Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

da jeg prestiget så mista jeg jo såklart alle våpena mine. Så jeg hadde jo bare den første hagla med lyddemper...stod faanmed helt intill en fyr som sneik seg...jeg traff han ikke en gang, jeg skøyt og skøyt...men så kom det en annen og drepte meg. Tror jeg venter til neste hagle kommer jeg

da må du lære deg å sikte bedre :p

jeg syns den hagla fungerer knall! første gangen jeg prestiget, så spilla jeg sammen med par kammerater, vi joina ground war på skidrow, og den halga tok helt av inne i bygningen der :p drepte alt som var :D

du fikk med deg at han hadde lyddemper på hagla? Ja første hagla er sjefs, men med lyddemper på en hagle må du nærmest stå oppå personen for at hagla skal ta skade..

Kan ikke fatte hvorfor han hadde silencer på men :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg fikk med meg det, jeg syns den fungerte greit MED silencer, selfølgelig merket jeg at rangen sugde men jeg klarte fint å bruke den til å drepe en del folk... Den er jo med silencer på en av de første classene før du låser opp costum classes, sikkert derfor han brukte den med silencer

Lenke til kommentar

Har vært rank 70 noen dager nå, og har lyst til å gå prestige.. Men jeg har hørt noe om en challange å få 10 kills uten å dø første runden? Er det noen andre sånne challenges man får titles av som hadde vært greit å sikra seg nå?

EDIT: HAHA! Spilte nettopp en runde S&D med 9 players på hvert lag! :p Noen som har opplevd det før?

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...