Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser heller ikke helt logikken i det. Hvis man skal høre på alt sånt kan du ikke gjøre annet enn å springe rundt med M9 for å ikke være "dårlig".

Akkurat. Og det virker som om enkelde hadde vært mest fornøyd med spillet hvis det bare hadde vært et våpen av hver type. Altså 1 assult rifle, 1 smg, 1 sniper, en LMG og en shotgun. Men det stopper vel ikke der. Alle helautomatiske våpen måtte sikkert ha hatt lagt inn en greie hvor det blir klikk 20% av gangen, med en 5 sekunders utbedringstid. I tillegg måtte sniper rilfler kun hatt muligheten til one-shots ved et perfect headshot.

Lenke til kommentar
Jeg vil si ang våpen, man kan ta imot råd, men det hjelper lite, våpenvalg finner jeg subjektivt, ikke objektivt.

 

Absolutt enig. Men det som er saken er at enkelte våpen (+attachments) er veldig overpowra.

Hvilke våpen da? Syntes dette spillet er temmelig balansert, få jeg kjenner har samme favoritt.

Lenke til kommentar
Jeg vil si ang våpen, man kan ta imot råd, men det hjelper lite, våpenvalg finner jeg subjektivt, ikke objektivt.

 

Absolutt enig. Men det som er saken er at enkelte våpen (+attachments) er veldig overpowra.

 

Overpowera eller irrterende? :)

 

Begge deler. Spesielt Model 1887 (Akimbo).

Lenke til kommentar
Jeg vil si ang våpen, man kan ta imot råd, men det hjelper lite, våpenvalg finner jeg subjektivt, ikke objektivt.

 

Absolutt enig. Men det som er saken er at enkelte våpen (+attachments) er veldig overpowra.

 

Overpowera eller irrterende? :)

Stor forskjell der =)

Irriterende våpen har en tendens til å være ustabile, ta fks. de som løper rundt med SMG`s. Blir lett tatt ned på litt avstand.

 

Jeg vil si ang våpen, man kan ta imot råd, men det hjelper lite, våpenvalg finner jeg subjektivt, ikke objektivt.

 

Absolutt enig. Men det som er saken er at enkelte våpen (+attachments) er veldig overpowra.

 

Overpowera eller irrterende? :)

 

Begge deler. Spesielt Model 1887 (Akimbo).

1887 er de eneste jeg kan innrømme at er en anelse overpowra, men de duger ikke på god avstand. Er ikke så lett å få en god killstreak når man må løpe såpass mye som man gjør med dem. Blir ofte tatt bakfra.

 

Selv med 1887 unlocka foretrekker jeg PP2000.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Bah, er utrolig mange som flyr rundt med Commando og stuns nå. Utrolig irriterende, nesten like irriterende som alt av løpeperks og akimbo-hagler, men bare nesten.

 

Har merket deg jeg også... Marathon, Lightweight, Commando, Kniv og evt en akimbo hagle i tillegg er alt for irriterende og hender alt for ofte...

Lenke til kommentar
Det lurer jeg også på. Jeg brukte den kombinasjonen iblant på Scrapyard og Skidrow helt til jeg hadde låst opp Lightweight Pro, og da var jeg passe lei.

 

jeg bruker den når jeg kjeder meg, evnt trenger variasjon i spillingen.

Er så digg å komme bak de beste med 34-5 og bare stikke dem ned :D

Lenke til kommentar

Herregud så kjedelig det er å spille hardcore. Spilte det en del på COD4 og da funket det ganske bra syntes jeg, men på MW2, så er det bare camping og helt sinnsykt kjedelig å spille.

 

Prøvde en runde netopp og fikk 16 kills. Ble best av alle, fordi alle andre satt bare og venta på at folk skull komme akkurat der de sikta.

Holder meg til Ground War jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...