Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Modern Warfare 2 er et av de mest realistiske spillene jeg har vært borte i, haglerealisme er tatt med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Herligste runden på lenge. Domination på Derail, fikk 19-0 i stats og laget vant! Edit: USP med tactical knife, cold blooded og ninja pro. Livsfarlig combo. Endret 10. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Modern Warfare 2 er et av de mest realistiske spillene jeg har vært borte i, haglerealisme er tatt med Er du ironisk nå? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 uansett spiller balanse en utrolig stor rolle. Du hadde vel ikke likt å sett AA-12haglene med 32round-drums ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ironi funker aldri på nett, så nei jeg er ikke ironisk. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 MP, Spec Ops eller SP? Kommer helt sikkert DLC med ny SO-baner med det. MP Ukjente ord der, DLC og SO-baner ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Download content = DLC SO = Special Ops Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Tok M4 w/ HS og Silencer for challenges. Om jeg eide! Samme kamp kom jeg opp i lvl 40, og fikk M16A4. Skulle bare teste den, men nå er jeg hekta! Endret 10. desember 2009 av TazDog Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ironi funker aldri på nett, så nei jeg er ikke ironisk. Men det er min mening. Det kan godt være et av de mest realistiske spillene du har spilt, men det finnes faen ikke realistisk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ironi funker aldri på nett, så nei jeg er ikke ironisk. Men det er min mening. Det kan godt være et av de mest realistiske spillene du har spilt, men det finnes faen ikke realistisk. Derfor jeg sa, det er min mening Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Faen er lei av folk som kniver nå. Spilte en kamp der jeg hadde 8 deaths, og 7 av dem var av folk som knivet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og da er det heller ikke noe poeng i å bruke argumentet "Det er realistisk". Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Og da er det heller ikke noe poeng i å bruke argumentet "Det er realistisk". Okei, men la oss diskutere spillet, ikke min ordbruk Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg gjør jo det. Argumentet ditt er ikke gyldig, og derfor har du fortsatt ingen god grunn til at de ikke skal balansere våpnene bedre. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg gjør jo det. Argumentet ditt er ikke gyldig, og derfor har du fortsatt ingen god grunn til at de ikke skal balansere våpnene bedre. Okei, så du mener at et spill må ha balanserte våpen, at alle skal være på lik linje så det kommer ann på spiller egenskaper, ikke utstyr? I så fall ser jeg den. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 fått typ 3-4 nukes de siste dagene er litt morro lvl 68 prestige1... men vet ikke om jeg gidder å gå i 2 med en gang, fikk nesten ikke testa ak'n i det hele tatt, pluss at jeg tror jeg skal prøve å gjøre ferdig nuke challenge før det, har totalt 7 nukes nå er det flere etter 10 eller? btw, hørt rykter om at man får flere killstreaks ved høyere prestige, noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Angrer egentlig litt på at jeg gikk i Prestige med en gang, mista absolutt alt uten titles og emblems. Skal nok vente med å gå i Prestige 2 tenker jeg. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Angrer egentlig litt på at jeg gikk i Prestige med en gang, mista absolutt alt uten titles og emblems. Skal nok vente med å gå i Prestige 2 tenker jeg. Det var merkelig, du skal vel ikke det? Er nå 100% sikker på at i FFA matchene teames de med best rank opp. Eller så er 70% i prestige, og alle over lvl 50. På TDM er det ikke slik, her er det mer variert. Ganske synd at jeg blir tvunget å spille med de beste spillerene, k/d ratioen har fått seg en kraftig knekk de siste dagene. Men er vel mer rettferdig slik. Endret 10. desember 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Faen er lei av folk som kniver nå. Spilte en kamp der jeg hadde 8 deaths, og 7 av dem var av folk som knivet. Om det var pga. typ en fyr som beinflyr og kun kniver ser jeg at det kan være irriterende. Ellers er da kniv et kurant våpen jeg bruker selv iblant. Riktignok bare om jeg tilfeldigvis løper på noen/løper etter dem. Er jo for så vidt kjipt når man bommer også, for det tar så lang tid før man får gjort noe at det stort sett er den sikre død. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ikke helt problemene deres med knifere.. Men om det absolutt plager dere så fælt, så spill hardcore. Nesten umulig å knife der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå