Manx Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da har jeg akkurat vært med på årets opplevelse når jeg satt og spilte nettopp. Sitter å spiller på Afgan brettet, modern ringer på mobilen, jeg setter spillet på "pause" og blir drept mens jeg prater i telefonene. Jeg spawner da inne i den ene flykroppen, fremdeles i pause menyen, ser da en skygge som løper inn i flykroppen som da er foran meg, jeg trykker på startknappen for å se om jeg klarer å skyte jævelen når jeg sitter å prater i telefonen og prøver å sikte og skyte med venstrehånden, fyrer løs en salve akkurat i det en ny jævle skal ta han jeg prøver å skyte, jeg treffer han første og tar deretter nr. 2 på akkurat samme måte. Jeg sitter da selvfølgelig å flirer som en idiot i telefonen med en mor som ikke skjønner bæret i andre enden. :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ser at en del bruker den to sekundær våpen samtidig og har valgt bort primærvåpenet. Hvordan gjør man det? Hvilke perk? Endret 16. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, de har akimbo attachment på det aktuelle våpenet. Kan også gjøres på primærvåpen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) I dag har det vært helt for jævlig med cheatere ute der. Autoaim på den ene serveren jeg joina. Jaja, tenkte jeg og swappa til en annen server - jaggu var det en slik autoaim-bastard der også. Måtte de brenne til evig tid.. Endret 16. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg søkte på vanlig ground wars, men kom inn på en av disse unlimited ammo serverne i går. Det var ikke på Rust, men vanlig mapcycle. Jeg fikk AC130 fire ganger. Ettersom man får 40-50 kills med denne hver gang (se tidligere postede videoer her), resulterte det i 4 nukes. Det føles ut som om jeg har juksa:/ Spesielt kjipt er det at det nå står 65 som killstreak rekord, noe som alltid virker mistenkelig. Lol, er dette på PS3? xbox Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg og en kamerat prøver å slå IW Time på Overwatch, dette er 30s. Vi har klart det på 35 nå, bare spurtet så fort vi kan. Vi aner ikke hvordan vi skal klare å gjøre det 5 sek raskere. Noen som har klart det? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Altså, nå er jeg veldig usikker på hvilke perks jeg skal bruke. Bruker scavenger, så jeg ikke går tom for ammo etter 4 kills, Stopping power og commando, med Scar. Kan vel hende det er litt smak og behag men, noen som liksom er et must? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Selv synes jeg commando pro er et must, men det har du allerede. Alt, inkluderende commando, er vel i grunn smak og behag, og hva man synes er enklest. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 dropp stopping power og commando (hvis du ikke er ekstreeeemt glad i å knive/knifer mer enn 10+ personer hver runde). Bruk heller hardline eller cold blooded og f.eks ninja på siste. Du kan også med stor fordel bytte ut SCAR med f.eks ACR (de er ganske like, bare at ACR er mye mer digg og går ikke så satans fort tom for ammo) og bruke bling istedenfor scavenger. Lær deg å skyte istedenfor å spraye hjelper også en del. I starten da jeg spillte gikk jeg alltid tom for ammo, nå kan jeg få opp til 10 kills uten å gå tom. M16A4 er også ganske digg å bruke hvis du lærer deg den. Ikke så fort gjort å gå tom for ammo heller hvis du bruker stopping power med den. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvor mye booster stopping power damagen til våpen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Sikkert postet før, men denne videoen er litt småkul: Endret 16. desember 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ohsheeet den knife bouncinga der var litt vill XD Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Robert Bowling: ''Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.'' Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Skulle til å skrive det selv TazDog Litt dårlig av IW og ikke sjekke alle hull i spillet før det kommer ut, hellet et spill som er helt tett enn å få et spill 2 mnd for tidlig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Feil kommer alltid til å dukke opp. Feilene hittil i spillet har ikke vært fatale. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er litt gøy å bruke hullene også da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Feil kommer alltid til å dukke opp. Feilene hittil i spillet har ikke vært fatale. Er ikke gøy å fly rundt med evig ammo, det ødelegger spillet... Må være mulig å sette noen hackere til å teste spillet før det kommer ut ^^ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor er det ikke HC FFA? Det savner jeg veldig. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 @Ståle: Det og Domination HC hadde vært awesome! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå