Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Bra moren din tar initiativ vertfall! Det skal hun ha.

Vel å ''photoshope'' coveret er vel kansje greit nok det. Men hva om moren din kommer inn når du Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforstår å slakter hundrevis av uskyldige sivile på en flyplass. Vil du virkelig risikere å miste ukelønnen?

Hun driter faen i hva som er på skjermen, så lenge noen tullinger har satt spillet til 16+ -_-

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra moren din tar initiativ vertfall! Det skal hun ha.

Vel å ''photoshope'' coveret er vel kansje greit nok det. Men hva om moren din kommer inn når du Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforstår å slakter hundrevis av uskyldige sivile på en flyplass. Vil du virkelig risikere å miste ukelønnen?

Hun driter faen i hva som er på skjermen, så lenge noen tullinger har satt spillet til 16+ -_-

Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Hva med å bare respektere moren din sitt valg og ta denne diskusjonen et annet sted, intresserer meg et visst sted om du får lov av moren din eller ikke, aldersmerking er der av en grunn, enten du liker det eller ikke.

2nd that.

Carepackage, det er som en konfektekse, du vet aldri hva du får :D

Lenke til kommentar

2nd that.

Med mindre det er fra bestemor...det er det bestandig UAV eller Counter UAV...typisk..

Lenke til kommentar

2nd that.

Med mindre det er fra bestemor...det er det bestandig UAV eller Counter UAV...typisk..

Jeg hater å få UAV, spesielt når man spiller med radar on, da er det bare sykt irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...