Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2.7 i ratio, lvl 58 med rundt 35 timer spilt.

Foretrukket våpen/perk oppsett boffen? =) Hadde vært interessant å vite.

 

Noen som har noen tips til noen som ikke er så gode? (lvl 32, men likevel ikke god.)

 

Bruk scavanger (evt. faster reload), ninja pro og stopping power. Helst et våpen med silencer. TAR-21 anbefales. Vær hele tiden oppmerksom til omgivelsene, hold ryggen til veggen, og se frem og tilbake i regelrette intervaller. Ikke løp for mye rundt banen, prøv å holde deg til fks. en bygning. Anta hvor fiendene kommer fra.

Ikke camp, campere er ofte lette å ta. Bruk heller litt "strategisk venting" i en kort periode, før du løper videre.

 

Bruk UAV, Harrier Strike og Chopper Gunner.

 

UAV får du etter 3 kills, du bruker UAV`en til å finne 4 nye til du får harrier. Dermed er det bare å finne et sted og slappe av til du får Chopper Gunner og vinner matchen.

 

Mine tips. Har forøvrig en k/d ratio på 2,39, har brukt 57 timer på å nå 1st prestige lvl 39, med over 11k kills.

 

faan det er mange "nolifers" som gamer MW2 :p spiller nå mot/med en som her rank 62 i tredje prestige :p

Yeez :p Skal dere til prestige 10, eller stopper det etter 1?

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg litt her? Har problemer med MW2 på Xbox.

 

Jeg og lillebroren min er i et party, og ingen har problemer med å joine den andre, eller å starte en Private Match. Når jeg som host prøver å finne et game, blir vi stående fast. Det samme skjer med ham som host.

 

Det som skjer er enten;

+ At vi står i en evighet med beskjeden "Need to find 6 more players"

+ At en av oss blir kastet ut med beskjeden "Game Lobby closed" (selv om den andre fortsatt er med i lobbyen)

Lenke til kommentar
2.7 i ratio, lvl 58 med rundt 35 timer spilt.

Foretrukket våpen/perk oppsett boffen? =) Hadde vært interessant å vite.

 

Noen som har noen tips til noen som ikke er så gode? (lvl 32, men likevel ikke god.)

 

Bruk scavanger (evt. faster reload), ninja pro og stopping power. Helst et våpen med silencer. TAR-21 anbefales. Vær hele tiden oppmerksom til omgivelsene, hold ryggen til veggen, og se frem og tilbake i regelrette intervaller. Ikke løp for mye rundt banen, prøv å holde deg til fks. en bygning. Anta hvor fiendene kommer fra.

Ikke camp, campere er ofte lette å ta. Bruk heller litt "strategisk venting" i en kort periode, før du løper videre.

 

Bruk UAV, Harrier Strike og Chopper Gunner.

 

UAV får du etter 3 kills, du bruker UAV`en til å finne 4 nye til du får harrier. Dermed er det bare å finne et sted og slappe av til du får Chopper Gunner og vinner matchen.

 

 

Hørtes skremmende ut som meg. :!:

Lenke til kommentar
2.7 i ratio, lvl 58 med rundt 35 timer spilt.

Foretrukket våpen/perk oppsett boffen? =) Hadde vært interessant å vite.

 

ACR/M4A1/Famas med FMJ eller Silencer. Scavenger, Stopping Power og SitRep. Silenced PP2000 eller TMP med extended mags.

 

Edit: Bruker predator, harrier og chopper gunner. Aldri hatt nuke :/

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hvis dere møter noen som bruker Javelin-glitchen er det bare å gå inn på gamerprofilen dems og ta "File complaint" for cheating

 

http://kotaku.com/5417510/exploiting-mw2s-...banned-says-xbl

 

Bare tilpass for dem at de blir banned.

 

Noen som har en oversikt over patcher og hva som er fikset eller endret? Tenker på PC.

Visst du skal skjekke på steam så er det bare å:

Høyreklikke på spillet -> Updated News

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...