bruk heller hardline eller cold blooded og f.eks ninja på siste. Du kan også med stor fordel bytte ut SCAR med f.eks ACR (de er ganske like, bare at ACR er mye mer digg og går ikke så satans fort tom for ammo) og bruke bling istedenfor scavenger. Lær deg å skyte istedenfor å spraye hjelper også en del. I starten da jeg spillte gikk jeg alltid tom for ammo, nå kan jeg få opp til 10 kills uten å gå tom. M16A4 er også ganske digg å bruke hvis du lærer deg den. Ikke så fort gjort å gå tom for ammo heller hvis du bruker stopping power med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...