Dellers Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror jeg nettopp var vitne til den første cheateren jeg har spilt mot. Var på Wasteland, og samme hvor jeg (eller andre) gikk ble man truffet av samme fyren med sniper. Så på killcam, og han så meg faktisk aldri, det eneste var en svær YOU jeg kunne se. Atpåtil sikta han ikke, siktet fløy vilt og passerte meg i vill fart hver gang, enda så døde jeg. Siktet bare hoppa fram og tilbake mellom folk som dukka opp, uten stopp. Ikke fanken at han ikke juksa. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 noen andre som ergrer seg over stigesystemet på dette spillet? Hver gang jeg skal gå ned en stige for ikke å bli skadet ved å hoppe...så må jeg liksom...klure jævlig...så kommer det kansje en fiende å ler litt før han skyter meg ned..utrolig irriterende Enig, utrolig knotete å komme ned. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Wtf? Jeg finner ingen games Jeg blir stående på "We need to find x more players". Står at det finnes rundt 50 potensielle spill, men jeg kommer ikke inn i et eneste ett, jeg blir bare stående å lete Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fått meg ACR nå, har brukt m16 siden 40, stor upgrade føler jeg. Mye lettere å drepe flere samtidig nå. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) noen andre som ergrer seg over stigesystemet på dette spillet? Hver gang jeg skal gå ned en stige for ikke å bli skadet ved å hoppe...så må jeg liksom...klure jævlig...så kommer det kansje en fiende å ler litt før han skyter meg ned..utrolig irriterende Enig, utrolig knotete å komme ned. Det er et spill som jeg synest MW2 kan lære masse av når det gjelder flexibilitet. Rainbow Six Vegas 2. Jeg hadde det på PS3 før, men solgte det. Nå spiller jeg det på PC. (eller ikke så masse fortia at det gjør noe.) På online delen der kunne du, rulle, se rundt hjørner, wallcover, rapellere, klatre stiger osv osv. Og det er et FPS. Jeg sier ikke at MW2 burde skaffe seg et cover system og at man burde kunne rulle osv. Men at man kan gå ned en stige på en intelligent måte burde være mulig. Endret 13. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fått meg ACR nå, har brukt m16 siden 40, stor upgrade føler jeg. Mye lettere å drepe flere samtidig nå. Så lenge en er kjapp nok, er det ikke et problem med M16 heller. Enklere, vil jeg nesten påstå, for det er kraftigere. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 noen andre som ergrer seg over stigesystemet på dette spillet? Hver gang jeg skal gå ned en stige for ikke å bli skadet ved å hoppe...så må jeg liksom...klure jævlig...så kommer det kansje en fiende å ler litt før han skyter meg ned..utrolig irriterende Enig, utrolig knotete å komme ned. Det er et spill som jeg synest MW2 kan lære masse av når det gjelder flexibilitet. Rainbow Six Vegas 2. Jeg hadde det på PS3 før, men solgte det. Nå spiller jeg det på PC. (eller ikke så masse fortia at det gjør noe.) På online delen der kunne du, rulle, se rundt hjørner, wallcover, rapellere, klatre stiger osv osv. Og det er et FPS. Jeg sier ikke at MW2 burde skaffe seg et cover system og at man burde kunne rulle osv. Men at man kan gå ned en stige på en intelligent måte burde være mulig. Det trenger da strengt tatt ikke være mer avansert enn CS 1.6 ... Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ja usj stige greine får jeg aldri til :S jeg har bare gitt opp og hoppet ned jeg er vel ingen steder man kan dø der det er stiger? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ja usj stige greine får jeg aldri til :S jeg har bare gitt opp og hoppet ned jeg er vel ingen steder man kan dø der det er stiger? På termianl så henger du i en tynn tråd hvis du hopper ned fra det "taket" ved rulletrappene. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jah stemmer det, men da får du bare hoppe ned andre steder Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) jah stemmer det, men da får du bare hoppe ned andre steder Jepp, ned på rulletrappen og så ned på gulvet, jump like a Endret 13. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 men hva når du er i det huset på quarry, der det er en catwalk oppi taket. Hoppet ned mange ganger der og mistet litt helse, så kommer det noen og har overtaket. Flere tilfeller med dette her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Visst du liker å være i store høyder, så er commando pro ett must. Endret 13. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 iw4mp_2009_12_13_20_08_24_25.bmp 47-7 på Favela med Barret, fikk harrier, pave low og chopper gunner men fikk desverre ikke brukt chopper gunnern. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det noen her som merker at Search and destroy er litt dårlig for tida? Jeg har spilt noen runder, og dette er hva jeg ser: Et par minutter ute i kampen, begynner det å bli ganske klart hvilket lag som vil vinne, og da begynner alle på det tapende laget å leave, og da ender det bare opp med at det vinnende laget står igjen mot en eller to uheldige spillere. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) ja usj stige greine får jeg aldri til :S jeg har bare gitt opp og hoppet ned jeg er vel ingen steder man kan dø der det er stiger? Rust? Sliter forøvrig med valget Stinger vs. Magnum. Jeg bruker Stingeren hver runde med å skyte ned, men jeg liker Magnum godt. Hva er best i det lange løp? Endret 13. desember 2009 av dih Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå har SCART-kabelen gått. Great. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 nedtur Pokey:P prøvde akk spec ops med en kammerat over vt, bare testa det alene før, var ganske fett:D Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Skal du klare de vanskelige må du nesten ha en medspiller. Omså bare til reviving Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 hehe : P har klar de fleste som gikk å spille alene på veteran da men var vel noen på den siste greia jeg ikke prøvde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå