Mr.Anki Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 en stein man kan komme seg inn i. derfra kan du se å skyte hvem du vil, men de kan verken se eller skyte deg. Hvor er denne steinen? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 haha sier jeg ikke til deg:P Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Er det noe poeng i å bruke Vector når man har P90 som et alternativ? Ja, når man ikke vil være en jævla hore. Hahaha, sånne som deg morer meg :!: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 haha sier jeg ikke til deg:P Hva slags bane gjelder det da? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Beste killstreak er 36, Ground War Domination på Terminal, Chopper Gunner Hvordan greier du å holde på en killstreak med ground war? jeg dør rett og slett hele tiden.. Litt tilfeldig egentlig. Husker bare at jeg campet utenfor flyet (ingangen til terminalen, ved "infodisken"). Brukte noob-tube og red dot med ACR (skulle ha bling pro ^^). Jeg fikk ganske fort 5 killstreak til en predator, den skaffet meg kills til harrier som igjen skaffet kills til chopper gunner. Var vel egentlig flaks at ingen drepte meg Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er det noe poeng i å bruke Vector når man har P90 som et alternativ? JA! Vector er mye bedre imo Hva slags bane gjelder det da? Her, Du kan også se hvordan ^^ PS: sry for dobbel Endret 9. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 haha sier jeg ikke til deg:P Hva slags bane gjelder det da? hvilken tror du? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken Du brukte tydeligvis ikke p90, da ville han ropt "Fucking whore". Hva brukte du? kan være greit å vite hvilket våpen som gjør deg til en såkalt "faggot". Tror nesten vi må lage en liste over våpen som aksepteres av alle. Vil jo nødig tåkke på noen tær. Men lista blir nok ikke så lang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg vedder på han brukte Akimbo 1887 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg vedder på han brukte Akimbo 1887 Alle som bruker det er geiteskjendere alle som en. Jeg har aldri sett noe så dumt og ubalansert. Endret 9. desember 2009 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Veldig bra våpen. Ekstremt nøyaktig, mangler ein god del på damage. Men med stoppage power ordner det seg. stoppage power er bra det, men finnest det et liv uten cold blooded? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er farlig med å bruke P90? Forresten, når får man Lightweight, Marathon og Commando? Elsker den komboen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er farlig med å bruke P90? Forresten, når får man Lightweight, Marathon og Commando? Elsker den komboen Lightweightage, Marathonage og Commandoage heter det vist nå :| Når får man P90? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud, hva feiler det folk? Spilte nettopp FFA, og en fyr jeg drepte ropte ut "FUCKING FAGGOT" i micen. Er man med på leken får man tåle streken Du brukte tydeligvis ikke p90, da ville han ropt "Fucking whore". Hva brukte du? kan være greit å vite hvilket våpen som gjør deg til en såkalt "faggot". Tror nesten vi må lage en liste over våpen som aksepteres av alle. Vil jo nødig tåkke på noen tær. Men lista blir nok ikke så lang. Jeg brukte FAMAS, takk. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hva er farlig med å bruke P90? Den er laget av satan for å trekke guds barn ned i den grusomme evigheten!! Edit: Det er forøvrig "steken" man må tåle! Jeg finner meg faen ikke i noen strek. Endret 9. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjer med sprint buggen? Ha call carepackage callern i hånden springer du 50% fortere Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Intervention/barret + fmj M1014 + grip sleight of hand pro stoppage power pro ninja pro Eig. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hva er farlig med å bruke P90? Den er laget av satan for å trekke guds barn ned i den grusomme evigheten!! Edit: Det er forøvrig "steken" man må tåle! Jeg finner meg faen ikke i noen strek. Så den er alt for bra? Forresten, når får man Lightweight, Marathon og Commando? Elsker den komboen Lightweightage, Marathonage og Commandoage heter det vist nå :| Når får man P90? Level 20. ps: ikke fått svar på mine spm Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Oki Hva som er farlig med å bruke P90? Uhm, man eier alle, du blir kalt n00b siden du eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå