Chicharito Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen andre som irriterer seg at de du dreper respawner rett bak deg? Har sikkert hendt meg 10+ ganger i dag. Når jeg ser på killcam når jeg er dø så ser du først at jeg dreper personen for så at de kniver/skyter meg. Fryktlig irriterende. Problemet opptrer mest på Ground War når det er mange spillere på et brett. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Skjer noen ganger når du spiller ground war, eller hardcore der folk er veldig spredt over en mindre bane. Kjipt ja, men jeg synes ikke det plager meg så altfor mye. Kjedelig når det skjer, men heldigvis synes jeg selv det skjer såpass sjeldent at det ikke plager meg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Mulig at jeg har vært ekstra uheldig i dag da, siden det skjedde ganske så ofte på 2-3 timene jeg spilte. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) iw4mp_2009_12_11_01_30_25_34.bmp Groundwar med Barret. Endret 11. desember 2009 av hans2k Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre. Må si meg sterkt uenig der:p SCAR er definitivt en av de bedre våpnene i spillet. Prøv med red-dot eller holo hvis du har problemer med det vanlige siktet. Men det kan jo også være at den bare ikke er din kopp med te. @DeeCoo Er du sikker på at de som spawner rett bak deg etter å ha drept deg, ikke har lagt ut en tactical insertion? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Robert Bowling sier dette i en twitter-melding: Xbox 360 update: Latest patch just passed certification. They just need to push it live. Goodbye Javelin glitchers! Jeg så dere begynte å snakke om lufttrykk igår? Jeg mener ikke lufttrykket som geværet sender ut med kulene. Men kulene kommer med energi, det er denne energien som kan ta et rådyr, den samlede kinetiskeenergien fra kulene ikke geværet er det som kan ta et dyr. Endret 11. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ang olk som spawner bak deg så har jeg ikke det problemet, men at jeg heller spawner altfor nærme fienden..-_- Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg fatter ikke hvorfor dere drar inn i lufttrykk? Jeg snakker om kinetiskenergi(annslagsenergi)! Tror jeg må utdype ordet kinetiskenergi for dere: I fysikken er kinetiskenergi knyttet til det som beveger seg, her: kulene, siden det er bevegelse så er det kalt beveglseesenergi. Denne energien må stoppe på et tidspunkt, da for ekesempel når det treffer et rådyr. Tenk deg all den bevegelsesenergien som må stoppe, den kommer som men bulldoser å legger dyret ned. Ga det mer mening nå? Note: Jeg har sett med mine egne øyne at et dyr har blitt tatt ned med hagle, uten at en eneste kule har penetrert huden. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Natrich, just let it go, man. Du er helt på blåbærtur. Feh, jeg er helt enig i at Scar suger når det kommer til distanseskudd. På middels distanser synes jeg derimot at den er helt fin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen andre som irriterer seg at de du dreper respawner rett bak deg? Har sikkert hendt meg 10+ ganger i dag. Når jeg ser på killcam når jeg er dø så ser du først at jeg dreper personen for så at de kniver/skyter meg. Fryktlig irriterende. Problemet opptrer mest på Ground War når det er mange spillere på et brett. Kan det være at de har brukt Tactical Insertion ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bradbury, jeg skal gi meg, men jeg er ikke på bærtur, det er dere som ikke fårstår fysikk Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Bradbury, jeg skal gi meg, men jeg er ikke på bærtur, det er dere som ikke fårstår fysikk Det er enkel fysikk, Natrich er ikke på bærtur i det hele tatt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var newtons tredje lov på ferie under denne fantastiske diskusjonen? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Imponert over fysikknivået i diskusjonen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Imponert over fysikknivået i diskusjonen På hvilken side? Edit: Noen som har testet den nye patchen til Xbox? Endret 11. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var newtons tredje lov på ferie under denne fantastiske diskusjonen? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre. FAL er jo a to the wesome. Prøv den med silencer + holo, synes den er minst like bra som ACR eller M16 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Eneste minuset med SCAR er at magasinet ikke tar så mye ammunisjon som M4 og ACR. Iron sightet på SCAR er av de beste jeg har spilt med, og det er min mening. Selv har jeg brukt SCAR med silencer og scavenger siden den nester er nødvendig når du bruker SCAR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 FAL er bra på HC-TDM, silencer og FMJ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå