johnny87 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Modern Warfare 2 i hus, DEILIG !! Hvem kjøpte du fra? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Playcom i Bergen Endret 7. november 2009 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Playcom i Bergen På nettet eller i butikken? Eller en du kjenner? ingen andre leverer ut før på mandag på grunn av strenge regler, det gjelder alle, så enten er det en du kjenner eller så er du en "lucky bastard" Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Både på spaceworld og Gamestop holder de natt åpent fordi dette spillet blir gitt ut Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Playcom i Bergen På nettet eller i butikken? Eller en du kjenner? ingen andre leverer ut før på mandag på grunn av strenge regler, det gjelder alle, så enten er det en du kjenner eller så er du en "lucky bastard" playcom - DVD galleriet? Kjenner du de som jobber der, eller? De holder nattåpent, natt til Tirsdag, så jeg ser det som liten sannsynlighet for at de har satt det ut i hyllen. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 4 dager 6 timer og 15 minutter http://hcgam3r.webs.com/codmw2nedtelling.htm Kanskje en nøyaktig nedtelling? Det er denne jeg bruker, sikkert rett din og På den siden så står det at release er den 11. november. Det er jo feil. Beklager, så det nå, nå når jeg såg bedre etter Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Playcom i Bergen På nettet eller i butikken? Eller en du kjenner? ingen andre leverer ut før på mandag på grunn av strenge regler, det gjelder alle, så enten er det en du kjenner eller så er du en "lucky bastard" playcom - DVD galleriet? Kjenner du de som jobber der, eller? De holder nattåpent, natt til Tirsdag, så jeg ser det som liten sannsynlighet for at de har satt det ut i hyllen. Playcom knarvik i Bergen, de hadde satt ut spillet ved en feil.. så jeg var jævlig heldig , Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En jeg veit om har spillet Bare se her : http://www.gamereactor.no/blog/zubimar/ Heldige jævel. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Noen som vet hvor mye spillet vil koste på dagen den kommer ut på Elkjøp? Krysser fingerne for 499 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg skal løpe til GameStop i morgen! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, forhåndsbestille Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes folk som har fått MW2 virker generelt skuffet, nesten så jeg ikke gleder meg til å få det lengre:( er det virkelig så dårlig? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har ikke lest om noen som har vært skuffet. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, forhåndsbestille Er fortsatt release på Tirsdag selv om du har forhåndsbestilt på Gamestop, med mindre du har noen som er hyggelige og ikke holder releasedatoer/regler/vetikkehvadetkalles Lenke til kommentar
Gene Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ja, forhåndsbestille Er fortsatt release på Tirsdag selv om du har forhåndsbestilt på Gamestop, med mindre du har noen som er hyggelige og ikke holder releasedatoer/regler/vetikkehvadetkalles Han mener at han skal forhåndsbestille, tror jeg. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Sant det, får håpe de har fått inn nok kopier da Noen som vet om gamestop bestemmer antall eksemplarer de skal ta inn etter alle har forhåndsbestilt eller om de faktisk kan ende opp med å få inn for få? Selv har jeg forhåndsbestilt og har tenkt å dra ned dit når de åpner, men har likevel den lille frykten for at det er mange som er før meg :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 bestilt fra absoluttspill.no nå :] Får ikke hentet den ut fra postkontoret før den 15. (da får jeg stipend) Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Siden 15. er på Søndag neste uke så får du stipend på Fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå