Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Digger folk som camper med sin egen Tactical Insertion! Enkel doublekill :thumbs:

Haha. Jeg husker det var en match på Estate hvor laget mitt ikke akkurat gjorde noen stor innsats for å vinne, så scoren min var ikke akkurat den beste jeg har hatt.

Jeg gikk bak drivhuset og så en rød bluss. Da tenkte jeg at når runden allerede gikk til helvette, så kunne jeg vertfall være litt jævel. Tror jeg campet der 4-5 min før han spawna face-forward. Tror han levde i 0.93 sekunder.

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Du får vel det valget på alle konsollene?

Har ikke spilt dette spillet på en stund nå, mye grunnet skole og trening. Men skal ta det opp igjen nå, for det er virkelig et flott spill!

Skjønner ikke helt hvorfor mange whiner over mangler ved realisme som ved noobtube. Det er et spill, det vil aldri være særlig realistisk. Den du spiller løper på en troverdig måte, skyter på en delvis troverdig måte, de du skyter dør relativt fort. Mer enn det trenger man vel ikke å forlange?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med challenges på M16, og brukte noobtube for å bli ferdig selvfølgelig. Da klaget en på meg hele tiden osv. det viste seg at personen brukte grenade-luncher selv.

Personlig er jeg egentlig ikke fan av grenade-luncher, den er jo artig osv. men jeg føler at det blir feil å bruke den hele tiden.

Digger folk som camper med sin egen Tactical Insertion! Enkel doublekill thumbs.gif

Er enig der, spillte en bane tidligere idag, der folk brukte TI på samme plass hele tiden.

Fikk sikkert 4-5 kills bare på det.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ett av de beste spillene jeg har spilt, alt jeg har å si om MW2. Samme hva idioter som må klage på alt synes om multiplayer, dette spillet er konge.

Savner noen å spille med da, blir litt kjedelig å spille med randoms i lengden. :/ Minst èn kamerat som håper på å få en Modern Warfare 2 formet gave til jul da. :> (Morsomheter midt på natten er best.)

Lenke til kommentar

Ja, den er irriterende. Men jeg ler meg skakk hver gang noen drar den her:

"Hoppe rundt med noobtube hadde aldri funka i virkeligheten, bare så du vet det! Så du kan bare slutte å bruke den med en gang!".

Nei, den hadde riktignok ikke det. Men jaggu fa*n om noe av det andre hadde funka irl heller. Er liksom det dummeste argumentet du kan finne. Er derfor jeg irriterer meg over sånne "realismewhinere".

Må si det er litt vanskelig å ha noe fav.våpen. Rambovåpen er jo kule de, men personlig er jeg litt mer sneaky-sneaky av meg. Elsker ihvertfall måten de har kombinert sneaky-sneaky med det å buse fram å treffe dem midt i trynet med alt du har på. Eller hva syns folket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...