JanFr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Bra moren din tar initiativ vertfall! Det skal hun ha. Vel å ''photoshope'' coveret er vel kansje greit nok det. Men hva om moren din kommer inn når du Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforstår å slakter hundrevis av uskyldige sivile på en flyplass. Vil du virkelig risikere å miste ukelønnen? Hun driter faen i hva som er på skjermen, så lenge noen tullinger har satt spillet til 16+ -_- Endret 13. desember 2009 av JanFr Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis hu driter i hva som skjer på skjermen kan du vel like gjerne printe ut/skaffe et cover fra et annet spill. Rainbow Six for eksempel. I stedet for å måtte mekke i PS. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Eller bare print ut en 3+ merke, legg det over coverarten der det står 16+.... Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bra moren din tar initiativ vertfall! Det skal hun ha. Vel å ''photoshope'' coveret er vel kansje greit nok det. Men hva om moren din kommer inn når du Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforstår å slakter hundrevis av uskyldige sivile på en flyplass. Vil du virkelig risikere å miste ukelønnen? Hun driter faen i hva som er på skjermen, så lenge noen tullinger har satt spillet til 16+ -_- Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) angående carepackages så kan du få absolutt alt av killstreak rewards bortsett fra nuke. Jeg har fått AC130 og Chopper gunner flere ganger. Fikk også EMP her en dag. Endret 13. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke. 2nd that. Carepackage, det er som en konfektekse, du vet aldri hva du får Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke. 2nd that. Carepackage, det er som en konfektekse, du vet aldri hva du får Med mindre det er fra bestemor...det er det bestandig UAV eller Counter UAV...typisk.. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke. 2nd that. Carepackage, det er som en konfektekse, du vet aldri hva du får Med mindre det er fra bestemor...det er det bestandig UAV eller Counter UAV...typisk.. Jeg hater å få UAV, spesielt når man spiller med radar on, da er det bare sykt irriterende! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 angående carepackages så kan du få absolutt alt av killstreak rewards. Jeg har fått AC130 og Chopper gunner flere ganger. Fikk også EMP her en dag. Noen som har fått Nuke? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nope. Er vel veldig sjeldent Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke få nuke av care package, visstnok ..Og hvem i helsike spiller med radar on? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan ikke få nuke av care package, visstnok ..Og hvem i helsike spiller med radar on? Eh... Jeg og en venn pleier å spille med radar on på splitscreen på de største banene, når vi kun er to. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 angående carepackages så kan du få absolutt alt av killstreak rewards. Jeg har fått AC130 og Chopper gunner flere ganger. Fikk også EMP her en dag. Noen som har fått Nuke? Oj jeez! rettelse! man kan få alt av killstreak rewards, bortsett fra nuke! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Er så dritt lei alt som flyr over hue på meg Edit: Men skal sies, i dag så har jeg faktisk hatt det rimelig moro mens jeg har spilt Endret 13. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er så dritt lei alt som flyr over hue på meg Edit: Men skal sies, i dag så har jeg faktisk hatt det rimelig moro mens jeg har spilt Javelin-power Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Cold blooded power Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er jo greit å få belønninger når man spiller bra, men får jo være grenser. Er jo ikke alle stakkarer som har tid til å sitte 14 timer om dagen å spille heller, noen av oss har faktisk jobb å gå til Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Stinger er bedre. Du har to skudd, og de går raskere. Sleight of hand, Cold blooded og en stingerer tar det meste. Bare pass på å ikke vær sammen med noen på laget ditt når en AC130 kommer opp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Stinger er bedre. Du har to skudd, og de går raskere. Sleight of hand, Cold blooded og en stingerer tar det meste. Bare pass på å ikke vær sammen med noen på laget ditt når en AC130 kommer opp. Sweet, da vet man det! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har kun brukt stinger på secondery en stund nå, alltid gøy å ødelegge andre sine killstreak rewards Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå