HCG Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ny KD/R-''rekord'' på en kamp 17-1. Hva er deres beste? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 well K/D ratio er vel på 44-5 elns..men killstreak er på 25-0 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk akkurat 24-6 tror jeg det var. Hvilken platform og gamemode er det dere spiller på? Ps3 og vanligvis capture the flag for min del. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som joiner Spec Ops på PC? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk akkurat 24-6 tror jeg det var.Hvilken platform og gamemode er det dere spiller på? Ps3 og vanligvis capture the flag for min del. PS3 her også..spiller alt Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ny KD/R-''rekord'' på en kamp 17-1. Hva er deres beste? Finnes en egen tråd for dette https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1175066 Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Hvorfor skal det komme en patch for det? er det noe problematisk med de? :S Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Du kan tydeligvis ikke akseptere at noen utnytter spillets mange muligheter? Nerf akimbo siden den eier, nerf AK siden den eier. Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill! Endret 10. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
espkul Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det er jo bare håpløst, de dobbelløpede kan kanskje gå, men de som har altfor lang rekkevidde er bare for noobs. Endret 10. desember 2009 av espkul Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Hvorfor skal det komme en patch for det? er det noe problematisk med de? :S Hvorfor ikke? De er jo så stygge jo! Har jo ikke sjangs på de, om du ikke kommer bak dem. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill! Dødfødt argument. Det blir som å si at dersom jeg ikke liker en lærer på skolen, så kan jeg like så godt slutte. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Du kan tydeligvis ikke akseptere at noen utnytter spillets mange muligheter? Nerf akimbo siden den eier, nerf AK siden den eier. Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill! Å herregud, det måtte bare bli whinefest... Jeg bruker de noen ganger selv, og jeg ser de er altfor OP. Å hevde noe annet blir bare tull. I likhet med noobtube er dette noe som til tider ødelegger en del av moroa. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Whinefest? Fra skøy til revolver, må være lov til å ha en diskusjon uten å begynne å klage? Hvis du bruker det selv, da skal du ikke klage, du skøyt deg nettopp i foten. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 må si meg ening at de er syke er på prestige 1 og prøvde den først nå, var insane :o litt morro da ^^ Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa? Du kan tydeligvis ikke akseptere at noen utnytter spillets mange muligheter? Nerf akimbo siden den eier, nerf AK siden den eier. Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill! Å herregud, det måtte bare bli whinefest... Jeg bruker de noen ganger selv, og jeg ser de er altfor OP. Å hevde noe annet blir bare tull. I likhet med noobtube er dette noe som til tider ødelegger en del av moroa. Det som er litt gøy med den gamle haglen i akimbo, er jo at den fortsatt har veldig bra range. Ble overrasket når jeg testet range med den her om dagen, seff ikke sniper, men trodde akimbo skulle fjerne mye mer av range og treffsikkerhet. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er da ingenting som hindrer deg i å bruke de selv, men jeg synes de haglene har litt for lang range i forhold til resten. Winchesterhaglene der har riktig nok 10-gauge shells, men er usikker på om det er derfor de er så kraftige ingame ^^ Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Regner med at alle har prøvd de en eller annen gang. Det er moro å løpe rundt med de, spesielt på små maps, men det ødelegger gameplayet helt når folk jogger rundt med våpen som oneshotter samme hvor på kroppen man treffer. Våpenet er jo akuratt som en dualwield-sniper som er x2 så kraftig som Intervention. Ser du poenget? Ja, de er for OP. Nei, du kan ikke nekte for det. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Over til fysikk: Når man bruker hagle så er det ikke alltid kulene som dreper deg, men den samlede kinetiskeenergien (annslagsenergi) er den som tar deg. Derfor blir man drept lett av hagler på avstand, ikke klag på fysikken Sett til et eksempel: Man kan ta et rådyr uten at en kule treffer dyret, men den massive energien tar dyret. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dette er ikke realisme. Det er et spill. Spill må lages slik at de er balansert, og det går utover realismen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå