Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Fikk først en rekord på 15 her om dagen, etter å ha spilt en halvdgrei runde. Lå på 15-11, før jeg plutselig fikk 15 på rappen (og dermed vant runden, spilte FFA). Starta en runde litt seinere med 16 strake, så det er rekorden. Har vel kun Harrier jeg av og til får hjelp av, så vil tippe en 13-14 ihvertfall var "effektivt". Er ikke supergod (er litt treig og litt ustabil med musa), så alt mer enn 7-8 i streak er "hurra".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

 

Synest alt skulle vert fjærnet jeg...alle sprang rundt å så på hverandre som kåte villmenn...plukket blomster osv. da hadde i det minste folk sluttet å dø hele tiden :'(

 

Hva med å bare gi alle nuke, så kan man ha konkurranse på hvem som klarer å trykke på knappen først, tenk så gøy, alle bare dør!

 

Evt en mellomting, noe jeg per i dag mener de ikke har klart, i det minste ikke i forhold til cod4.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva IW tenkte på da de bestemte seg for å ta med tube, igjen?! Lærte de ikke en lekse i cod4?

Det er sånn IW vil det skal være, at noobs også får en sjanse. MW2 er jo mer noob friendly enn MW1. :p

 

Synes ikke tube er så jævelig noobish at det gjør noe jeg. Spiller man mot noenlunde gode folk er stort sett tube = kamikaze. Er man veldig heldig får man kanskje 5-6 kills hvis man bruker danger close, men veldig ofte når jeg tuber blir jeg tatt av en eller annen fiende fordi de skyter meg før granaten kommer fram og dreper de.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva IW tenkte på da de bestemte seg for å ta med tube, igjen?! Lærte de ikke en lekse i cod4?

Det er sånn IW vil det skal være, at noobs også får en sjanse. MW2 er jo mer noob friendly enn MW1. :p

 

Synes ikke tube er så jævelig noobish at det gjør noe jeg. Spiller man mot noenlunde gode folk er stort sett tube = kamikaze. Er man veldig heldig får man kanskje 5-6 kills hvis man bruker danger close, men veldig ofte når jeg tuber blir jeg tatt av en eller annen fiende fordi de skyter meg før granaten kommer fram og dreper de.

Helt enig med han over. Nytter ikke å gå for killstreak bruker man bare noobtube. Er kanskje irriterende, men en fullt lovlig strategi for dem som gidder å bruke det, og det er ikke så utrolig mange.

Lenke til kommentar

en annen negativ ting med tube er at du blir nesten altfor fokusert på å bruke den..vertfall i starten av en match..å da er det altfor lett å bli tatt bakfra elns som en sier.

 

Jeg ble litt frustrert over at jeg hadde noen dårlige runder med 4-8 score på SnD her i sta..for k/d ratioen gikk fra 1.30 til 1.29

Tenkte det var på tide å prøve ut det nye assault våpenet jeg hadde unlocket en tid tilbake, samt RPG som jeg akkurat unlocka. fikk scoren opp til ca 25-5 en runde så var k/d ratioen på riktig vei :)

 

Off-topic: Blir så irritert på foreldrene mine om morran når de kommer for å vekke meg. Sku ha plassert en claymore ved døra

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Off-topic: Blir så irritert på foreldrene mine om morran når de kommer for å vekke meg. Sku ha plassert en claymore ved døra

 

Haha! Dagens!

 

Har merket en stooor forbedring i K/D ratio og antall kills hos meg etter jeg begynte med predator+harrier+chopper gunner nå i det siste. Har konstant 5+ K/D ratio på de mapsa hvor jeg får kalt inn alle tre, to ganger iløpet av et en runde og ofte 40+ kills. Må være en av de beste comboene på killstreak man kan ha i forhold til K/D ratio og masse kills. I forhold til alt annet som XPing og challenges er det tilnærmet ubrukelig :p

Lenke til kommentar

Jeg går alltid å gjemmer meg et noenlunde trygt sted så fort jeg får predator. Får jeg ikke 2 kills må jeg ut å drepe en til og så gå å gjemme meg igjen når jeg får harrier. Så ligger jeg skjult til harrieren enten skaffer nok kills til chopper gunner, eller så må jeg ut å drepe fler. Mulig man dør, mulig det går. Stort sett klarer jeg 2 stk med predator og 4 stk med harrier og da er chopper sikret samtidig som jeg ligger på et trygt sted.

Lenke til kommentar

hehe samme taktikken jeg brukte når jeg fikk min første 25 killstreak. Det var på highrise. hadde seff glemt å velge nuke. Jeg lå bak "resepsjons" tingen i et av bygningene. Hadde ikke predator, kun carepackage, attack helicopter og chopper gunner. (fikk UAV med carepackage så hadde klart nuke om jeg hadde valgt den istedefor carepackage) mens attackhelicopter var ute på en rundtur lå jeg der å venta..den drepte ganske sent though. Var én som kom opp trappene, så hadde jeg ikke lakt ut en claymore (som bidrog til scoren) så ville jeg kansje blitt oppdaget. Så fikk jeg choppergunner tilslutt..men fikk bare 22 kills. så måtte diskre ut å drepe 3 til.

 

Dette var groundwar selvfølgelig

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Har en killstreak på 46. Bruker predator, harrier og chopper gunner. Var ganske så heldig med streaken. Spilte på scrapyard. Helikopteret fløy over der C er på domination, og i hjørnet baki der er det spawnpoint. Det andre laget hadde bare C, så de spawnet der. Spawnet igjen og igjen, mens helikopteret mitt svevde over der. Trengte ikke røre spakene en gang. Fikk sikkert 25+ kills fra chopperet alene. Som sagt, flaks. :)

 

Edit:

Det var ground war, domination.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Spawnet igjen og igjen, mens helikopteret mitt svevde over der. Trengte ikke røre spakene en gang. Fikk sikkert 25+ kills fra chopperet alene. Som sagt, flaks. :)

 

Edit:

Det var ground war, domination.

Høh?

Kan man styre helikopteret ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...