Mr.Anki Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Er ferdig med den challengen hvor man skal bruke FMJ og drepe 40 stk ved at skuddene går gjennom en vegg el. Nå ønsker jeg å bytte ut FMJ, men lurer på hva jeg skal bytte til? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spørs hvilket våpen og om du bruker Bling Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Silencer og FMJ er de beste attachementene. Silencer til SnD, FMJ til alt annet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 wtf, spilte nettop rust på team deathmatch? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 wtf, spilte nettop rust på team deathmatch? Jupp, dritt update... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Denne var ny... MW2 klikka, ble svart skjerm, trykket alt+esc og det stod en alert boks med "Client command overflow" mens jeg stillte på brightness ingame Endret 16. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 wtf, spilte nettop rust på team deathmatch? PC eller XBox? Leste om at det er et 'virus' som messer med serverene på XBoxen. Gjør at man får uendelig med ammo. Kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) wtf, spilte nettop rust på team deathmatch? Jupp, dritt update... har det vært update? mener jeg har samme versjon idag som i går... men men... edit: var på pc... Endret 16. desember 2009 av dTd Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fluesoppen, det der var bare stygt! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå klarte jeg å drepe noen med thumper, tvers over banen. Flaks med andre ord. Litt skills også Desverre kunne jeg ikke filme det, eller han fordi det var HC TDM Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Masse servere med Ground War på Rust nå. Det var free for all istad, selv om folk var delt inn i lag. Bare å pepre alle å på eget lag, fikk poeng for det og... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 wtf, spilte nettop rust på team deathmatch? PC eller XBox? Leste om at det er et 'virus' som messer med serverene på XBoxen. Gjør at man får uendelig med ammo. Kan ha noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Masse servere med Ground War på Rust nå. Det var free for all istad, selv om folk var delt inn i lag. Bare å pepre alle å på eget lag, fikk poeng for det og... Lurer på hvordan Rust er på Sabotage Det varer jo i 30min. hvis ingen får sprengt bomben. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Virker som "Hackere" virkelig herjer med IW nå. Når ps3 og xbox får unlimited ammo så er jo nesten 100% sikkert at noen har kjørt på med samme hack som de brukte på pc når spillet kom ut. ++ infinity ward forumet er nede. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spørs hvilket våpen og om du bruker Bling Anbefale et assault våpen i samme slengen. Bruker Bling Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Anarki i MW2 akkurat nå.. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Spørs hvilket våpen og om du bruker Bling Anbefale et assault våpen i samme slengen. Bruker Bling ACR med lyddemper og FMJ er min favoritt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg liker best å løpe rundt å knive alle. Har commando pro, marathon pro og snart lightweight pro. Funker veldig bra på trange maps. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Anarki i MW2 akkurat nå.. ACR med Heartbeat og holographic Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 har det vært update? mener jeg har samme versjon idag som i går... men men... edit: var på pc... Versjonen heter det samme såvidt jeg kan se, men det har definitivt skjedd ting. Av det jeg har lagt merke til sålangt ser det ut til at ihvertfall samtlige baner nå kan spilles på FFA, og det var ikke slik igår. På andre moduser har jeg ikke merka noen forskjell enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå