Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Herligste runden på lenge.

Domination på Derail, fikk 19-0 i stats og laget vant!

 

Edit: USP med tactical knife, cold blooded og ninja pro. Livsfarlig combo.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

fått typ 3-4 nukes de siste dagene :D

er litt morro :D lvl 68 prestige1... men vet ikke om jeg gidder å gå i 2 med en gang, fikk nesten ikke testa ak'n i det hele tatt, pluss at jeg tror jeg skal prøve å gjøre ferdig nuke challenge før det, har totalt 7 nukes nå :p er det flere etter 10 eller?

 

btw, hørt rykter om at man får flere killstreaks ved høyere prestige, noen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Angrer egentlig litt på at jeg gikk i Prestige med en gang, mista absolutt alt uten titles og emblems. Skal nok vente med å gå i Prestige 2 tenker jeg.

Det var merkelig, du skal vel ikke det?

 

Er nå 100% sikker på at i FFA matchene teames de med best rank opp. Eller så er 70% i prestige, og alle over lvl 50. På TDM er det ikke slik, her er det mer variert.

 

Ganske synd at jeg blir tvunget å spille med de beste spillerene, k/d ratioen har fått seg en kraftig knekk de siste dagene. Men er vel mer rettferdig slik.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Faen er lei av folk som kniver nå. Spilte en kamp der jeg hadde 8 deaths, og 7 av dem var av folk som knivet.

Om det var pga. typ en fyr som beinflyr og kun kniver ser jeg at det kan være irriterende. Ellers er da kniv et kurant våpen jeg bruker selv iblant. Riktignok bare om jeg tilfeldigvis løper på noen/løper etter dem. Er jo for så vidt kjipt når man bommer også, for det tar så lang tid før man får gjort noe at det stort sett er den sikre død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...