Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Insister på at alle man skyter er terrorister kamuflert som sivile Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 På Xbox får man et valg om en vil skippe den scenen der en meier ned sivile. Ellers synes jeg ikke spillet er noe spesiellt mer brutalt enn en episode 24. Ingen armer eller tarmer som flyr. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Digger folk som camper med sin egen Tactical Insertion! Enkel doublekill Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Digger folk som camper med sin egen Tactical Insertion! Enkel doublekill Haha. Jeg husker det var en match på Estate hvor laget mitt ikke akkurat gjorde noen stor innsats for å vinne, så scoren min var ikke akkurat den beste jeg har hatt. Jeg gikk bak drivhuset og så en rød bluss. Da tenkte jeg at når runden allerede gikk til helvette, så kunne jeg vertfall være litt jævel. Tror jeg campet der 4-5 min før han spawna face-forward. Tror han levde i 0.93 sekunder. Endret 13. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du får vel det valget på alle konsollene? Har ikke spilt dette spillet på en stund nå, mye grunnet skole og trening. Men skal ta det opp igjen nå, for det er virkelig et flott spill! Skjønner ikke helt hvorfor mange whiner over mangler ved realisme som ved noobtube. Det er et spill, det vil aldri være særlig realistisk. Den du spiller løper på en troverdig måte, skyter på en delvis troverdig måte, de du skyter dør relativt fort. Mer enn det trenger man vel ikke å forlange? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De som klager på realisme og alle våpnene er stort sett de samme som sitter med mic og kaller alle som dreper deg for "RETARD" og "GAY" og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med challenges på M16, og brukte noobtube for å bli ferdig selvfølgelig. Da klaget en på meg hele tiden osv. det viste seg at personen brukte grenade-luncher selv. Personlig er jeg egentlig ikke fan av grenade-luncher, den er jo artig osv. men jeg føler at det blir feil å bruke den hele tiden. Digger folk som camper med sin egen Tactical Insertion! Enkel doublekill thumbs.gif Er enig der, spillte en bane tidligere idag, der folk brukte TI på samme plass hele tiden. Fikk sikkert 4-5 kills bare på det. Endret 13. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 føler vi har pratet nok om noobtube og akimbo ranger/1887 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ett av de beste spillene jeg har spilt, alt jeg har å si om MW2. Samme hva idioter som må klage på alt synes om multiplayer, dette spillet er konge. Savner noen å spille med da, blir litt kjedelig å spille med randoms i lengden. :/ Minst èn kamerat som håper på å få en Modern Warfare 2 formet gave til jul da. :> (Morsomheter midt på natten er best.) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har ikke spilt så mye online, men prøver å være litt aktiv. Men kan noen forklare hva de forskjellige uttrykkene er? Noobtube etc? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noobtube er å bruke grenade launcher alt for mye om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da tenkte jeg at når runden allerede gikk til helvette, så kunne jeg vertfall være litt jævel. Tror jeg campet der 4-5 min før han spawna face-forward. Tror han levde i 0.93 sekunder. Spawnkills er IKKE jævelskap når det gjelder tactical insertions Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kan en få nukes fra air drops? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Man kan jo få AC130 fra den, den er jo farligere på en måte, sånn K/D-messig Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 For vi vant med en nuke da vi lå under 7400 - 3200, så jeg ser ingen annen løsning Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvilken killstreak reward bør jeg unlocke? Har allerede Care Package, Predator, E. Airdrop, Chopper Gunner og AC Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noobtube er å bruke grenade launcher alt for mye om jeg ikke tar helt feil. Noobtube ER grenade launcher. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ja, den er irriterende. Men jeg ler meg skakk hver gang noen drar den her: "Hoppe rundt med noobtube hadde aldri funka i virkeligheten, bare så du vet det! Så du kan bare slutte å bruke den med en gang!". Nei, den hadde riktignok ikke det. Men jaggu fa*n om noe av det andre hadde funka irl heller. Er liksom det dummeste argumentet du kan finne. Er derfor jeg irriterer meg over sånne "realismewhinere". Må si det er litt vanskelig å ha noe fav.våpen. Rambovåpen er jo kule de, men personlig er jeg litt mer sneaky-sneaky av meg. Elsker ihvertfall måten de har kombinert sneaky-sneaky med det å buse fram å treffe dem midt i trynet med alt du har på. Eller hva syns folket? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ^Enig Nuke kan forøvrig ikke fås via Care Package eller Emergency Airdrop. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg anskaffer meg tactical knife på Magnum i dette øyeblikk, og må si at det er et awesome secondhand våpen! Jeg liker det nesten bedre enn de fleste firsthands, faktisk EDIT: Tactical Knife på Favela var EPISK! Endret 13. desember 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå