Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satte opp en turret på toppen av takheisen ved stigen på highrise med en claymore ved stigen før jeg la meg ned i motsatt ende med m16 og plaffet løs.

 

Fikk helikopter og deretter pawelow i løpet av relativt kort tid. Turret, helikopter og m16 gjorde at jeg gikk fra 12 til 30 kills før pawelow rakk å komme inn i luftrommet :p

Lenke til kommentar
hmm.. liker bare mer og mer  Sleight of Hand Pro, Det er er et vanskelig valg mellom den og  Scavenger Pro.

 

 

 

 

Får snart ACR, noen som har noen erfaringer av dette våpenet?

 

Jepp, det er det beste våpenet jeg har, imo. Bruker ACR og lasersikte, og pyntet den med red tiger.

Samtidig bruker jeg pp2000 med lasersikte, claymore og 2x stungrenades. Scavenger pro, hardline pro og sitrep. Funker fjell!

 

Med den kombinasjonen får du lett killstreaks å det var den kombon jeg brukte for å få 25 killstreak.

 

Scavenger for å ha "evig" med ammo, hardline for å få killstreak snarere, sitrep så du oppdager claymores osv. utrolig teit å dø av en claymore når du er på god vei til å få choppergunner elns. siden jeg også har scavenger pro går jeg aldri tom for claymores omtrent, så jeg kan alltid plassere claymore strategisk så jeg er nesten 100 % sikker på at de enten dør eller at jeg oppdager at noen kommer. Er ikke alltid det funker though.

 

attack helicopter, choppergunner og nuke

Lenke til kommentar
hmm.. liker bare mer og mer  Sleight of Hand Pro, Det er er et vanskelig valg mellom den og  Scavenger Pro.

 

 

 

 

Får snart ACR, noen som har noen erfaringer av dette våpenet?

 

Jepp, det er det beste våpenet jeg har, imo. Bruker ACR og lasersikte, og pyntet den med red tiger.

 

 

Lasersikte? Er det Red dot Sight?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...