Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjer nok ikke, om spillet ikke klarer å holde min interesse uten at jeg skal spille det opp igjen ifra bunn av, så fortjener det ikke å bli spilt.

Som jeg kommenterte i en tidligere post, kommer jeg mest sannsynlig til å joine cod4 igjen, da der kan man i det minste finne seg en server å henge på.

 

Tror jeg kanskje har kjent igjen folk i mw2 et par ganger bare, og ja, vet man kan adde venner osv, men meh, da må man ha seg venner :p

Lenke til kommentar

MW2 har gjort mye skade kan en si. Eller det er det jeg som har gjort. Jeg er den typen som blir lett sur om ting ikke går min vei. Jeg har slåt i bakken med kontrollen så den har åpnet seg og fått mange sprekker..men den funker fint enda:P

 

Senest i dag ble jeg så sur at jeg presterte å knuse touch-mobilen min :(

 

Det verste av alt var at jeg ikke helt skjønte åssn jeg klarte det.

Jeg dreiv å gama MW2 online ofc. så ble jeg sur for et eller anna så jeg slo i madrassa...så spratt mobilen opp. så fikk jeg en syk refleks å slo til mobiln med knyttneven så den føyk i veggen...

Lenke til kommentar
MW2 har gjort mye skade kan en si. Eller det er det jeg som har gjort. Jeg er den typen som blir lett sur om ting ikke går min vei. Jeg har slåt i bakken med kontrollen så den har åpnet seg og fått mange sprekker..men den funker fint enda:P

 

Senest i dag ble jeg så sur at jeg presterte å knuse touch-mobilen min :(

 

Det verste av alt var at jeg ikke helt skjønte åssn jeg klarte det.

Jeg dreiv å gama MW2 online ofc. så ble jeg sur for et eller anna så jeg slo i madrassa...så spratt mobilen opp. så fikk jeg en syk refleks å slo til mobiln med knyttneven så den føyk i veggen...

 

 

Haha, win!

Lenke til kommentar
MW2 har gjort mye skade kan en si. Eller det er det jeg som har gjort. Jeg er den typen som blir lett sur om ting ikke går min vei. Jeg har slåt i bakken med kontrollen så den har åpnet seg og fått mange sprekker..men den funker fint enda:P

 

Senest i dag ble jeg så sur at jeg presterte å knuse touch-mobilen min :(

 

Det verste av alt var at jeg ikke helt skjønte åssn jeg klarte det.

Jeg dreiv å gama MW2 online ofc. så ble jeg sur for et eller anna så jeg slo i madrassa...så spratt mobilen opp. så fikk jeg en syk refleks å slo til mobiln med knyttneven så den føyk i veggen...

 

 

Haha, win!

 

 

Haha... bra jobba!

Finne deg noken beroligende piller før du speler vidre trur eg.

Lenke til kommentar
MW2 har gjort mye skade kan en si. Eller det er det jeg som har gjort. Jeg er den typen som blir lett sur om ting ikke går min vei. Jeg har slåt i bakken med kontrollen så den har åpnet seg og fått mange sprekker..men den funker fint enda:P

 

Senest i dag ble jeg så sur at jeg presterte å knuse touch-mobilen min :(

 

Det verste av alt var at jeg ikke helt skjønte åssn jeg klarte det.

Jeg dreiv å gama MW2 online ofc. så ble jeg sur for et eller anna så jeg slo i madrassa...så spratt mobilen opp. så fikk jeg en syk refleks å slo til mobiln med knyttneven så den føyk i veggen...

 

Jeg er helt lik, hvis det ikke går veien min så klikker det. Har ødelagt 2 kontroller på grunn av MW2 :( for eksempel i går, jeg møtte folk i level 30 ingen prestige og jeg er level 40 i 1 prestige og hadde 0 kills og 14 deaths etter noen minutter av runden. Jeg klarte heldigvis å redde meg litt inn, men da ble jeg rimelig forbanna :p

Lenke til kommentar
Gjelder den oppdateringen også Xbox?

 

Ganske sikker på det. Spilte i dag og møtte en hel haug nordmenn og svensker.

 

En god forbedring etter min mening. Håpløst å spille med amerikanere. Lagger som faen og alle sitter å skriker inn i mikrofonene med femistemmene sine.

 

Nei gjelder ikke xbox versjonen enda. Er vel inne til godkjenning hos MS.

Spilte noen runder på PS3en igår og merket forskjeller kan man si. Ble connecta til nordmenn hele tiden og 4 grønne bars extravaganza. Virker som de går mer inn for localsearch nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...