Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa?

Du kan tydeligvis ikke akseptere at noen utnytter spillets mange muligheter? Nerf akimbo siden den eier, nerf AK siden den eier.

 

Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill!

Å herregud, det måtte bare bli whinefest...

 

Jeg bruker de noen ganger selv, og jeg ser de er altfor OP. Å hevde noe annet blir bare tull. I likhet med noobtube er dette noe som til tider ødelegger en del av moroa.

Lenke til kommentar
Skal det snart komme en patch som nerfer de der dualwield-shotgunsa?

Du kan tydeligvis ikke akseptere at noen utnytter spillets mange muligheter? Nerf akimbo siden den eier, nerf AK siden den eier.

 

Hvis det er så ille å spille et spill så ikke spill!

Å herregud, det måtte bare bli whinefest...

 

Jeg bruker de noen ganger selv, og jeg ser de er altfor OP. Å hevde noe annet blir bare tull. I likhet med noobtube er dette noe som til tider ødelegger en del av moroa.

 

Det som er litt gøy med den gamle haglen i akimbo, er jo at den fortsatt har veldig bra range. Ble overrasket når jeg testet range med den her om dagen, seff ikke sniper, men trodde akimbo skulle fjerne mye mer av range og treffsikkerhet.

Lenke til kommentar

Regner med at alle har prøvd de en eller annen gang. Det er moro å løpe rundt med de, spesielt på små maps, men det ødelegger gameplayet helt når folk jogger rundt med våpen som oneshotter samme hvor på kroppen man treffer. Våpenet er jo akuratt som en dualwield-sniper som er x2 så kraftig som Intervention. Ser du poenget? Ja, de er for OP. Nei, du kan ikke nekte for det.

:)

Lenke til kommentar

Over til fysikk: Når man bruker hagle så er det ikke alltid kulene som dreper deg, men den samlede kinetiskeenergien (annslagsenergi) er den som tar deg. Derfor blir man drept lett av hagler på avstand, ikke klag på fysikken ;)

Sett til et eksempel: Man kan ta et rådyr uten at en kule treffer dyret, men den massive energien tar dyret. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...