Svampebob Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spiller jo nesten ikke noe annet en HQ Hardcore Nå ble jeg skuffet :/ Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 dette skal eg kjøpe meg men kjøper det i butikken Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 5 dager igjen!! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 dette skal eg kjøpe meg men kjøper det i butikken Jeg også. Stoler ikke på postkassa her på hybelen hvor jeg bor Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 4 dager 6 timer og 15 minutter Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 4 dager 6 timer for mye å vente. Vil ha det nå Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 4 dager 6 timer og 15 minutter http://hcgam3r.webs.com/codmw2nedtelling.htm Kanskje en nøyaktig nedtelling? Det er denne jeg bruker, sikkert rett din og Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 4 dager 6 timer og 15 minutter http://hcgam3r.webs.com/codmw2nedtelling.htm Kanskje en nøyaktig nedtelling? Det er denne jeg bruker, sikkert rett din og På den siden så står det at release er den 11. november. Det er jo feil. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Blir det ikke sluppet ut 10? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Stemmer det. Spillets lanseringsdato er 10. november. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Da klarte ikke jeg vente lenger, og satt meg ned å spilte 15 runder med spec ops på broren min sin (bannede, til pass for han ) konsoll. Det burde jeg ikke gjort, for nå gleder jeg meg enda mer! Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 hehe :!: Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vill ha MW2 NÅ!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vi takker for din bestilling av Call Of Duty: Modern Warfare 2. Spillet slippes som kjent tirsdag 10. november. Det sendes fra oss mandag 9. november. Vi skulle gjerne sendt spillet tidligere, men det lar seg ikke gjøre da vi har fått veldig strenge restriksjoner fra leverandør på akkurat dette. Activision har følgende å melde: "Ingen web-butikker får lov til å sende ut Modern Warfare 2 til kunder før mandag 9. november. Dette for å være 100% sikre på at spillet ikke er tilgjengelig før 10. november. I utgangspunktet ville vi gitt ok på å sende ut spillet 2 dager før release til kunder som bor langt unna Oslo, men i og med at Modern Warfare 2 slippes en tirsdag lar ikke dette seg gjennomføre. Forbrukere som bor langt unna Oslo kan dessverre bli berørt." Platekompaniet beklager på det sterkeste dersom du blir berørt av dette. Jaja, då må folk berre håpe at postbodet tek ein ekstra kopp med kaffi og jobbar raskt. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Vel, fikk nettopp epost fra game.no om at de har sendt spillet til min adresse, så.... Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://arstechnica.com/gaming/news/2009/11...tm_campaign=rss Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hvordan blir det med prestige? regner med de fortsetter å ha prestige ? Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 noen som har forhåndsbestilt fra absoluttspill? de har det på lager nå, men ingenting har blitt sendt enda Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er jo oxo mulig at IW holder igjen dedi servere bare for å se ann litt, med tanke på piratkopiering, når det er såpass mange som egentlig vil ha spillet, men som lar være pga dette idiotiske systemet, og om spillet gjør det dårlig på PC platformen åpner dem bare for dedi å PANG spillet selger mer enn noen gang, det er sikkert blitt sagt tidligere, men jeg nekter å leite. ønsketenkning Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 noen som har forhåndsbestilt fra absoluttspill? de har det på lager nå, men ingenting har blitt sendt enda Jeg har forhåndsbestilt der ifra, til xbox 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå