MclarenMrcedes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 noen som har forhåndsbestilt fra absoluttspill? de har det på lager nå, men ingenting har blitt sendt enda Jeg har forhåndsbestilt der ifra, til xbox 360 håper det blir sendt imorgen asså, hvis ikke blir det en aldri så liten avbestilling Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 skjekket ordrestatusen min og der stod det at de venter på varer. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Uff, fikk fryktelig lyst på det jeg og, men tviler på at pc'en min tar det (hvis det kommer til pc da?) Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kommer til Xbox 360, PS3 og PC Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gleder meg som faen til jeg får det. Bør jeg kjøpe til x360 eller PS3? Lenke til kommentar
marama Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ifølge Fredrik på absoluttspill.no så sender de det ut på mandag.. er vel i postkassa til de fleste på tirsdag da.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Gleder meg som faen til jeg får det. Bør jeg kjøpe til x360 eller PS3? kjøp til den som flest av vennene dine kjøper. hvis det er omtrent likt eller du ikke har noen venner ville jeg gått for 360 ettersom det er et større comunity der enn til ps3. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg vet ikke helt hvordan det er på Xbox 360, men jeg har PS3 (noe de fleste vennene mine har også). Men det er så å si ikke noe community på PS3 som AndyF skriver. Den nye traileren får jeg ihvertfall aldri nok av. Like deilig hver gang. Men jeg lurer fælt på hvordan dere PC-brukere vil oppleve spillet uten DS. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Til informasjon så fikk jeg denne mailen fra Platekompaniet i går: Vi takker for din bestilling av Call Of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition. Spillet slippes som kjent tirsdag 10. november. Det sendes fra oss mandag 9. november. Vi skulle gjerne sendt spillet tidligere, men det lar seg ikke gjøre da vi har fått veldig strenge restriksjoner fra leverandør på akkurat dette. Activision har følgende å melde: "Ingen web-butikker får lov til å sende ut Modern Warfare 2 til kunder før mandag 9. november. Dette for å være 100% sikre på at spillet ikke er tilgjengelig før 10. november. I utgangspunktet ville vi gitt ok på å sende ut spillet 2 dager før release til kunder som bor langt unna Oslo, men i og med at Modern Warfare 2 slippes en tirsdag lar ikke dette seg gjennomføre. Forbrukere som bor langt unna Oslo kan dessverre bli berørt." Platekompaniet beklager på det sterkeste dersom du blir berørt av dette. Hvor stor er sjansen for at jeg får pakken på tirsdag kontra onsdag? Bor i Oslo, og lageret deres er i Oslo, så det er ikke noen store avstander. Men, tar det generelt lenger tid for pakker som skal til et postkontor (Presige Edition) enn bare det lille brevet som skal til postkassen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Antageligvis vil du få pakka på tirsdag, men er usikker på hvorvidt den vil dukke opp på kvelden eller med første sending. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Når er sendingene? Og hvor mange er det? Kipt at jeg må bort på postkontoret for å hente den, tar det noe ekstra/lengre tid mtp. levering? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg aner ikke når og hvor mange sendinger det er i Oslo, men her kommer posten til butikken to ganger om dagen. En rundt 10-11 om morgenen, en annen rundt 7-8 om kvelden. Ettersom du bor i Oslo (slik jeg har forstått det) så kan det dermed hende at den kommer mandag kveld. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da får jeg håpe at den kommer på mandag og senest tirsdag, da. Men jeg trenger ikke ha med hentelapp (som vil ta en dag ekstra å få), bare jeg har med legitimasjon, sant? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Da får jeg håpe at den kommer på mandag og senest tirsdag, da. Men jeg trenger ikke ha med hentelapp (som vil ta en dag ekstra å få), bare jeg har med legitimasjon, sant? Leg og aporingsnummer holder i massevis.. Spurte tidligere, men fikk ikke noe svar. Noen som vet hvordan det blir med prestige? PS3 Lenke til kommentar
The1 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Spurte tidligere, men fikk ikke noe svar. Noen som vet hvordan det blir med prestige? PS3 Hos Platekompaniet.no kunne man forhåndsbestille, men ser at de har tatt det bort fra hjemmesiden deres nå. Og hos min lokale Eb games så skal de få inn 3 Prestige Editions til Xbox360 og PS3. Så hør med din lokale Eb games/Gamestop butikk om de får det. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Spurte tidligere, men fikk ikke noe svar. Noen som vet hvordan det blir med prestige? PS3 Hos Platekompaniet.no kunne man forhåndsbestille, men ser at de har tatt det bort fra hjemmesiden deres nå. Og hos min lokale Eb games så skal de få inn 3 Prestige Editions til Xbox360 og PS3. Så hør med din lokale Eb games/Gamestop butikk om de får det. Tenkte mer på Prestige mode greiene online =D Håper ihvertfall det er noe av det samme greiene igjen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Tenkte mer på Prestige mode greiene online =D Håper ihvertfall det er noe av det samme greiene igjen. Er fortsatt prestige Prestige-badgene for de som vil se de: Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Modern Warfare 2 i hus, DEILIG !! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Noen som har bestilt fra cdon.no og vet når de sender spillet? Frykter egentlig at jeg ikke får de dagen de slippes. Sjekket på mine sider for litt siden og det sto "ikke sendt". Bor i Fredrikstad, noen som vet hvor de sender fra og evt. leveringstid? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 De sender Mandag. Det gjelder de fleste nettbutikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå