Green Onion Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Så lenge jeg har god connection så er jeg fornøyd egentlig Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) er team oppsett helt random eller? Dette er ikke en av de verste, men gjett hvordan dette fighten gikk da... btw: hvilken avatar ser dere at jeg har? skal egentlig ha en rosa hund (også det som står som current avatar i settings, men jeg ser et svart og rødt bilde med noen folk og hvit skrift) Endret 8. desember 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du traff vel på et party... Du spilte Ground War... er vel fritt frem med egendefinerte lag der? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ikke de verste lagene jeg har sett. I går kom jeg inn i en match som allerede var i gang men det var fryktelig stille der inne. Jeg gikk og gikk uten å finne noen å skyte på. Det viste seg at det var tre på vårt lag og bare én på det andre. Mens jeg titter på disse lagene kommer det plutselig fire stk inn i matchen. Alle disse er i utgangspunktet spectators før de havner på et lag. Gjett hvordan de ble fordelt... Jo, etter at disse kom inn var vi 6 mot 2. Skikkelig bra matchmaking. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ground War er fullt opp av party's. Er ikke så rart siden det er "lett" for "alle" å få masse kills. Spesielt hvis det blir domination Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ground War er ett must med Predator, tar jo en bølge med fiender. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan funker Ground War? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ground War er vanlig TDM og Domination med store lag, 9v9 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Og det er utrolig gøy! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fant ut det nå. Trodde først det var 9 mot 3 :!: "Faen, de er jo overalt!" Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har funnet ut at Vector-Rapid fire og AA-H12- Red Dot med Maraton Pro, lightweight Pro og Commando PRO funker fett på Ground war ^^ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er team oppsett helt random eller? Dette er ikke en av de verste, men gjett hvordan dette fighten gikk da... btw: hvilken avatar ser dere at jeg har? skal egentlig ha en rosa hund (også det som står som current avatar i settings, men jeg ser et svart og rødt bilde med noen folk og hvit skrift) Hmm jeg ser ikke problemet her Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ground war er det eneste jeg spiller nå Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 På ps3 ihvertfall har de endret det slik at høyt rankede spillere kun kommer sammen. Spillte nettopp et par kamper med folk kun i prestige. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig. Endret 8. desember 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Og man trenger ikke være så jævla god for å prestige heller, bruker bare lenger tid på det om man er dårlig. Edit: Nå er ikke jeg lenger enn lvl 52 pga lite spilling i det siste, men jeg merker allikevel at jeg møter mye høyere ranker nå enn jeg gjorde i starten, så tror det går en viss grense et sted. Ellers så er det bare det at det er mange flere som er høyere rank. Endret 8. desember 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig. Det var ikke det, har skjedd med meg hele tiden de siste gangene, før kom jeg ofte med low-levels, nå gjør jeg veldig skjeldent det. Merker ihvertfall at nivået er mye høyere. Kan godt være de tar ting som K/D ratio med i beregningen. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da var man 70, og alt man fikk var en stusselig AK, snakker om antiklimaks. Haha, hva hadde du forventet? Diplom? AKen er jo dritbra. såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet. Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bare ELSKER ground war <3 prøve å få 5 killstreak til Predator Missile, så får man 2 kills til harrier strike Harrier gir forhåpentligvis nok kills til Chopper Gunner. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig. Det var ikke det, har skjedd med meg hele tiden de siste gangene, før kom jeg ofte med low-levels, nå gjør jeg veldig skjeldent det. Merker ihvertfall at nivået er mye høyere. Kan godt være de tar ting som K/D ratio med i beregningen. Kansje fordi folk har ranket seg opp i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå