Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

for min del kunne jeg spille med alle slags våpen, for etter en liten tid med et nytt våpen så kunne jeg å bruke det, og det var like bra som alle andre våpen (for min del) selvølgelig til forskjellig bruk..assault er jo bedre en SMG med mindre det er på nært hold som korridorer osv. Så jeg gjorde også som noen andre her sa. Jeg valgte et våpen, spilte gjennom så jeg hadde thermal på alle, sån at den eneste attatchment jeg manglet var extra mags. Det tar slettes ikke lang tid. Før jeg gikk prestige så hadde jeg red tiger på de absolutt favoritt våpnene mine som var M4A1 og ACR, resten hadde urban.

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da jeg prestiget så mista jeg jo såklart alle våpena mine. Så jeg hadde jo bare den første hagla med lyddemper...stod faanmed helt intill en fyr som sneik seg...jeg traff han ikke en gang, jeg skøyt og skøyt...men så kom det en annen og drepte meg. Tror jeg venter til neste hagle kommer jeg

Lenke til kommentar

Spilte gjennom single-player her om dagen, etter at jeg kjøpte spillet som en julegave til meg selv. Kampanjen var uten tvil ganske rå og hadde en ganske god story. Men er skuffet over måten den endte på. Ble liksom aldri noe skikkelig klimaks. Gameplay-messig synes jeg Cod:MW var hakket bedre.

Lenke til kommentar

Hehe, virker som om multiplayer på Xboxen er bugga. Gikk inn på vanlig Team Deathmatch også kom jeg inn på en 3rd person Cage Match med 17 andre stykker! Var tydeligvis også team der, men de kunne man drepe også for XP. Spilte en runde på Rust og det var jo helt kaos!

Lenke til kommentar
da jeg prestiget så mista jeg jo såklart alle våpena mine. Så jeg hadde jo bare den første hagla med lyddemper...stod faanmed helt intill en fyr som sneik seg...jeg traff han ikke en gang, jeg skøyt og skøyt...men så kom det en annen og drepte meg. Tror jeg venter til neste hagle kommer jeg

da må du lære deg å sikte bedre :p

jeg syns den hagla fungerer knall! første gangen jeg prestiget, så spilla jeg sammen med par kammerater, vi joina ground war på skidrow, og den halga tok helt av inne i bygningen der :p drepte alt som var :D

Lenke til kommentar

da må du lære deg å sikte bedre :p

jeg syns den hagla fungerer knall! første gangen jeg prestiget, så spilla jeg sammen med par kammerater, vi joina ground war på skidrow, og den halga tok helt av inne i bygningen der :p drepte alt som var :D

tro meg, jeg stod rett inntil ham og siktet rett på ham, men han la jo ikke merke til meg heller med de 3 skuddene jeg fyrte av

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøpe direkte på nettet tror jeg Steam (huff) er beste alternativ.

Samme tenker jeg. Hva får jeg for de 60 euroene? Får jeg pakka levert på døra eller snakker vi om en mail med nøkkel og tonnevis av nyhetsbrev?

Har frem til nå bare spilt piratutgaven i singleplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...