Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Man merker virkelig hvor dårlig spawn systemet er noen ganger når man er oppe i Chopper Gunner eller en AC130. Innimellom spawner alle på samme sted om og om igjen og man bøtter på med kills bare ved å bombardere ett eller to steder på kartet.

Er det noen andre som sliter med lobbysystemet og matchmakinga om dagen (Xbox)? De siste par dagene har vært helt ræva, man bruker mer tid i lobbyen enn man faktisk spiller. Vi er vanligvis en gjeng på 7-8-9 stykker som spiller sammen, men det å faktisk få i gang en match er jo rett og slett en prøvelse. Alltid en som detter ut, masse lag, havner i disse glitcha private match lobbyene etc. MW2 er rett og slett nesten uspillbart om dagen på Xbox for min/vår del.

Hvordan er det for dere andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er faktisk ikke alltid man ser de tactical insertionsa så godt. Jeg fant en fyr på Underpass som hadde lagt en i gresset mellom to containere, i tillegg til at han hadde den urban ghillie suiten som er grønnaktig. Fyren var et spøkelse, klin umulig å se. Jeg måtte se på killcam for å finne ut hvor han var og så kaste en granas som tilfeldigvis tok han før jeg sprintet inn og smashet TIen hans.

Skal ikke krangle meg til noe riktig svar her, men det er forskjell hvis personen ligger oppå TI eller sitter forran TI enn å stå over TI ;)

(hvis det kom ut rett)

Skjønner hva du og han over mener ja. Har bare skjedd noen få ganger dette og i 90% av tiden jeg spiller har jeg ekstremt lav eller ingen lyd på. Stort sett alltid ser man den røde røyken og at det spruter ut gnister, men en sjelden gang iblandt hender det at noen greier å få gjemt de helt sykt godt. Her, på underpass var gresset hvertfall en halvmeter høyt så selv etter jeg hadde drept fyren klarte jeg ikke å se selve TIen, men den "Press F to smash TI" kom opp på skjermen. Fyren jeg så i går hadde tydeligvis cold blooded pro i tillegg til urban ghillien så han var rett og slett umulig å se med det blotte øye selv på en 22" der han stod stille innerst mellom to containere.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har Predator Missile.

Så tenk at jeg får 5 kills, men så dør jeg. Det første jeg gjør da, er å drepe 2 stk med Missilen. Men, hvorfor gjelds ikke disse på min ny killstreak? Er det glitch?

Hvis jeg dreper 3 etter de 2 med missilen, så har jeg bare 3 i streak.

På ps3

Endret av dih
Lenke til kommentar
Hei, jeg har Predator Missile.

Så tenk at jeg får 5 kills, men så dør jeg. Det første jeg gjør da, er å drepe 2 stk med Missilen. Men, hvorfor gjelds ikke disse på min ny killstreak? Er det glitch?

Hvis jeg dreper 3 etter de 2 med missilen, så har jeg bare 3 i streak.

På ps3

Ingen glitch, er bare slik de har lagd spillet. Dette gjelder for alle killstreaks, som harrier og chopper gunner.

Lenke til kommentar

Vil tro de har gjort det sånn slik at ikke folk skal utnytte rewards til å få ny killstreak og dermed nye rewards.

F.eks. er det ikke spesiellt vanskelig å få 11 kills med chopper gunner, så hvis systemet ikke hadde vært sånn kunne du fått den første choppern på vanlig måte, så dødd med vilje for å bruke den med en gang du respawna. Du får da mer enn 11 kills og har en ny chopper gunner.

Lenke til kommentar

Noen som kunne tenkt seg å liste opp div. bugs og glitches evt. andre mangler i MW2 som de har kommet over? Egentlig bryr jeg meg ikke om det, men i dag kom jeg til å tenke på at det er blitt mange feil her og der etter litt spilletid...

Så, anyone?

Starter med et par som irriterer meg veldig selv:

- Kan henge seg fast i trappetrinn når man sprinter

- På Quarry kan man henge seg fast i den "metall sklia" som går ned fra bensintankene

- Noen våper gir ugjevn skade, noe som er rart siden ei kule er ei kule

Lenke til kommentar

Etter å ha starta på ny prestige bestemte jeg meg for at jeg bare skal bruke M4A1 til den er maksa ut av attatchment og challenges. Nå har jeg fått absolutt alle attatchment. har 804 kills og 88 HS med den. Egentlig mye mer siden challengen resatte seg da jeg prestiga. Brukte den mye før jeg prestiga.

Lenke til kommentar

haha klarte nettopp den challengen hvor du skal dø med en granat i hånda og drepe 1 fiende til :D

Det som skjedde er at vi spiller domination i ground war på favela, jeg løper etter en dude mot c hvor det da sitter 2 fra før, så drar jeg ut pinnen på naden venter litt og hopper ned til flagget og dreper alle 3 :D var så fett, klarte 3 challenges. Ene var den som beskrevet over, så klarte jeg en som gikk ut på å drepe 3 fiender mens skjermen blinker rødt, og den siste var å drepe 3 eller flere fiender med nade. Lo godt over vt når det skjedde for å si det sånn :D haha

Lenke til kommentar

Eneste bugs jeg har merka er at proning noen ganger fører til at man ikke kommer seg opp igjen. Mange steder jeg har blitt sittende dønn fast og har måttet sprenge meg selv med granat eller vente på å bli drept.

Driver å tar mastery challenges på assualt rifles nå. Gud hvor det er kjedelig å ta de 40 FMJ killsa. Ferdig med M4A1, SCAR-H, FAL og ACR. Har 20 kills igjen på M16 så blir det F2000 neste.

Lenke til kommentar
Eneste bugs jeg har merka er at proning noen ganger fører til at man ikke kommer seg opp igjen. Mange steder jeg har blitt sittende dønn fast og har måttet sprenge meg selv med granat eller vente på å bli drept.

Driver å tar mastery challenges på assualt rifles nå. Gud hvor det er kjedelig å ta de 40 FMJ killsa. Ferdig med M4A1, SCAR-H, FAL og ACR. Har 20 kills igjen på M16 så blir det F2000 neste.

Lykke til med F2000...Den suuuger...

Lenke til kommentar
Er det noen andre som sliter med lobbysystemet og matchmakinga om dagen (Xbox)?

Jepp. Skjer når jeg spiller i party og når jeg er alene. Og når jeg først finner et game, blir jeg bare slengt inn på et lag som ligger under 200-3400 eller noe :mad:

Er det noen andre som sliter med lobbysystemet og matchmakinga om dagen (Xbox)?

Jepp. Skjer når jeg spiller i party og når jeg er alene. Og når jeg først finner et game, blir jeg bare slengt inn på et lag som ligger under 200-3400 eller noe :mad:

Lenke til kommentar

Typisk...Nå har alle baner (såvidt jeg kan se) blitt adda til FFA. Er endel baner jeg syns er uegna rett og slett. Wasteland er litt stor...Og hvis noen først får helikopter, må man bare sitte og vente (om manikke har noe å skyte det ned med). Rakk å få 2-2 nettopp, mens vinneren av banen fikk 30 kills...Gidder jo ikke kaste meg ut foran helikoptre heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...