Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, er utrolig mange som flyr rundt med Commando og stuns nå. Utrolig irriterende, nesten like irriterende som alt av løpeperks og akimbo-hagler, men bare nesten.

 

Har merket deg jeg også... Marathon, Lightweight, Commando, Kniv og evt en akimbo hagle i tillegg er alt for irriterende og hender alt for ofte...

Låste opp Akimbo nettopp. Deilig asså. Men krever absolutt ikke noe mer skills enn å 'fart in your general direction'.

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg ikke "folk" løper rundt med akimbohagle, lightweight/commando, granatkaster osv. hele tiden. Alle vil jo teste det ut, så du er dømt til å møte folk akkurat de rundene de prøver seg på en alternativ spillestil. Blir for dumt å si at enkelte løper rundt med noe HELE tiden, og at de ikke kan annet, når du faktisk ikke spiller med dem mer enn 4-5 runder maks.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke "folk" løper rundt med akimbohagle, lightweight/commando, granatkaster osv. hele tiden. Alle vil jo teste det ut, så du er dømt til å møte folk akkurat de rundene de prøver seg på en alternativ spillestil. Blir for dumt å si at enkelte løper rundt med noe HELE tiden, og at de ikke kan annet, når du faktisk ikke spiller med dem mer enn 4-5 runder maks.

 

apropo det du sa. spilte en runde quarry med den siste rocketlaunchern du unlocker..altså RPG. Så fikk jeg 2-3 kills med den. Fikk 2 mld den runden. Den første var fra en random som jeg drepte helt på slutten slik at jeg fikk killcam. han skrev '' you motherfucker'' mens han jeg tydeligvis hadde drept 1 eller 2 ganger med rocketlauncher var en nordmann som skrev følgende. ''Du suger. bruker bare rocketlauncher. lol ass''

 

lavmål..

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke "folk" løper rundt med akimbohagle, lightweight/commando, granatkaster osv. hele tiden. Alle vil jo teste det ut, så du er dømt til å møte folk akkurat de rundene de prøver seg på en alternativ spillestil. Blir for dumt å si at enkelte løper rundt med noe HELE tiden, og at de ikke kan annet, når du faktisk ikke spiller med dem mer enn 4-5 runder maks.

 

apropo det du sa. spilte en runde quarry med den siste rocketlaunchern du unlocker..altså RPG. Så fikk jeg 2-3 kills med den. Fikk 2 mld den runden. Den første var fra en random som jeg drepte helt på slutten slik at jeg fikk killcam. han skrev '' you motherfucker'' mens han jeg tydeligvis hadde drept 1 eller 2 ganger med rocketlauncher var en nordmann som skrev følgende. ''Du suger. bruker bare rocketlauncher. lol ass''

 

lavmål..

 

hae

Rart du ikke eksploderte og ødela PCen din da, fordi det hadde faen meg jeg gjort. For det første så var han kul og sa at du suger, noe som er jævlig irriterende. for det andre skrev han "lol" og "ASS"?! Da begynner man faen meg å koke på innsiden av kroppen.

fysj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Bruker bare noobtube når jeg skal bli ferdig med challenges jeg, ser ikke problemet med det.

Men når folk går ACOG-sikte og Fall-camo og noobtuber, da blir det litt i overkant syns jeg.

Lenke til kommentar
Herregud så kjedelig det er å spille hardcore. Spilte det en del på COD4 og da funket det ganske bra syntes jeg, men på MW2, så er det bare camping og helt sinnsykt kjedelig å spille.

 

Prøvde en runde netopp og fikk 16 kills. Ble best av alle, fordi alle andre satt bare og venta på at folk skull komme akkurat der de sikta.

 

 

Nesten helt enig (Jeg likte ikke HC på CoD4 heller)!

 

De gangene jeg har spilt har jeg omtrent alltid vunnet, da de andre som spiller det ikke kan sikte i det hele tatt, og som regel blir sittende på samme stedet hele tiden, så man enkelt skyter dem gjennom veggen etterpå.

Lenke til kommentar

Takk for tipsene, folkens. Har hjulpet virkelig. Fikk den beste KDR-en jeg har hatt på en kamp idag, 13-3. Streak er 11, legit (ikke med hjelp.) Idag fikk jeg også legit 7-KS. Er ikke ofte jeg får det. Stor takk til alle som hjalp til. Legg meg til; PSN: TheEpicKnight.

Lenke til kommentar
Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken :hrm:

Du brukte tydeligvis ikke p90, da ville han ropt "Fucking whore". Hva brukte du? kan være greit å vite hvilket våpen som gjør deg til en såkalt "faggot". Tror nesten vi må lage en liste over våpen som aksepteres av alle. Vil jo nødig tåkke på noen tær. Men lista blir nok ikke så lang.

 

 

Vel, det finnes mange luringer der ute.

Eg og ein kammerat spelte i veg, vi har mic så vi prater litt

I allefall, på det motsatte laget så klarer 2 luringer å kalle seg det samme som oss nesten, samme klan tag osv.

Kun 1 bokstav meir, eller stokke om på navna.

 

Sida dei var på det motsatte laget var det jo kun i lobbyen vi kunne ha irritert dei med pratinga... men hallo, er jo derfor mute knappen finnes.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke "folk" løper rundt med akimbohagle, lightweight/commando, granatkaster osv. hele tiden. Alle vil jo teste det ut, så du er dømt til å møte folk akkurat de rundene de prøver seg på en alternativ spillestil. Blir for dumt å si at enkelte løper rundt med noe HELE tiden, og at de ikke kan annet, når du faktisk ikke spiller med dem mer enn 4-5 runder maks.

enig, siden jeg nettop har fått ACR og tube bestemte jeg meg for å slå 2 fluer i en smekk, fullføre tube og jobbe med imot  Danger Close Pro. var morro i en liten periode, men tror det blir lenge til jeg "tube" igjen, vart fort kjedelig også.

Lenke til kommentar

Woooh! Mine siste tre runder endte i 2-19, 1-11 og 0-6. KD'en min gikk fra 2.01 til 1.92!

 

Jeg har ingen anelse om hva som nettopp skjedde :omg:

 

 

 

Apropos Javelin/Stinger-glitchen. Jeg blir fly forbanna når folk bruker den, men jeg prøvde den selv her om dagen, og jeg må ærlig innrømme at det var hysterisk morsomt! Det er liksom ingenting som slår små gutter på ti år og nedover som hyler seg hese i lobbyen etter et spill om hvor utrolig noob du tydeligvis er :p

Lenke til kommentar
Bruker bare noobtube når jeg skal bli ferdig med challenges jeg, ser ikke problemet med det.

Men når folk går ACOG-sikte og Fall-camo og noobtuber, da blir det litt i overkant syns jeg.

 

Hvafaen har fall camo med feig å gjøre? lol

 

EDIT: Kan bekrefte aty javelinglitch ikke virker på PC lenger heller.. Har aldri sett noen bruke den uansett (bortsett fra meg selv : ] )

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Bruker bare noobtube når jeg skal bli ferdig med challenges jeg, ser ikke problemet med det.

Men når folk går ACOG-sikte og Fall-camo og noobtuber, da blir det litt i overkant syns jeg.

 

Hvafaen har fall camo med feig å gjøre? lol

Det jeg mener med det er at de er ferdig med alt av challenges, og fortsatt bare bruker noobtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...