AmonAmarth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den tactical knife greia er helt vill! Har hatt noen syke runder med den nå Grr! Jeg hater å runde hjørnet, møte en sniper face to face og tenke at dette blir en enkel match, bare for å få en kniv i panna Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Et kjapt spørsmål. Broren min endra til for høy oppløsning, men skjermen kan ikke kjøre så stor oppløsning, men det er litt vanskelig å bla gjennom menyen når man ikke ser noe. Noe tips? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Foreldrene mine synes det er helt greit med 16+, men 18+ får jeg ikke lov til egentlig -_-. Har fiksa det før ved å kjøpe spill i andre land hvor de har lavere aldersgrense, men nå skal jeg kjøpe MW2 av en i klassen (tulling som skal selge). Vet noen den beste måten å få det til å se ut som det er 16+? Photoshoppe til 16+ og bytte ut hele coveret eller printe ut 16+ og lime det på orginalcoveret? Et kjapt spørsmål. Broren min endra til for høy oppløsning, men skjermen kan ikke kjøre så stor oppløsning, men det er litt vanskelig å bla gjennom menyen når man ikke ser noe. Noe tips? Hold av/på-knappen inne i 5 sekunder. Da blir videoinnstillingene tilbakestilt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tok en alt + enter og fiksa det i windowed mode. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tok en alt + enter og fiksa det i windowed mode. Åja, du er på pc. Tenkte med en gang ps3 jeg Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Vet noen den beste måten å få det til å se ut som det er 16+? Bli 18 ..Eller photoshop. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke si noe til dem! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke si noe til dem! De finner jo coveret da -_- Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den tactical knife greia er helt vill! Har hatt noen syke runder med den nå Grr! Jeg hater å runde hjørnet, møte en sniper face to face og tenke at dette blir en enkel match, bare for å få en kniv i panna Første runden min med tactical knife på SnD, 4/5 knife kills Men, det er utrolig artig å få til mange knife-kills på rad Rekorden er 11 Også finner du ut hvor dårlig mange av de du spiller imot er Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den tactical knife greia er helt vill! Har hatt noen syke runder med den nå På hvilken måte blir den bedre? Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Med Tac,knife vil du stikke fortere. På det meste har jeg tatt 4stk i et rom jeg løp inn i, før de fikk summet seg. stab, stab, stab, stab, dø, *le* ^^ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke si noe til dem! De finner jo coveret da -_- Skal vel ikke være så vanskelig å gjemme det om det er det det står på. Hvor gammel er du egentlig? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke si noe til dem! De finner jo coveret da -_- Skal vel ikke være så vanskelig å gjemme det om det er det det står på. Hvor gammel er du egentlig? 15, alle vennene mine får lov. Tok lang tid overtalelse til før jeg fikk lov til 16+ -_- Mamma er sånn som kommer bort og spør om aldersgrensen på spillet og spør om hun kan se coveret -_- Lenke til kommentar
marvol Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Med Tac,knife vil du stikke fortere. På det meste har jeg tatt 4stk i et rom jeg løp inn i, før de fikk summet seg. stab, stab, stab, stab, dø, *le* ^^ Fikk sikkert 300 kills med den bare i dag Men da hadde jeg sikkert 90% av rundene med bare den, marathon pro, lightweight pro og commando pro Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Foreldrene mine synes det er helt greit med 16+, men 18+ får jeg ikke lov til egentlig -_-. Har fiksa det før ved å kjøpe spill i andre land hvor de har lavere aldersgrense, men nå skal jeg kjøpe MW2 av en i klassen (tulling som skal selge). Vet noen den beste måten å få det til å se ut som det er 16+? Photoshoppe til 16+ og bytte ut hele coveret eller printe ut 16+ og lime det på orginalcoveret? Print ut amerikansk cover? Sjekk om de har det her http://www.cdcovers.cc/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Photoshop + burde vel gjøre susen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har fiksa det før ved å kjøpe spill i andre land hvor de har lavere aldersgrense, men nå skal jeg kjøpe MW2 av en i klassen (tulling som skal selge). Dobbelskjekk at han ikke har registrert koden o.l. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 TAR-21 med silencer funker fjell Oppe i 8 nuke nå Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke si noe til dem! De finner jo coveret da -_- Skal vel ikke være så vanskelig å gjemme det om det er det det står på. Hvor gammel er du egentlig? 15, alle vennene mine får lov. Tok lang tid overtalelse til før jeg fikk lov til 16+ -_- Mamma er sånn som kommer bort og spør om aldersgrensen på spillet og spør om hun kan se coveret -_- Sender deg en PM, jeg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke si noe til dem! De finner jo coveret da -_- Skal vel ikke være så vanskelig å gjemme det om det er det det står på. Hvor gammel er du egentlig? 15, alle vennene mine får lov. Tok lang tid overtalelse til før jeg fikk lov til 16+ -_- Mamma er sånn som kommer bort og spør om aldersgrensen på spillet og spør om hun kan se coveret -_- Bra moren din tar initiativ vertfall! Det skal hun ha. Vel å ''photoshope'' coveret er vel kansje greit nok det. Men hva om moren din kommer inn når du står å slakter hundrevis av uskyldige sivile på en flyplass. Vil du virkelig risikere å miste ukelønnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå