dTd Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 sweet da faen gikk inn i prestige 2 og glemte at jeg manglet 1 nuke for å bli ferdig med end game challengen jeg... jaja får samle opp 10 nye nukes da syns det skulle vært sånn at den ekstra classen du får i prestige skulle vært en du kunne tatt med deg fra forrige gang Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Helsike, i dag skulle alt krangle. Får jeg killene på våpnet jeg bruker (mtp challenges) når jeg blir disconnecta p.g.a host eller latency? Edit: Fy faen, nå er jeg jævlig forbanna. Hver gang jeg møter på noen begynner hele dritten å lagge og det virker som om jeg nocliper rundt helt til jeg blir disconnected. Endret 11. desember 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 vel da har jeg fått min andre nuke i dag fikk begge innen en time var gått..eller..akkurat når en time var gått for å være presis Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fikk en challenge etter jeg kniva en fyr som het STD udner sto det Transmission Complete. Så når runden var ferdig fikk jeg en sånn title med blomster på som det sto STD på, men det var ingen challenge i challenge menyen som het STD. Hva er det for noe? Og vha fikk jeg den for xD? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 vel da har jeg fått min andre nuke i dag fikk begge innen en time var gått..eller..akkurat når en time var gått for å være presis haha, jeg som er stolt av å få Chopper Gunner Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Fikk en challenge etter jeg kniva en fyr som het STD udner sto det Transmission Complete. Så når runden var ferdig fikk jeg en sånn title med blomster på som det sto STD på, men det var ingen challenge i challenge menyen som het STD. Hva er det for noe? Og vha fikk jeg den for xD? Kansje du fikk den fordi du kniva en fyr når du var tom for ammo edit: haha nei! du fikk den fordi du stabba en som allerede hadde den titlen! Her er en liste over alle titles og emblems som jeg bruker selv http://callofduty.wikia.com/wiki/Titles#Titles Endret 11. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fikk en challenge etter jeg kniva en fyr som het STD udner sto det Transmission Complete. Så når runden var ferdig fikk jeg en sånn title med blomster på som det sto STD på, men det var ingen challenge i challenge menyen som het STD. Hva er det for noe? Og vha fikk jeg den for xD? Kansje du fikk den fordi du kniva en fyr når du var tom for ammo edit: haha nei! du fikk den fordi du stabba en som allerede hadde den titlen! Her er en liste over alle titles og emblems som jeg bruker selv http://callofduty.wikia.com/wiki/Titles#Titles blir som høna og egget detta hvordan fikk første man denne a? xD eller vil dette gjelde for alle 3 blomster titlene? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fikk en challenge etter jeg kniva en fyr som het STD udner sto det Transmission Complete. Så når runden var ferdig fikk jeg en sånn title med blomster på som det sto STD på, men det var ingen challenge i challenge menyen som het STD. Hva er det for noe? Og vha fikk jeg den for xD? Kansje du fikk den fordi du kniva en fyr når du var tom for ammo edit: haha nei! du fikk den fordi du stabba en som allerede hadde den titlen! Her er en liste over alle titles og emblems som jeg bruker selv http://callofduty.wikia.com/wiki/Titles#Titles blir som høna og egget detta hvordan fikk første man denne a? xD eller vil dette gjelde for alle 3 blomster titlene? Gjelder også for Infected. 'Killed by someone wearing the infected title' Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Scrambler er etter min mening totalt bortkasta. Det er jo åpenbart at det er ikke du som tjener på det, men motstandern som blir oppmerksom på at det er noen i nærheten. Elsker når andre har scrambler, da det gjør jobben min mye enklere. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 så enig coa, skjønner ikke vitsen med den :/ 90% av folk jeg møter på med scrambler dreper jeg, og ikke motsatt... Lenke til kommentar
sib Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Om du spiller domination er faktisk scrambler en veldig god perk. Du kan bare sitte som en mobil UAV jammer sammen med lagkameratene dine på flaggene. Det funker utrolig bra. Men jeg er enig i at på team deathmatch og FFA er det ganske tullete. Du vet jo sånn omtrent akkurat hvor han befinner seg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Når du bruker scrambler får jo du ikke noe frampek på at noen lusker rundt, det er motsatt. Helt tullete. Scrambler Pro har jo en positiv side, at den utsetter sprengning av Claymore, men det er vel det eneste positive som er å si om det perket. Digger Marathon, den har blitt oppgradert fra MW til å gjøre slik at man kan spurte uendelig. Det er digg Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 åssn fungerer scrambler egentlig? har aldri skjønt det Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) åssn fungerer scrambler egentlig? har aldri skjønt det Det kommer mange prikker på radaren til den du skal drepe, men dog, han dreper deg lettere. Du varsler halve spillet om at du kommer. Endret 11. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 åssn fungerer scrambler egentlig? har aldri skjønt det Det kommer mange prikker på radaren til den du skal drepe, men dog, han dreper deg lettere. Du varsler halve spillet om at du kommer. Oki. Vel nå har jeg endelig gått inn i første prestigue. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hmh.. Kva er forskjellen på Red Dot Sight og holographisk ? Er det berre "formen?" Eller har den eine noko den andre ikkje har? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 er vel bare formen vel, smak og behag hvem du liker best, jeg går for red dot, siden den er "mindre" da har du bedre oversikt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Red Dot, selve dotten tar mindre plass og du får mer plass å sikte på, den holografiske tar stor plass og det kan være vanskligere å treffe ordentlig, spess hoder. Edit: Leif Endret 11. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
sib Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Holographic er mer nøyaktig enn red dot. F.eks. på FAL geværet, når du bruker red dot går kulene litt nede til høyre for der du egentlig sikter, mens med holographic er de mye mer presis. Endret 11. desember 2009 av mr_blue_ Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) EDIT: Kom ein del svar her før eg rakk å svare igjen. Men da veit eg det! Skal teste det ut på dei våpena eg brukar :!: Endret 11. desember 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå