Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Hahaha opplevde akkurat min største nedtur og opptur i mw2 til nå... Er 57 prestige1 og begynte i går å tenke på at nå skal jeg faen meg mekke en nuke.

Mitt andre forrige game spilte jeg HQ hardcore på rundown, capper hqet og finner et jævla bra sted å campe, alle bare løp inn i ump45 siktet mitt og plaffet meg ned til først harrier, så chopper gunner. Deretter storkoser jeg med i turretet til jeg får nuke og jubler av glede. Så tenker jeg: Faen, kan jo bare drøye den litt, de andre leda jo ikke såååå mye... Det som skjedde var at jeg snakket litt vel mye med kompisen min på voice chat, og klarte å ikke rekke å få brukt den før det andre laget vant.... NEDTUR! Klikket greit i vinkel...

Men så kom oppturen på scrapyard samme game mode kampen etter. Akkurat samme situasjonen oppstår (og campet sikkert litt mer enn nødvendig), men jeg skulle ha den føckings nuken. Harrier striken går bra uten å drepe noen allies, får chopper gunner, klarer her også å ikke drepe noen allies, også BOOM NUKE. Endelig. Den ble brukt rett etter at jeg spawnet.

D-I-G-G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Kjenner på meg at kveldene med MW2-spilling er forbi. De store mapsa på FFA er ikke annet en kjedelige, altor for stort med bare 7 fiender som gjør at man bruker mesteparten av tide å lete etter fiendene i stedet for å kunne spille taktisk (i den grad det er mulig på FFA) i møte med fiender. Fatter fortsatt ikke hvordan IW kunne gjøre en slik endring bare uker etter release.

Lenke til kommentar
Jeg har snart tatt alle challengers under ACR, men lurer litt på den med "get 40 bullet penetrations with fmj attached to this weapon"

Har valgt fmj til acr, men får ikke så mange kills med den....hva menes det her?

At du dreper en fiende som står bak en vegg.

Penetration kill eller hva de kaller det.

Edit:late

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Irriterer meg at når jeg alltid får en killstreak på 24 eller mer har jeg ikke valgt Nuke som killstreak reward. Og når jeg først ofrer Predator Missilen, får jeg aldri så høye killstreaks heller..

Unlcoka F2000 før i dag også. Den var jo ille..!

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Kjenner på meg at kveldene med MW2-spilling er forbi. De store mapsa på FFA er ikke annet en kjedelige, altor for stort med bare 7 fiender som gjør at man bruker mesteparten av tide å lete etter fiendene i stedet for å kunne spille taktisk (i den grad det er mulig på FFA) i møte med fiender. Fatter fortsatt ikke hvordan IW kunne gjøre en slik endring bare uker etter release.

Med mindre alle camper syns jeg 7 motspillere er nok. Har ingen problemer med å støte på folk konstant selv. Tror jeg vant en runde på Afghan istad på rundt 3 minutter, så kommer helt an på camping virker det som.

Lenke til kommentar

nå er det jo mye mer man kan spille enn ffa da, personlig har jeg nesten ikke spilt annet enn TD og HC TD og jeg storkoser meg ennå, er 2 prestige lvl 45 elns :D men man har hvert sitt syn på ting :)

Lenke til kommentar
angående carepackages så kan du få absolutt alt av killstreak rewards. Jeg har fått AC130 og Chopper gunner flere ganger. Fikk også EMP her en dag.

Noen som har fått Nuke?

Oj jeez! rettelse! man kan få alt av killstreak rewards, bortsett fra nuke!

Rettelse! Du kan få nuke også, var nettopp i et game der det skjedde =D

Lenke til kommentar
Vil ha nuke!!!! Noen tips? :D

drep 25 personer :D

haha, nei altså gjelder å være litt taktisk, og ikke bare storme på og spraye vildt... killstreak greine er også viktig, og jeg føler det er enklest på vanlig td da det ikke er så mange som bruker cold blooded. selv har jeg fått rundt 10 nukes med dette oppsettet: harrier, ac130/chopper gunner og nuke. Når man får harriern er det lurt å campe litt og satse på å få inn kills til neste reward osv :p

Gl hf :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Med mindre alle camper syns jeg 7 motspillere er nok. Har ingen problemer med å støte på folk konstant selv. Tror jeg vant en runde på Afghan istad på rundt 3 minutter, så kommer helt an på camping virker det som.

Nå er Afgan blant de orginale FFA-mapsa, og har en passelig størrelse. Jeg snakker om de store mapsa som Sub Base, Quarry, Wasteland osv. Som oftes går hele rundetida ut på disse mapsa.

Nå kan det jo hende jeg ville gått lei spillet uansett, men jeg velger å skylde på IW og endringa de gjorde i spillelistene, da jeg med en gang la merke til hva de nye mapsa førte med seg, spillet ble rett og slett ikke det samme etter det. Jaja, nok klaging fra min side, dere får kose dere videre med spillet, det er jo tross alt det viktigste :)

Lenke til kommentar

Spiller en runde Domination på Rust nå som aldri tar slutt... Har rundt 4000 "flaggpoeng" nå og 147 kills... og over 200 deaths da...Går hardt utover ration min det her...

Edit Endelig fikk noen nuke... Tror jeg fikk over 30000 poeng på den runden. Kom en feilmelding etter at nuken kom.

Endret av HolyKrist
Lenke til kommentar
Nå er Afgan blant de orginale FFA-mapsa, og har en passelig størrelse. Jeg snakker om de store mapsa som Sub Base, Quarry, Wasteland osv. Som oftes går hele rundetida ut på disse mapsa.

FFA på Sub Base, Quarry og Wateland? Nytt for meg. Spesielt for PS3 eller Xbox mon tro? Spilte PC-versjonen seinest igår kveld, og ikke vært borti disse banene på FFA. Derimot kommer de ofte på HQ bla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...