Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er team oppsett helt random eller? Dette er ikke en av de verste, men gjett hvordan dette fighten gikk da... 

 

btw: hvilken avatar ser dere at jeg har? skal egentlig ha en rosa hund (også det som står som current avatar i settings, men jeg ser et svart og rødt bilde med noen folk og hvit skrift)

post-32072-1260263345_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ikke de verste lagene jeg har sett. I går kom jeg inn i en match som allerede var i gang men det var fryktelig stille der inne. Jeg gikk og gikk uten å finne noen å skyte på. Det viste seg at det var tre på vårt lag og bare én på det andre. Mens jeg titter på disse lagene kommer det plutselig fire stk inn i matchen. Alle disse er i utgangspunktet spectators før de havner på et lag. Gjett hvordan de ble fordelt... Jo, etter at disse kom inn var vi 6 mot 2. Skikkelig bra matchmaking.

Lenke til kommentar
er team oppsett helt random eller? Dette er ikke en av de verste, men gjett hvordan dette fighten gikk da... 

 

btw: hvilken avatar ser dere at jeg har? skal egentlig ha en rosa hund (også det som står som current avatar i settings, men jeg ser et svart og rødt bilde med noen folk og hvit skrift)

 

Hmm jeg ser ikke problemet her

Lenke til kommentar

Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Og man trenger ikke være så jævla god for å prestige heller, bruker bare lenger tid på det om man er dårlig.

 

Edit: Nå er ikke jeg lenger enn lvl 52 pga lite spilling i det siste, men jeg merker allikevel at jeg møter mye høyere ranker nå enn jeg gjorde i starten, så tror det går en viss grense et sted. Ellers så er det bare det at det er mange flere som er høyere rank.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig.

Det var ikke det, har skjedd med meg hele tiden de siste gangene, før kom jeg ofte med low-levels, nå gjør jeg veldig skjeldent det.

 

Merker ihvertfall at nivået er mye høyere. Kan godt være de tar ting som K/D ratio med i beregningen.

Lenke til kommentar
Da var man 70, og alt man fikk var en stusselig AK, snakker om antiklimaks.

Haha, hva hadde du forventet? Diplom?

AKen er jo dritbra.

 

såklart forventet jeg et diplom. Med tanke på hvor mye de har ødelagt i dette spillet, burde alle som orker å komme seg til lvl70 få et diplom og et personlig brev ifra sjefen til IW med takk for kjøpet.

 

Evt bare noen ekstra challanges utenom til ak. Og nei, jeg føler ikke ak er verdt det som lvl 70 våpen.

Lenke til kommentar
Tipper det kun var random. Det er jo ingen vits å plasser masse prestiger sammen, da det garantert er mange som ikke en gang orker prestige en gang og blir værende på 70. Mulig det har noe og si fra lvl 1 til 20ish da folk enda ikke kjenner banene, men etter det er rank langt fra noen god pekepin på hvem som er god og hvem som er dårlig.

Det var ikke det, har skjedd med meg hele tiden de siste gangene, før kom jeg ofte med low-levels, nå gjør jeg veldig skjeldent det.

 

Merker ihvertfall at nivået er mye høyere. Kan godt være de tar ting som K/D ratio med i beregningen.

 

Kansje fordi folk har ranket seg opp i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...