Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig.

Det var ikke det, har skjedd med meg hele tiden de siste gangene, før kom jeg ofte med low-levels, nå gjør jeg veldig skjeldent det.

 

Merker ihvertfall at nivået er mye høyere. Kan godt være de tar ting som K/D ratio med i beregningen.

 

Kansje fordi folk har ranket seg opp i det siste.

Da har de ranket veldig fort den siste dagen. En annen ting er at jeg mye oftere møter nordmenn. Tror ikke dette er tilfeldig heller.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar
Da var man 70, og alt man fikk var en stusselig AK, snakker om antiklimaks.

Haha, hva hadde du forventet? Diplom?

AKen er jo dritbra.

 

såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet.

 

Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen.

 

Hehe, fair enough. Jeg pleier som regel ikke å spille spill hvis det ikke er gøy, men det er kanskje bare jeg som er rar.

AKen er jo bra, så skjønner ikke hva du klager over. Du får model 1887 på 67, så det er jo også en slags belønning for å komme langt. Jeg bryr meg ikke så mye om levlene. Jeg spiller, og alt det andre kommer så og si av seg selv. Prestige på 70 og sånn går det straka vegen. Får som regel ny spillestil hver prestige, så det er jo gøy.

Lenke til kommentar

 

såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet.

 

Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen.

 

Hehe, fair enough. Jeg pleier som regel ikke å spille spill hvis det ikke er gøy, men det er kanskje bare jeg som er rar.

Spot on. You nailed it.

Lenke til kommentar
Da var man 70, og alt man fikk var en stusselig AK, snakker om antiklimaks.

Haha, hva hadde du forventet? Diplom?

AKen er jo dritbra.

 

såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet.

 

Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen.

 

Hehe, fair enough. Jeg pleier som regel ikke å spille spill hvis det ikke er gøy, men det er kanskje bare jeg som er rar.

AKen er jo bra, så skjønner ikke hva du klager over. Du får model 1887 på 67, så det er jo også en slags belønning for å komme langt. Jeg bryr meg ikke så mye om levlene. Jeg spiller, og alt det andre kommer så og si av seg selv. Prestige på 70 og sånn går det straka vegen. Får som regel ny spillestil hver prestige, så det er jo gøy.

 

Tingen er jo den, at for meg så forsvinner mye av moroa når jeg ikke har en (eller et par) faste servere med hovedsaklig gjengangere å spille på.

Det er gøy å levle, gøy å eie, men det som holdt meg i cod4, var servere med egne regler, da hardcore HQ uten martyr f.eks.

 

I MW2, måtte det vært server uten dobbelthagler, nuke, emp og alle de andre ubalanserte tinga, kanskje det hadde blitt mindre spam.

Lenke til kommentar

Jeg synes generelt at MW2 er ganske fritt for spam. Man har muligheten til å spille Ground War hvis man på død og liv vil ha spam (slik som jeg) eller man kan spille de andre modusene hver for seg med maks 6 players pr. lag. Synes det fungerer ganske genialt. At nuke burde vært fjernet fra spillet er jeg helt enig i samt at akimbo ranger/den gamle hagla burde bli nerfa.

Lenke til kommentar

apropo streak! Jeg har lenge tenkt at jeg aldri får en 25 streak. Vertfall ikke enda!

 

Men så hadde det seg slik da..at jeg spilte highrise team deathmatch. Så fikk jeg først carepackage, men det var bare en UAV..så fikk jeg en streak på 7 som gave meg attack helicopter.. dette tenkte jeg selvfølgelig ikke over når jeg fikk 11 å fikk choppergunner. Da fikk jeg 22 kills..hadde enda ikke død. Så tenkte jeg, faan jeg kanke dø nå, jeg kan klare 3 til å få nuke..for jeg hadde helt glemt at jeg allerede hadde fått 3 killstreak rewards.. jeg fikk hjertet i halsen å fingrene skalv på analogen så jeg hadde 110 i handicap...så fikk jeg 25 killstreak! uten å dø...men hva faan...jeg fikk ikke nuke?...stillingen endte for meg 27-2 med hjertet i halsen..

 

Sjelver enda :S

 

Har tatt vekk carepackage nå, så nå har jeg, attack helicopter, choppergunner og nuke...for nå veit jeg at jeg kan klare det

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Jeg synes generelt at MW2 er ganske fritt for spam. Man har muligheten til å spille Ground War hvis man på død og liv vil ha spam (slik som jeg) eller man kan spille de andre modusene hver for seg med maks 6 players pr. lag. Synes det fungerer ganske genialt. At nuke burde vært fjernet fra spillet er jeg helt enig i samt at akimbo ranger/den gamle hagla burde bli nerfa.

 

Joda, de mindre modusene hjelper, men ønsker fortsatt HC HQ med 9vs9 f.eks. Et annet problem i endel modus, er at siden man ikke har admins, er det ingen som straffer de som evt camper i stedet for å gå for hq eller bomb.

 

1887 er jeg enig i trenger nerf, selv i akimbo har den latterlig lang range og damage.

Lenke til kommentar
Da var man 70, og alt man fikk var en stusselig AK, snakker om antiklimaks.

Haha, hva hadde du forventet? Diplom?

AKen er jo dritbra.

 

såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet.

 

Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen.

 

Hehe, fair enough. Jeg pleier som regel ikke å spille spill hvis det ikke er gøy, men det er kanskje bare jeg som er rar.

AKen er jo bra, så skjønner ikke hva du klager over. Du får model 1887 på 67, så det er jo også en slags belønning for å komme langt. Jeg bryr meg ikke så mye om levlene. Jeg spiller, og alt det andre kommer så og si av seg selv. Prestige på 70 og sånn går det straka vegen. Får som regel ny spillestil hver prestige, så det er jo gøy.

 

 

Tingen er jo den, at for meg så forsvinner mye av moroa når jeg ikke har en (eller et par) faste servere med hovedsaklig gjengangere å spille på.

Det er gøy å levle, gøy å eie, men det som holdt meg i cod4, var servere med egne regler, da hardcore HQ uten martyr f.eks.

 

I MW2, måtte det vært server uten dobbelthagler, nuke, emp og alle de andre ubalanserte tinga, kanskje det hadde blitt mindre spam.

 

Synest alt skulle vert fjærnet jeg...alle sprang rundt å så på hverandre som kåte villmenn...plukket blomster osv. da hadde i det minste folk sluttet å dø hele tiden :'(

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...