Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste killstreak er 36, Ground War Domination på Terminal, Chopper Gunner :woot:

Hvordan greier du å holde på en killstreak med ground war? jeg dør rett og slett hele tiden.. :p

 

Litt tilfeldig egentlig. Husker bare at jeg campet utenfor flyet (ingangen til terminalen, ved "infodisken"). Brukte noob-tube og red dot med ACR (skulle ha bling pro ^^).

 

Jeg fikk ganske fort 5 killstreak til en predator, den skaffet meg kills til harrier som igjen skaffet kills til chopper gunner. Var vel egentlig flaks at ingen drepte meg :p

Lenke til kommentar
Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken :hrm:

Du brukte tydeligvis ikke p90, da ville han ropt "Fucking whore". Hva brukte du? kan være greit å vite hvilket våpen som gjør deg til en såkalt "faggot". Tror nesten vi må lage en liste over våpen som aksepteres av alle. Vil jo nødig tåkke på noen tær. Men lista blir nok ikke så lang.

Lenke til kommentar
Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken :hrm:

Du brukte tydeligvis ikke p90, da ville han ropt "Fucking whore". Hva brukte du? kan være greit å vite hvilket våpen som gjør deg til en såkalt "faggot". Tror nesten vi må lage en liste over våpen som aksepteres av alle. Vil jo nødig tåkke på noen tær. Men lista blir nok ikke så lang.

Jeg brukte FAMAS, takk.

Lenke til kommentar
Hva er farlig med å bruke P90?

 

Den er laget av satan for å trekke guds barn ned i den grusomme evigheten!! :no:

 

Edit: Det er forøvrig "steken" man må tåle! Jeg finner meg faen ikke i noen strek.

 

Så den er alt for bra?

 

 

Forresten, når får man Lightweight, Marathon og Commando? Elsker den komboen :D

Lightweightage, Marathonage og Commandoage heter det vist nå :|

 

Når får man P90? :)

 

Level 20.

 

ps: ikke fått svar på mine spm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...