JanFr Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Elevator?hva er det? Se filmen hos Youtube Shit! Det der viste jeg ikke om. Må testes ut når jeg får tak i spillet Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hvor mange spilletimer har folk og hvilket lvl er dere på? Hadde vært interessant å sammenlignet og sett hvor langt folk har kommet på minst mulig tid. Selv har jeg 74 timer spilletid (sjekk i barracks) og er lvl 52, 1. prestige. Jeg er lvl 47, 2 prestige med 4dager, 11 timer og 51 min ingame, altså nesten 108 timer O.o edit: btw er en del flere elevators i spillet også, jeg ser ikke helt poenget med de dog, du får jo ikke gjort noen ting derifra? løpe dritlangt for å se at det er noe her? yay fun, not... Endret 14. desember 2009 av dTd Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selv om det er din tur til hva? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selv om det er din tur til hva? +1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selv om det er din tur til hva? +1 +2.. Er det forresten en måte å ha alle spillerne du spiller med på mute som deafult? Eller en måte å mute in-game? Jeg HATER folk som snakker, det ødelegger hele spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Husker ikke helt hvordan, men det er mulig. Sikkert et eller annet i options (duh?) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen som har kommet til spoten i Favela i PC versjonen? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Flux: Kan ikke sjekke nå, SCARTen er som sagt ødelagt Endret 14. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Selv om det er din tur til hva? +1 +2.. Er det forresten en måte å ha alle spillerne du spiller med på mute som deafult? Eller en måte å mute in-game? Jeg HATER folk som snakker, det ødelegger hele spillopplevelsen. På xbox kan du gjøre det i system settings i dashboard. Og på PC kan du gjøre det i steam. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Nei, forklar oss. Ble veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 aaanyways.. på ps3 kan du mute den ved å bare blad nedover i lista å trykke på nicket. I lobbyen kommer det opp en mulighet for mute, og en for å adde personen som venn. In-game er det bare å trykke på personen så er han muta. Rart det ikke er slik på PC og vertfall om det ikke er på 360 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er ikke noe forskjellig der fra PC ihvertfall.. Og PC versjonen ER xbox versjonen, så mhm Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Digger lyden av silenced Spas-12. AK-47 lager skuffende dårlig lyd. En femi-version, som ødlegger litt av gleden med våpenet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Han vil mute alt og alle uten å slippe å mute en og en. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fått løsning nå. Ja, jeg hater alle de som snakker uten noen grunn. Man har de som utbryter banneord til alt og alle, man har den britiske tiåringen med pipestemme, og man har personen som snakker bare bullshit og synger i micen. Bort med hele hurven, for min del Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Nei, forklar oss. Ble veldig nysgjerrig. Jeg gjetter at de har laget et system for å farme headshot challenges, annenhvert HS eller noe. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Nei, forklar oss. Ble veldig nysgjerrig. Mange spillere spiller cage match. Mange gjør noe vi på fagspråket kaller headshots. Da spiller vi 1 mot 1 og tar som oftest 3 headshots hver annenvær gang. Dette fører til at man får nytt utstyr til våpnene og får xp fordi vi gjør challenges. Noen med Ps3 som driver med headshot og challenges? Begynner å bli dritt lei av brtiske 12 åringer som bare kødder. Og begynner å drepe meg selvom det er min tur, når det er hele 3-4 min igjen av matchen. Du har misforstått, en dreper ikke på tur i dette spillet.. Lol ass. Bare glem det. Nei, forklar oss. Ble veldig nysgjerrig. Jeg gjetter at de har laget et system for å farme headshot challenges, annenhvert HS eller noe. Riktig! Merkelig at ingen har hørt om det før. Jeg har gjort det med kompiser siden MW1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå