Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Man må akseptere at man blir drept med en granatkaster, når dere spiller så er det en del av kaken...

Ser ikke greia med å klage? Hva er forskjellen på granatkaster og thumber? Begge skyter granater og slik jeg ser det så er det mange som bruker thumber. Men ingen klager på den? :hmm:

 

Hvorfor drar man inn Fall camo?

"Pokker jeg ble drept... Å herregud! Han hadde fallcamo, så feigt!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Hvorfor drar man inn Fall camo?

"Pokker jeg ble drept... Å herregud! Han hadde fallcamo, så feigt!"

Var nå ikke sånn ment, men en som har klart alt av challenges å fremdele bare springer rundt med bare noobtube er irriterende. Tok bare Fall Camo som ett eksempel for mange kills.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Woooh! Mine siste tre runder endte i 2-19, 1-11 og 0-6.

Jeg har aldri hatt så dårlige runder, men det er ikke fordi jeg er særlig god. Det er fordi jeg tidlig oppdager når jeg ikke har rytmen og da blir det fort rage-quit. Det begynner å bli lenge siden sist jeg fortsatte å spille etter å ha blitt drept fire-fem ganger på rad. Noen ser på det som feigt å slutte midt i en runde, men jeg vinkler det litt annerledes. Hvis jeg spiller elendig og har negativ k/d-ratio, da vil laget mitt klare seg bedre uten meg, ergo så hopper jeg ut og ønsker laget mitt lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hatt så dårlige runder, men det er ikke fordi jeg er særlig god. Det er fordi jeg tidlig oppdager når jeg ikke har rytmen og da blir det fort rage-quit. Det begynner å bli lenge siden sist jeg fortsatte å spille etter å ha blitt drept fire-fem ganger på rad. Noen ser på det som feigt å slutte midt i en runde, men jeg vinkler det litt annerledes. Hvis jeg spiller elendig og har negativ k/d-ratio, da vil laget mitt klare seg bedre uten meg, ergo så hopper jeg ut og ønsker laget mitt lykke til.

Gjør også det samme, men ikke for at jeg tror det hjelper laget.

Heller det at det er fare for at jeg begynner å ødelegge ting jeg får tak i rundt meg. Hender jeg får lyst til å bare kaste spaken så hardt i veggen at den mest sannsynlig aldri vil funke igjen. Men heldigvis så kommer jeg på i siste liten at den faktisk ganske dyr, så det er vel bedre å bare avslutte matchen

Lenke til kommentar
En får jo XP så samma fan

 

Nei, det er ikke det samme, teamet vinner jo på poeng, ikke din egen xp. Dessuten blir jeg som regel skutt når jeg prøver å ta de, dvs at det andre laget får enda mer poeng.

 

Bruk Stinger. Overgår Javelin by far mener jeg. Harriers, Pavelows, Gunships. Detter ned rimelig kjapt. Harriers og det vanlige helikopteret detter ned med en gang. Pavelow må kanskje ha to skudd, men detter ofte ned på ett dersom du står rett under det når du skyter. Chopper Gunner/AC130 detter ned etter 2-4 skudd alt ettersom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...