Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner hva du mener Natrich, men det er fortsatt ikke relevant for diskusjonen som startet rundt range/dmg på haglene ettersom det garantert ikke beregnes noen kinetisk energi pr. salve i spillet. Dessuten er det jo også feil å si at det er den kinetiske energien som dreper og ikke selve kula for uten kinetisk energi i kula ville den ikke bli skutt ut, men bli liggende igjen i løpet på hagla... I tillegg finnes det ikke noen "kinetic gun" så vidt jeg vet om, som kun sender ut kinetisk energi (det er umulig uten en gjenstand som han holde energien). Ergo MÅ det en kule/prosjektil til for å drepe ergo det er kula som dreper når den kjører igjennom kroppen, drevet frem av den kinetiske energien.

 

Du sier også at noen blir drept med kniv. Det er kniven som dreper. Bevegelsesenergi er bare noe som gjør det mulig.

 

Problemet jeg har med SCAR er at den har så ræva presisjon og til tider laber skuddtakt. Iron Sightet er uten tvil et av de beste. Skal bare bruke den til jeg får 40 FMJ kills og Mastery så er jeg ferdig med den :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg gidder ikke mer nå, det er lett fysikk, det er relevant, det var slik diskusjonen startet.

Kniv er irelvevant, den holder du og setter den fysisk i mennesket.

 

Ren og kjær fysikk.

 

Det du startet med å si var at man ikke behøvde å treffe med et eneste prosjektil på målet, men at en eller annen energi ville drepe dette rådyret.

 

Hele misforståelsen er i såfall at du ordla deg helt feil i forhold til hva du mente. For som sagt, det du FAKTISK sa var at man kunne drepe et rådyr med hagle uten at en eneste kule traff (aldri snakk om penetrering eller ikke).

 

Resten er rein fysikk.

Lenke til kommentar
haha jeg ville ha Lone Wolf titlen du får når du kommer på 1,2 eller 3 plass på FFA..jeg har ikke spilt FFA før. Kom på 1 plass alle rundene med 30 kills som da er maks :p tror de ble litt sur når jeg kalte inn choppergunner på wasteland :p

Enda morsommere med Chopper Gunner på Rust...Tidenes minste bane --> treffer folk hele tida

 

 

FFA er for amatører, noe du kanskje har lagt merke til :p

Uenig, da veit jeg ikke hvem du har spilt mot. Jeg vinner iblant, men blir ofte grusa også. Er ikke verken lettere eller vanskeligere enn andre modes imo. Dessuten slipper man jo alle disse hersens camperne, med mindre man liker det selvfølgelig. Nesten ingen akimbo-hagler eller noobtubes heller (uten at noobtubes er noe jeg personlig syns er irriterende). Jeg spiller mest FFA rett og slett fordi jeg ikke takler konstant camping (noe, etter hva jeg har opplevd, samtlige andre moduser "oppfordrer" til). HQ er heller ikke så verst i så måte, eneste camping er akkurat i HQ, men det er jo poenget.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er challenges for marathon og lightweight byttet på?

Nå er det marathon: run x miles og lightweight: sprint x miles.

 

Burde det ikke være omvendt?

Marathon er å løpe lenge, Lightweight er å løpe fort, så nei.

 

Du kan ikke få flere miles på marathon perk challenge hvis du sprinter og bruker lightweight og omvendt. For å få flere miles må begge brukes samtidig ellers får man bare flere miles på den som er aktiv. Forskjellen på run og sprint er det samme som å løpe og sprinte på norsk. I ordenes rette forstand er hastigheten på sprinting høyere enn løping. Om de har byttet på sprint og run på de to forskjellige vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...