Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre.

Lenke til kommentar
Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre.

Må si meg sterkt uenig der:p SCAR er definitivt en av de bedre våpnene i spillet. Prøv med red-dot eller holo hvis du har problemer med det vanlige siktet. Men det kan jo også være at den bare ikke er din kopp med te.

 

@DeeCoo

Er du sikker på at de som spawner rett bak deg etter å ha drept deg, ikke har lagt ut en tactical insertion?

Lenke til kommentar

Robert Bowling sier dette i en twitter-melding: Xbox 360 update: Latest patch just passed certification. They just need to push it live. Goodbye Javelin glitchers!

 

Jeg så dere begynte å snakke om lufttrykk igår? Jeg mener ikke lufttrykket som geværet sender ut med kulene. Men kulene kommer med energi, det er denne energien som kan ta et rådyr, den samlede kinetiskeenergien fra kulene ikke geværet er det som kan ta et dyr.

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor dere drar inn i lufttrykk? Jeg snakker om kinetiskenergi(annslagsenergi)!

 

Tror jeg må utdype ordet kinetiskenergi for dere:

I fysikken er kinetiskenergi knyttet til det som beveger seg, her: kulene, siden det er bevegelse så er det kalt beveglseesenergi. Denne energien må stoppe på et tidspunkt, da for ekesempel når det treffer et rådyr. Tenk deg all den bevegelsesenergien som må stoppe, den kommer som men bulldoser å legger dyret ned. Ga det mer mening nå?

 

Note: Jeg har sett med mine egne øyne at et dyr har blitt tatt ned med hagle, uten at en eneste kule har penetrert huden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen andre som irriterer seg at de du dreper respawner rett bak deg? Har sikkert hendt meg 10+ ganger i dag. Når jeg ser på killcam når jeg er dø så ser du først at jeg dreper personen for så at de kniver/skyter meg. Fryktlig irriterende. Problemet opptrer mest på Ground War når det er mange spillere på et brett.

Kan det være at de har brukt Tactical Insertion ?

Lenke til kommentar
Herregud. SCAR-H må være den desidert dårligste assault rifla i spillet. Etter å ha spillt kanskje 70 levler siden sist jeg brukte SCAR, men fant den fram igjen nå får å få Mastery med den merket jeg hvor usansynlig dårlig den er i forhold til f.eks ACR eller M4. T.o.m FAL er bedre.

FAL er jo a to the wesome. Prøv den med silencer + holo, synes den er minst like bra som ACR eller M16 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...