Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. Marathon= utholdenhet. Sprinte= løpe enda raskere.

Du skal løpe x antall miles for å ta Marathon challenge. Marathon gjør at du har evig sprint.

Du skal sprinte x antall miles for å ta Lightweight challenge. Lightweight gjør at du løper fortere.

Så jeg er enig med Andrraz , det henger ikke helt på greip.

Lenke til kommentar
Noen andre som irriterer seg at de du dreper respawner rett bak deg? Har sikkert hendt meg 10+ ganger i dag. Når jeg ser på killcam når jeg er dø så ser du først at jeg dreper personen for så at de kniver/skyter meg. Fryktlig irriterende. Problemet opptrer mest på Ground War når det er mange spillere på et brett.

Kan det være at de har brukt Tactical Insertion ?

Det kan jo være en mulighet. Jeg har ikke sett noen grønn fakkel, men man ser vel kansje ikke motstandrene sine?

Lenke til kommentar
Du skal løpe x antall miles for å ta Marathon challenge. Marathon gjør at du har evig sprint.

Du skal sprinte x antall miles for å ta Lightweight challenge. Lightweight gjør at du løper fortere.

Marathon er ikke sprinting. Har du kun marathon feks, løper du kun konstant, og ikke i den farten lightweight ville gjøre. Lightweight er sprinting! Sprinting er raskere enn vanlig løping!

Lenke til kommentar
Marathon er ikke sprinting. Har du kun marathon feks, løper du kun konstant, og ikke i den farten lightweight ville gjøre. Lightweight er sprinting! Sprinting er raskere enn vanlig løping!

Nå er du nok litt på bærtur her.

Marathon | Marathon Pro

Marathon Perk Ability: Unlimited sprint.

Du sprinter konstant med Marathon. Når du har Lightweight, beveger du deg raskere.

Lenke til kommentar
Nei. Marathon= utholdenhet. Sprinte= løpe enda raskere.

Marathon, det er når man løper lenge i rolig tempo. Sprint, det er når man løper korte distanser som 60 meter eller 100 meter. Derfor er det riktig bruk. Derimot, beskrivelsen av perksa, de er 'feil'. Marathon beskrives som Unlimited Sprint. Det er jo forsåvidt riktig, da det man gjør når man trykker shift er jo å foreta en kort sprint. Og med marathon kan du 'sprinte' evig. Og lightweight beskrives som Move faster.

Men en ting som jeg lurer på er hva som er forskjellen på last stand og final stand... Hvis du har last stand som perk, og final stand som death streak... Hvilken er det som gjelder?

Lenke til kommentar
Ser ikke problemet med tube/granatkaster. Akimbohaglene er jo mye mer overpowered.

Vent til du møter de som virkelig kan å tube/launche. Kjører Scavenger Pro, Danger Close Pro og SitRep/Ninja Pro. Evig ammo på hva de måtte bruke av eksplosiver og kan være rimelig udødelige til tider.

Gjerne sammen med et våpen med heartbeat sensor og semtex granater. Latterlig effektivt.

Spilte en runde med en dude som løp rundt med dette og RPG-7. Han vant alene for å si det slik. Umulig å komme seg innpå han.

Edit. Men ja, akimbo 1887 er også helt feil bra.

Gidder ikke å kjøre enda en edit :p Noen som vet om det er mulig - på pc - å endre fontstørrelse slik at det ikke bare er 4 linjer i tekstboksen? Litt vanskelig å se om man får flere enn 4 kills når det kun vises 4 linjer der :p

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Men en ting som jeg lurer på er hva som er forskjellen på last stand og final stand... Hvis du har last stand som perk, og final stand som death streak... Hvilken er det som gjelder?

Hvis du går i final stand (death streak), bruker du fortsatt våpenet du holder da du blir skutt. Hvilken som gjelder hvis du har begge vet jeg ikke.

..Og jeg vet at perks-beskrivelsen ikke er korrekt, men hvis man skal ta standpunkt i det som står under Perks, er det Andrraz sier riktig.

Vent til du møter de som virkelig kan å tube/launche. Kjører Scavenger Pro, Danger Close Pro og SitRep/Ninja Pro

Takk for tipset! :D

..Skal kun brukes til challenges, riktignok! :innocent:

Lenke til kommentar

Med final stand kan du bruke EQ(det kan man med last stand pro også), og du kan overleve det. Du kan IKKE få last og så final, da går du rett til final.

Lenke til kommentar

Du må ha Final Stand Pro også for å bruke EQ.

Jeg tror jeg har drept maks 2-3 stykker på snart 120 lvls tilsammen de gangene jeg har brukt final stand. Marty er en sikrere måte å få et kill på enn final stand da de fleste er såpass observante at de ser når noen faller ned i final/last stand og setter et ekstra skudd i deg før du rekker å skyte de.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

haha da fikk jeg min første nuke:P som noen av dere sikkert vet så skulle jeg egentlig hatt den en gang før, men valgte carepackage (som gav meg UAV) istedet for nuke. Nå joina jeg en allerede startet server. døde 2 enkle ganger..men så fikk jeg en syk streak på 37! så stillingen ble 39-2 til meg :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...