Unlimited LTD Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og så møter du på noen som ikke gidder dette, og så blir du sur? Mye gøyere å spille vanlig, og så få headshots etterhvert. Da varer spillet lengre og du setter mer pris på utstyret du får. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Riktig! Merkelig at ingen har hørt om det før. Jeg har gjort det med kompiser siden MW1 Ah, og alle de som ikke vet om dette utrolig feige, juksende, kjedelige, teite og hemmelige systemet er hva da.. idioter? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Greit nok, går ikke utover andre på denne måten. Fortsatt utrolig barnslig gjort. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og så møter du på noen som ikke gidder dette, og så blir du sur?Mye gøyere å spille vanlig, og så få headshots etterhvert. Da varer spillet lengre og du setter mer pris på utstyret du får. Nei, men vi som vil gjøre dette pleier å ha eks HSX3 i clan tag. Når man møter noen andre som også vil det, og man lar han starte og han begynner å kødde når det er min tur. Etter at jeg har latt han gjørt det. Så er det litt irriterende. Og den britiske pipestemmen gjør det ikke noe bedre. Hvis dere ikke forstår det nå gir jeg opp. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Artigste øyeblikkene jeg har er når jeg møter noen som sitter i et hjørne og gjør dette. Pang pang og to kills til meg Skjønner ikke at folk gidder å farme slikt. Er du virkelig så avhengig av at spillet gir deg en klaps på ryggen og gratulerer deg med at du har farmet deg til så så mange headshots? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det der er rett og slett tragiskt andersio.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Nei, forklar oss. Ble veldig nysgjerrig. edit: for seint ute.. Endret 14. desember 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Riktig! Merkelig at ingen har hørt om det før. Jeg har gjort det med kompiser siden MW1 Ah, og alle de som ikke vet om dette utrolig feige, juksende, kjedelige, teite og hemmelige systemet er hva da.. idioter? Idioter? Det har jeg aldri sagt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Og så møter du på noen som ikke gidder dette, og så blir du sur?Mye gøyere å spille vanlig, og så få headshots etterhvert. Da varer spillet lengre og du setter mer pris på utstyret du får. Nei, men vi som vil gjøre dette pleier å ha eks HSX3 i clan tag. Når man møter noen andre som også vil det, og man lar han starte og han begynner å kødde når det er min tur. Etter at jeg har latt han gjørt det. Så er det litt irriterende. Og den britiske pipestemmen gjør det ikke noe bedre. Hvis dere ikke forstår det nå gir jeg opp. Jeg forstår hundre prosent hva du mener, jeg synes bare det er jævlig feigt og teit hva du gjør, og enda teitere å klage på de som faktisk spiller spillet slik man skal gjøre det i ettertid. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ok, da trekker jeg med ut av denne diskusjonen. For det første så har jeg ikke sagt at de som ikke vet om denne metoden er idioter. OG NEI, jeg får ikke orgasme av å se at jeg har klart en challenge. Jeg gjør dette for å få nye våpen fort, siden jeg ikke spiller så veldig mye. DONE Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 helt enig Pokey. er vel for vanskelig å få kills /Head shot på "normal" måte for noen.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ok, da trekker jeg med ut av denne diskusjonen. For det første så har jeg ikke sagt at de som ikke vet om denne metoden er idioter. OG NEI, jeg får ikke orgasme av å se at jeg har klart en challenge. Jeg gjør dette for å få nye våpen fort, siden jeg ikke spiller så veldig mye. DONE og siden du ikke spiller så veldig mye bruker du de "få" timene du spiller til å "farme"... start å nyt spillet og spill det slik det skal spillest. spiller ikke så alt for mye selv, og har lenge lengtet etter både våpen, peaks og mer men da blir det bare desto mer morro å få de. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) 48-0 på wasteland, 8-9 kills med barret, resten av killsa kom av harrier, pave low, men mest av chopper. Endret 14. desember 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke lagre som BMP. Det tar stor plass og bildet må lastes ned. Gå for .PNG Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke lagre som BMP. Det tar stor plass og bildet må lastes ned. Gå for .PNG Skal komme på det til neste gang Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Mange spillere spiller cage match. Mange gjør noe vi på fagspråket kaller headshots. Da spiller vi 1 mot 1 og tar som oftest 3 headshots hver annenvær gang. Dette fører til at man får nytt utstyr til våpnene og får xp fordi vi gjør challenges. Var vel det jeg regnet med, er vel bare en ting å si PATETISK! Hvordan det gjør spillet mer moro er for meg et mysterium, spesielt når man vet at man har jukset for å skaffe seg våpen Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Mange spillere spiller cage match. Mange gjør noe vi på fagspråket kaller headshots. Da spiller vi 1 mot 1 og tar som oftest 3 headshots hver annenvær gang. Dette fører til at man får nytt utstyr til våpnene og får xp fordi vi gjør challenges. Var vel det jeg regnet med, er vel bare en ting å si PATETISK! Hvordan det gjør spillet mer moro er for meg et mysterium, spesielt når man vet at man har jukset for å skaffe seg våpen Jeg er imot hele opplegget jeg også, men argumentet ditt må rettes litt. For det første, det er ikke hva som er morro for deg som gjelder, det er en individuel sak. For det andre så jukser man overhode ikke. Man tar bare en snarvei som er i manges øyne ganske teit. Inkludert mine. Så la de gjøre dette om de vil det, så kan vi heller spille på vår måte. Edit: så må jeg si at Riot-shield og Spas var ganske konge på favela:P Endret 14. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 48-0 på wasteland, 8-9 kills med barret, resten av killsa kom av harrier, pave low, men mest av chopper. Kunne ikke vært veldig artig for de tre spillerne på Spetznas Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 48-0 på wasteland, 8-9 kills med barret, resten av killsa kom av harrier, pave low, men mest av chopper. Kunne ikke vært veldig artig for de tre spillerne på Spetznas du ser vel at det står 9 der? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) For det første, det er ikke hva som er morro for deg som gjelder, det er en individuel sak. Er nok bare en m som har hoppet inn i stede for en d Poenget er jo at jeg ser ikke poenget med å gjøre det, når man vet at man jukser for å skaffe seg fordeler. Han skylder jo på at han ikke spiller så mye, så det er derfor han gjør det. Jeg spiller ikke så veldig mye jeg heller, men har likevel klart å sprette opp ifra level 6 til 22 nå siden lørdagen og fått bonusene deretter. Edit: Men som sagt hva folk gjør får de stå for selv, og hvis det å jukse gjør at ting blir mer moro, herregud kjør på. Endret 14. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå